Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM

    Nie równa praca silnika po odpaleniu

    Witam wszystkich serdecznie.

    Dziś rano po zapaleniu Stilo zaczęło nierówno pracować oraz sypnęło błędem „Engine Failure”. Po przejechaniu 200[m] zaczęło pracować równo. Po podpięciu FES’a o to takie błędy się pojawiły:

    P0300 – Ignition failures (generic)
    P0303 – Cylinder 3 ignition failures
    P0304 - Cylinder 4 ignition failures

    ------------------------------------------------------------------
    P0300:

    „Random/Multiple Cylinder Misfire Detected”

    SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
    Engine temperature: 21stopni C
    Engine Speer: 1200 obr/min
    Engine load: 38,25%
    Fuel level status: <20%
    Throttle angle: 9,80 stopni
    Bartery voltage: 14,171V

    ------------------------------------------------------------------
    P0303:

    „The emissions monitoring system has detected misfire, an air/fuel mixture problem or other indicators of emissions exceeding the permissible level. Check the plugs, ignition an fuel system, and the engine mechanical condition, and that the oil level is not too high, or oil change overdue. Defects contribute also to Lambda sensor degradeation and premature catalytic converter efficiency loss.”

    SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
    Engine temperature: 21stopni C
    Engine Speer: 1200 obr/min
    Engine load: 38,25%
    Fuel level status: <20%
    Throttle angle: 9,80 stopni
    Bartery voltage: 14,171V

    ------------------------------------------------------------------
    P0304:

    „The emissions monitoring system has detected misfire, an air/fuel mixture problem or other indicators of emissions exceeding the permissible level. Check the plugs, ignition an fuel system, and the engine mechanical condition, and that the oil level is not too high, or oil change overdue. Defects contribute also to Lambda sensor degradeation and premature catalytic converter efficiency loss.”

    SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
    Engine temperature: 27,8 stopni C
    Engine Speer: 1120 obr/min
    Engine load: 29,25%
    Fuel level status: <20%
    Throttle angle: 8,24 stopni
    Bartery voltage: 14,099V



    Dodam iż nierówna praca zawsze objawia się rano przy pierwszym odpaleniu samochodu. Już raz zaczął tak jak dziś, bardziej nie równo pracować (tak jakby na 3 cylindrach pracował) i wtedy sypnął błędem:

    P0304 - Cylinder 4 ignition failures


    Co to może być?
    Świece? Cewki? Przepustnica?

    Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Dodam, iż cewki wymieniałem po jednej od ~190 000km, jak padła każda kolejna to ją wymieniałem, skończyłem wymieniać przy przebiegu ~270 000km , teraz Stilo ma 291 000km. Zaczyna się wymiana od początku?

    Świece mogą mieć już ok 30tys.

    Stilo jezdzi na LPG.


    Przepustnice czyściłem może ok 30tys. temu.


 

Podobne tematy

  1. Nie równa praca silnika po odpaleniu.!
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-07-2017, 11:33
  2. Nie równa praca silnika Fiat MArea 1.6 1997
    Napisany przez jedenraz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 31-12-2014, 19:50
  3. Marea 1.6 16v + LPG sekwencja nie równa praca silnika/ trzęsie się auto
    Napisany przez Wojtek242 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-12-2012, 09:02
  4. bravo 1.6 97r. brak mocy duże spalanie nie równa praca silniku
    Napisany przez zazaaz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 24-10-2012, 14:23
  5. nie równa praca
    Napisany przez paliwo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-04-2012, 20:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl