No i stało się to czego się spodziewałem..

Po remapie niestety sprzęgło daje znać, że za dużo momentu - ślizga się od 2 tys obr na 3,4,5 i 6 biegu przy mocniejszym naciśnięciu na pedał przyspieszacza...

W związku z tym szukam alternatywy dla tego co siedzi aktualnie w moim stilaku..

Opcja ostateczna - zakup valeo komplet tarcza + docisk za 800 pln - zapewne będzie dobrze przez jakiś czas - pytanie przez jaki

Oto zdjęcie oryginału:



20 zębów, średnica 235mm

i alternatywa - sprzęgło z Fiata Bravo 110kW 150KM



20 zębów, średnica 235mm - wysprzęglik hydrauliczny jest dokładnie ten sam co w Stilo - koszt sprzęgła kompletnego 450 pln za Valeo..
Widzę, że tarcza jest nieco inaczej zbudowana - ale czy to nie podejdzie czasem?

Myślałem o sprzęgle z nowego 2.0 jtd - ale sprzęgło jest zupełnie inne - 23 zęby i 240mm średnicy...

Fiat Croma 1.9 multijet 150KM ma tarczę 240mm i 20 zębów - ale czy to podejdzie? - wysprzęglik już inny nieco - ale wciąż hydrauliczny..



Może się wypowiedzieć ktoś, kto ma jakiekolwiek doświadczenie?