Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 38 z 38
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM
    Cytat Napisał irqus Zobacz post
    Napisz do niego na Klub Fiat Stilo bądź skontaktuj sie wg stry internetowej jego.
    Dzięki wielkie za info pozdro



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2016
    Skąd
    Krosno
    Postów
    2
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2002
    Przepraszam ze odświeżam tak stary temat ale chyba lepiej to niże zakładać nowy. Otóż - posiadam Stilo 1,9 JTD wersja 80 KM,, wgrałem nową mapę, autko dostało przyrostu mocy o jakieś 25%, po przejechaniu 2 tys km pojawił sie problem ze ślizganiem sprzęgła. Chce wiedzieć jak uporał sie poprzedni kolega który to przerabiał? Czy podchodzi jakieś konketne sprzęgło które przeniesie wyższy moment obrotowy? Niby sprzęgło i dwumasa mają 40 tysięcy przebiegu od wymiany (potwierdzone), jednak nie wiem jakiej jest firmy.

  4. #33
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    W ePer możesz sprawdzić czy jest różnica w sprzęgłach. Wpisz swój VIN i wyklikaj. W sekcji od sprzęgła zobacz w opisach czy sprzęgło jest takie samo czy inne.
    Jednak moim zdaniem to chyba wina docisku, po 40 tys. km tarcza nie powinna być na tyle zużyta.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2016
    Skąd
    Krosno
    Postów
    2
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2002
    Tylko problem pojawił się dopiero po wgraniu nowej mapy.... Docisk tez był wymieniany razem z siłownikiem sprzęgła wtedy....

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    no to dowalili ci za dużo koksu z dołu i nie trzymie ci to, ale to musiałoby być jakieś 350 niuta przy 1800obr co na ten silnik dawałoby jakieś 150/160 kucy. Sprzęgło i docisk do wymiany. Ew masz lewe faktury na niewykonaną usługę.

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2013
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    24
    Postów
    39
    Auto
    stop
    Rocznik
    2016
    Kolego masz jakis wykres? Kto robil tego chipa?

    Wyglada na to, ze masz za duzo momentu od dolu, dlatego slizga Ci sie sprzeglo i niestety je wykonczyles.
    Mam oryginalnie 115 konne Stilo, chipowane na 148 koni i 356 nm. Cala operacja trwala jakies 2 godziny tak by wszystko bylo okej. Max moment mam ustawiony gdzies okolo 2300 obr/min. Jezdze juz tak ponad 2 lata i wszystko jest w porzadku.
    W Twoim przypadku ( nie jestem pewny ) ale brakuje zapewne intercoolera, jak mialo to miejsce w Punto II z tym silnikiem, wiec musialbys go dolozyc. Jedz do dobrego tunera, niech zmieni program na turbinie bo jak wymienisz nowe czesci to za pol roku znowu padnie sprzeglo... Chcesz to podam Ci namiar.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2015
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 jtd
    Rocznik
    2003
    Witam. Jeśli możesz podaj mi namiary na dobrego Tunera. Chce z mojego stilo rok 2003 115 km cos wiecej wycisnac. Ile moge tak żeby silnika nie zajeździć. Pozdrawiam

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    wszystko zależne od kondycji silnika. Czasem 115 wypluje 130 w zdrowej serii, pytanie w jakim stanie oczujnikowanie, turbina, sprzęgło etc etc....ogolnie bezpiecznie dla 115 to 150kucy i 350 niuta, ale z momentem to bym nie przesadzał od dołu...im wyżej np.2300obr tym lepiej bo sprzęgło i dwumasa nie dostaje po dupie. Z tunerami różnie jest...najlepsza opcja to pisanie pod dane auto i preferencje użytkownika, ale 3/4 tunerów klepie gotowe mapy i masz wtedy chocki klocki bo walnięcie z dołu masz kozak ale potem spada, co dobre to to nie jest na dłuższą metę. Na dzień dzisiejszy najlepszy fachowiec od JTD, JTDm, MJTD i wszystko co fiatowskie w ropie to firma CINSOFT w gliwicach. Możesz poczytać na forum alfaholików tam jest dużo na temat 1.9 115, poluzuj wydech, dołóż FMIC i można celować nawet w 180Kucy bo na tyle paliwka starczy ale trzeba uważać na sprzęgło widziałem takie stilo i rakieta...


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Seicento wydech sportowy jak zrobić ?
    Napisany przez DaMo na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-01-2011, 16:11
  2. Co zrobić z tymi dziurami?
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-05-2010, 13:45
  3. Czy można z clipa 1.0 zrobić 1,4 ies
    Napisany przez Skała na forum Uno
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 15-01-2010, 14:26
  4. Jak zrobić zeby radio grało po wyłaczeniu silnika??
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 05-11-2008, 21:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo 1.9 jtd 80 km chip

fiat stilo jtd 80 km

fiat stilo 1.9 jtd 80km

fiat stilo jtd 80 chip

stilo 1.9 jtd chip forum

stilo jtd 80 chip

stilo 1.9 jtd ilu konny

ile kosztuje chip tuning stilo

fiat stilo 1.9 jtd 115km-jaka turbina

ile w seri ma jtd 115

turbina fiat stilo 115km

jtd 80km czy 115 km

stilo jtd 80km

1.9 jtd 80km turbina

stilo 80 km

1.9 JTD STILO TURBO ZE ZMIENNA

fiat stilo 3d jtd

fiat stilo chip 80 km

czy 1.9 jtd 80 km fiat stilo ma turbine

turbina w 1.9 jtd

turbina stilo 1.9 jtd 80km

http://www.iparts.pl