Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Jordanów
    Postów
    21
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2001

    odczuwalny spadek mocy w zakresie 2-2,3 tys

    Witam
    Posiadam stilo 2001 1.9jtd 3d i mam z nim problem, a mianowicie w zakresie 2-2,3 tys obrotów na czwartym biegu występuje wyraźny spadek mocy, jakby turbina się wyłączyła. przez co może się to dziać i jak to zniwelować?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2014
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    24
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    kolego udalo ci sie cos ustalic?

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    829
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Egr i overboost do czyszczenia. Operacje bardzo proste, manuali w necie z pińcet. Wykonasz nawet pod blokiem.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Jordanów
    Postów
    21
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2001
    Spróbuje, a tak żeby nie robić dodatkowego tematu czego skutkiem może być fakt, że w moim 'sztilu' spalanie jest bardzo duże, a mianowicie ostatnio na odcinku 50/60 km spalił za 50 zł. co się dzieje?

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    829
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Może przepływomierz padł. Odepnij go i przejedź się. Jeśli będzie się lepiej zbierało to masz winowajcę.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Jordanów
    Postów
    21
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2001
    Przeczyscilem egr i okazało się, że jest zepsuty, a mianowicie część z elektromagnesem zacina się(moczylem go w ropie przez noc i stukalem nim przez dobre dwie godziny), a druga połowa jest nieszczelna. jest odczuwalny lekki spadek mocy i teraz pojawia się pytanie czy lepiej jest go całkowicie zaslepic czy wymienić? Jeszcze po zmontowaniu wszystkiego do kupy zaczęł migac kontrolka od nagrzewania swiec ale auto normalnie pali na zimnym i ciepłym, a kontrolka znika po parynastu sekundach.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    829
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    W jtd 115km zaślepić w cholerę pełną blaszką. Najlepiej przed wlotem. A z tym grzybkiem od elektromagnesu to wymocz go porządnie w wd40 albo płynie hamulcowym.

    Nie chcę Cię martwić, ale albo Ci się spaliła świeczka, albo coś z centralką :-P pasowałoby podpiąć pod komputer. Możesz jeszcze popsikać kontaktem wtyczki i pomierzyć świece omomierzem. Tak łatwo się dowiesz która padła.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    nigdy elektro magnesu się nie zanurza. bo może być jeszcze gorzej.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał kostryn255s Zobacz post
    Przeczyscilem egr i okazało się, że jest zepsuty, a mianowicie część z elektromagnesem zacina się(moczylem go w ropie przez noc i stukalem nim przez dobre dwie godziny), a druga połowa jest nieszczelna. jest odczuwalny lekki spadek mocy i teraz pojawia się pytanie czy lepiej jest go całkowicie zaslepic czy wymienić? Jeszcze po zmontowaniu wszystkiego do kupy zaczęł migac kontrolka od nagrzewania swiec ale auto normalnie pali na zimnym i ciepłym, a kontrolka znika po parynastu sekundach.
    moczenie to nie robota poprostu chyba już po nim a tym zanurzeniem mogłeś go wykączyć do końca. możesz go zaślepić. u mnie w 16V niestety musi być egr sprawny. ja kupiłem nowy i zaślepiłem częściowo. grzeje się tak samo ale mniej syfu dostaje się.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Jordanów
    Postów
    21
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2001
    sam bolec egr był zanurzony. Prawdopodobnie zaślepie go. Pojawił mi się jeszcze kilka problemów, a mianowicie po przeciągnięciu go powyżej 3 tyś wyskakuje czerwona kontrolka silnika ale po obniżeniu obrotów znika. na 4 biegu raz ciagnie raz nie, oraz temperatura świruje, pokazuje, że na niśkich obrotach zagrzewa sie tak do 70, a jak się ciśnie to wskazówka spada nawet do 0. Co się dzieję?

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    829
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Co do braku mocy i lampki przy 3000, to blokuje się zawór overboost. Robota na 30 min. W dłoń nasadka 10, śrubokręt, opaska zaciskowa ślimakowa ~30mm, wd40 i dobry smar w sprayu. Najlepiej teflonowy. Manual jest w necie krok po kroku. W manualu jest żeby zdjąć węże z głowicy zaworu, ale nie trzeba tego robić.
    Spadki temperatury spowodowane są niedomykaniem się termostatu. Na klubfiatstilo.pl znajdziesz manual jak to rozwiązać za 20 zł.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Jordanów
    Postów
    21
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2001
    Dzięki za rady

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Jordanów
    Postów
    21
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2001
    Wezyki od overboosta nie chcą mi wejść co zrobić?

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    179
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    Rocznik
    2002
    A to ciekawe
    Spróbuj je lekko podgrzać przed wsadzeniem

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Jordanów
    Postów
    21
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2001
    Podgrzewalem je ale przez zimno szybko sygną co sprawia że pękają


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 08:41
  2. nagły spadek mocy seicento 1,2 8v
    Napisany przez blondas na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-12-2012, 20:22
  3. Spadek mocy, 2.4 TD
    Napisany przez tobek85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-10-2011, 12:08
  4. SPADEK MOCY
    Napisany przez mcszak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-04-2010, 06:25
  5. [silnik] Spadek mocy
    Napisany przez Ziotek89920 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-03-2010, 09:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl