Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24

Temat: ON Diesel  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Egr ma 20 tys od nowości. Wypale to nitro i zatankowalem zwykle bo wcześniej było ok, a overbost nie mam pojęcia nawet za bardzo nie kojarzę gdzie to się znajduje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    47
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Cytat Napisał MichalStilo Zobacz post
    a overbost nie mam pojęcia nawet za bardzo nie kojarzę gdzie to się znajduje
    jest w rejonie chłodnicy na dole, z doświadczenia wiem, że trzeba go wyczyścić i przenieść na obudowę akumulatora

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Wszystko posprawdzane i jest ok czyli coś z paliwem. Pytałem ale nikt nie dał mi konkretnej odpowiedź dotyczącej dole wania oleju 2T do paliwa, w jakiej ilości i jak często pozdrawiam

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    może zacznijmy od tego, że olej 2T zalecany jest w przypadku pierwszych problemów z wtryskiwaczami, objawiającymi się sporymi korektami na +. sprawdzałeś u siebie te korekty na zimnym i rozgrzanym silniku przez program Multiecuscan? co do dawkowania, na forum alfaholików tematowi poświęcono ponad 100 stron. może znajdziesz w nim odpowiedź

    Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2013
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    31
    Postów
    97
    Auto
    1.9 jtd 16V 140km MW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    może zacznijmy od tego, że olej 2T zalecany jest w przypadku pierwszych problemów z wtryskiwaczami, objawiającymi się sporymi korektami na +. sprawdzałeś u siebie te korekty na zimnym i rozgrzanym silniku przez program Multiecuscan? co do dawkowania, na forum alfaholików tematowi poświęcono ponad 100 stron. może znajdziesz w nim odpowiedź

    Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.
    Jak Ktoś przeczyta temat w/w to może się z Twoim mocnym uogólnieniem nie zgodzić , bo założenie jest takie , że na dłuższą metę (niemierzalną naocznie - niestety) 2T ma lepiej smarować pompę CR i wtryski. Ale fakt , najczęściej ludzie zaczynają się tym interesować jak mają problemy z wtryskiwaczami.

    Proporcje to 200-300ml na bak.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    No właśnie a ja nie chce mieć problemów. Wtryski sprawdzałem nawet dwu krotnie bo mi sondę paliło i podejrzewali Wtryski i są ok

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał MichalStilo Zobacz post
    No właśnie a ja nie chce mieć problemów. Wtryski sprawdzałem nawet dwu krotnie bo mi sondę paliło i podejrzewali Wtryski i są ok
    nie specjalnie rozumiem, o co chodzi w tym zdaniu. nie chcesz mieć problemów w związku z czym? z olejem 2T? boisz się zalać nim bak, to skorzystaj z oferty Liqui Moly

    Dodatki do paliw -Diesel : Dodatek do Common Rail 2185

    to specjalny dodatek smarujący system Common Rail. ja nawet coś takiego kupiłem i na razie czeka na półce na swoją kolej. póki co zalałem zbiornik tym:

    Dodatki do paliw -Diesel : Oczyszczacz wtryskiwaczy Diesel 2666

    powody miałem. wyraźna korekta na + na pierwszym wtrysku po uruchomieniu zimnego silnika. na rozgrzanym silniku korekty mam prawidłowe, mieszczące się w +/-1 mm3/w. na razie nie sprawdzałem efektów działania dodatku, bo przejechałem zaledwie 250 km. jak zrobię cały zbiornik, to wtedy coś napiszę.

    na Twoim miejscu zainwestowałbym we własną diagnostykę komputerową do tego auta, czyli interface i program diagnostyczny, następnie zlogować auto i przedstawić wyniki komuś kto ogarnia temat. nic innego mi do głowy nie przychodzi.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Padre7 Zobacz post
    Jak Ktoś przeczyta temat w/w to może się z Twoim mocnym uogólnieniem nie zgodzić , bo założenie jest takie , że na dłuższą metę (niemierzalną naocznie - niestety) 2T ma lepiej smarować pompę CR i wtryski.
    nie czytałem tego tematu od deski do deski, ale z tego co udało mi się przeczytać to olej 2T:

    1. wyrównuje korekty na wtryskach
    2. poprawia kulturę pracy silnika (miękka praca silnika)

    domyślam się, że spora grupa posiadaczy AR leje to po prostu profilaktycznie, co nie zmienia faktu, że olej 2T bardzo często pomaga na pierwsze objawy lekko zapieczonych końcówek wtrysków, które właśnie objawiają się sporymi korektami na + na zimnym silniku.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Chodziło mi o to ze nie chcę mieć problemów z wtryskarki.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Wtryski ok błędów nie ma zatankowalem zwykle ON w Skawina na BP+300 ml oleju 2T Orlenu semisyntetik i jest super.!!!silnik chodzi cichutko pompę w banku praktycznie nie słychać pozdrawiam


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Idea 1,3 diesel 70 km
    Napisany przez grzeziu na forum Idea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-01-2016, 15:34
  2. Marea LPG lub Diesel
    Napisany przez Taxus na forum Kupię
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2014, 00:13
  3. benzyna vs diesel
    Napisany przez krystian.galezewski na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 31-07-2012, 07:14
  4. 1,6 16V jak diesel?
    Napisany przez ptwardy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-05-2012, 21:34
  5. MAREA gaz czy diesel?
    Napisany przez tytano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 08-02-2009, 17:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl