Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 52 z 52

Temat: Egr  

  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    kolego daj sobie spokój z zaślepką - masz uszkodzoną cewkę zaworu i wymiana samych blaszek zaślepiających czy to kupionych z serwisu czy z internetu nic ci nie da, zaślep to dziadostwo pełną zaślepką bez otworów i usuń to programowo z softu - poczujesz różnicę w dynamice auta zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów,



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    W dalszym ciągu nie wiadomo jaką zaślepkę posiadasz, więc nie zadawaj pytań czym się różnią. Ja mam wiedzieć jaką zaślepkę kupiłeś? Wklej chociaż jakiegoś linka czy coś Ja u siebie też nie zakładałem oryginalnej. U mnie zaślepka wygląda tak:



    Jest ona dużo grubsza i dużo tańsza niż oryginał. Niestety jest problem z jej montażem wg zaleceń serwisu czyli pomiędzy karbowane kolanko wychodzące z EGR a kolektor dolotowy. Montuje się taką zaślepkę na wejściu EGR, co przy okazji zmniejsza zakoksowanie zaworu. W linku, który zapodałem wcześniej, a dot. wersji 140 konnej zrobiono identycznie czyli prawdopodobnie użyto zaślepki identycznej jak u mnie, a nie prostokątnej jak zaleca serwis. Czy jest to prawidłowy sposób montażu, nie wiem. W tamtym przypadku się sprawdził. W moim jak już wcześniej wspomniałem, nie. Ale przypuszczam, że jest to wina samego zaworu EGR, który nadaje się do kompleksowej regeneracji, łącznie z czyszczeniem trzpienia.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Prawidłowo powinno się zaslepke zakładać na wejściu do egr a nie na wyjściu.,w moim przypadku nic to nie dało prócz poszarpywania co jakiś czas podczas jazdy, zaslepic to całkowicie i wywalić z softu tylko jak pisałem wcześniej co z emisja spalin? Trochę dowodów rejestracyjnych już poleciała i nie chciał bym żeby i mnie to spotkało

  5. #49
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Tylko że takiej nie zastosujesz na wejściu w EGR, jedynie na wyjściu z EGR co będzie powodowało jego szybsze zanieczyszczenie. Konstruktorzy Fiata zdecydowali się na takie rozwiązanie prawdopodobnie z racji uproszczonego montażu.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Dlatego taka zaślepka jest bez sensu, bo co z tego że kolektor czysciejszy jak egr szybciej złapie syf i po nim

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    u mnie po wywaleniu ogra przestał kopcić nawet po mocniejszym wciśnięciu "gazu",wcześniej było widać we wstecznym lusterku czarny dym z rury, po wywaleniu na pewno będzie spełniać normę euro3


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl