Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: Jtd->Abarth  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps

    Jtd->Abarth

    Cześć.
    Zwracam się do Was z kilkoma pytaniami:

    - czy Stilo Abarth ma lepsze hamulce niż stilo JTD 115?
    - czy Stilo Abarth ma niższe/sztywniejsze zawieszenie niż stilo JTD 115?

    -Jeśli odpowiedzi na powyższe pytania są pozytywne to czy można zaadaptować zawieszenie i hamulce z Abarth do JTD?

    pytanie z innej beczki - kończy mi się sprzęgło (łapie już bardzo wysoko), obawiam się tylko konieczności wymiany koła dwumasowego.. Przy jakim przebiegu powinno być one wymienione? Dodam, że auto ma ponad 250k przebiegu
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    ad1/
    ma inne 281x26 vs 284x22. Czy lepsze ? hm trudno powiedzieć, grubsza tarcza to większa pojemność cieplna materiału a zarem większa odporność na przegrzanie, poza tym klocki są o większej powierzchni ciernej na korzyść MJ140/Abarth bo mają te same hamulce.

    ad2/
    niższe ani sztywniejsze nie jest, po prostu dostosowane do większego ciężaru jednostki napędowej.

    Zadoptować można, sensu takiej przekładki za bardzo nie ma bo zysk nie wielki w stosunku do nakładu pracy i kosztów, jak już to lepiej mysleć o swapie na 305x28 i czterotłoczkowy zacisk.

    Dwumas się wymienia jak jest potrzeba a nie profilaktycznie, skoro wytrzymał 250tyś. i nadal jest OK to znaczy że ktoś właściwie eksploatował wóz i nie ma co kombinować.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Dzięki za odpowiedź, wynikiem tego pozostanę chyba przy serii. Lepiej kupić nawiercane wentylowane tarcze mikoda czy serię z fiata? Warte to całe nawiercanie cokolwiek?
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Miałem w maryśce wiercone + frezowane mikody do tego klocki TRW. Hamowało to bdb i po 5tyś, bo tyle zrobiłem zanim sprzedałem auto nie było żadnych problemów, jedyny minus wierconych tarcz ... przy mocnym hamowaniu dość głośne, przy normalnej eksploatacji to zupełnie nie występuje ten efekt.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2010
    Skąd
    Ossy
    Postów
    6
    Auto
    Stilo JTD
    Aczkolwiek seryjny zawias w Stilo JTD jest tragiczny, auto w łukach powyżej 100km/h zaczyna być bardzo nerwowe (łuk - łagodny/szeroki/długi łuk), do tego auto buja się i nie pozwala czuć się bezpiecznym;

    U nas do JTD wpadły sprężyny Eibach'a -30mm + zamienniki do seryjnych amory KYB olejowo-gazowe i jest znacznie lepiej; Choć układ kierowniczy trochę ospały jest....

    Tarcze - nawiercanie pozwoli szybciej oddać ciepło, z drugiej strony zużywa się mocniej klocek;

    U nas w Stilo siedzą Mikody nawiercane z przodu, z tyłu Mikody gładkie + wszędzie klocki Ferodo Premier i hamuje całkiem całkiem;

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    11
    Auto
    Fiat
    Witam

    Odgrzebuje temat. Mam pytanie odnośnie sprężyn do Stilo JTD 115 koni. Z tego co się wstępnie orientowałem, to ta wersja właśnie ma inne sprężyny, niż na przykład benzynówki, czy diesel 80 konny.

    Jak to dokładnie jest? Jakieś porady? Jakie sprężyny obniżające najlepiej kupic, żeby były w rozsądnej cenie i pasowały do wersji 115 konnej?
    Od zawsze /F/I/A/T/

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    11
    Auto
    Fiat
    pała dzwoniłem w sprawie tych sprężyn i uzyskałem informację, że będą pasowac do większości Stilonów (typ 192 - cokolwiek to oznacza), ale do wersji 1.9 JTD 115 koni już nie...
    Od zawsze /F/I/A/T/

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    ja mam jtd 115i jesli mowia o tym 192to by podeszly. 192 to pierwsze 3 cyfry nr VIN.


 

Podobne tematy

  1. Telefon w stilo abarth ...
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-08-2010, 09:34
  2. Tempomat w stilo abarth
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-05-2010, 18:11
  3. [silnik] Drżenie na jałowych obrotach w Stilo Abarth
    Napisany przez xaraf na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-03-2010, 09:28
  4. Stilo Abarth
    Napisany przez skalutki na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-12-2009, 20:57
  5. Zakup Stilo Abarth
    Napisany przez bigos na forum Stilo
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 06-11-2009, 18:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tarcze hamulcowe stilo abarth

zawieszenie stilo abarth

stilo abarth zaciski

sprezyny abarth do 1.9

stilo lepsze hamulce

tarcze fiat stilo jtd 2002r

od jakiego samochodu pasuje zacisk hamulcowy do stilo

fiat stilo abarth 1.9

fiat stilo abarth hamulce

seryjne sprezyny stilo abarth

stilo 1.9 zawieszenie abarth

zamiana hamulcow stilo jtd na abarth

kyb stilo abarth

jakie zawieszenie do stilo abarth

czy sprezyny z fiata stilo jtd pasuja do abartha

hamulce stilo takie same abarth 1.9 forum

lepsze hamulce w stilo

http://www.iparts.pl