Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24

Temat: ON Diesel  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Egr ma 20 tys od nowości. Wypale to nitro i zatankowalem zwykle bo wcześniej było ok, a overbost nie mam pojęcia nawet za bardzo nie kojarzę gdzie to się znajduje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Cytat Napisał MichalStilo Zobacz post
    a overbost nie mam pojęcia nawet za bardzo nie kojarzę gdzie to się znajduje
    jest w rejonie chłodnicy na dole, z doświadczenia wiem, że trzeba go wyczyścić i przenieść na obudowę akumulatora

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Wszystko posprawdzane i jest ok czyli coś z paliwem. Pytałem ale nikt nie dał mi konkretnej odpowiedź dotyczącej dole wania oleju 2T do paliwa, w jakiej ilości i jak często pozdrawiam

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    może zacznijmy od tego, że olej 2T zalecany jest w przypadku pierwszych problemów z wtryskiwaczami, objawiającymi się sporymi korektami na +. sprawdzałeś u siebie te korekty na zimnym i rozgrzanym silniku przez program Multiecuscan? co do dawkowania, na forum alfaholików tematowi poświęcono ponad 100 stron. może znajdziesz w nim odpowiedź

    Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.
    Italians Do It Better

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2013
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    37
    Postów
    97
    Auto
    1.9 jtd 16V 140km MW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    może zacznijmy od tego, że olej 2T zalecany jest w przypadku pierwszych problemów z wtryskiwaczami, objawiającymi się sporymi korektami na +. sprawdzałeś u siebie te korekty na zimnym i rozgrzanym silniku przez program Multiecuscan? co do dawkowania, na forum alfaholików tematowi poświęcono ponad 100 stron. może znajdziesz w nim odpowiedź

    Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.
    Jak Ktoś przeczyta temat w/w to może się z Twoim mocnym uogólnieniem nie zgodzić , bo założenie jest takie , że na dłuższą metę (niemierzalną naocznie - niestety) 2T ma lepiej smarować pompę CR i wtryski. Ale fakt , najczęściej ludzie zaczynają się tym interesować jak mają problemy z wtryskiwaczami.

    Proporcje to 200-300ml na bak.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    No właśnie a ja nie chce mieć problemów. Wtryski sprawdzałem nawet dwu krotnie bo mi sondę paliło i podejrzewali Wtryski i są ok

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał MichalStilo Zobacz post
    No właśnie a ja nie chce mieć problemów. Wtryski sprawdzałem nawet dwu krotnie bo mi sondę paliło i podejrzewali Wtryski i są ok
    nie specjalnie rozumiem, o co chodzi w tym zdaniu. nie chcesz mieć problemów w związku z czym? z olejem 2T? boisz się zalać nim bak, to skorzystaj z oferty Liqui Moly

    Dodatki do paliw -Diesel : Dodatek do Common Rail 2185

    to specjalny dodatek smarujący system Common Rail. ja nawet coś takiego kupiłem i na razie czeka na półce na swoją kolej. póki co zalałem zbiornik tym:

    Dodatki do paliw -Diesel : Oczyszczacz wtryskiwaczy Diesel 2666

    powody miałem. wyraźna korekta na + na pierwszym wtrysku po uruchomieniu zimnego silnika. na rozgrzanym silniku korekty mam prawidłowe, mieszczące się w +/-1 mm3/w. na razie nie sprawdzałem efektów działania dodatku, bo przejechałem zaledwie 250 km. jak zrobię cały zbiornik, to wtedy coś napiszę.

    na Twoim miejscu zainwestowałbym we własną diagnostykę komputerową do tego auta, czyli interface i program diagnostyczny, następnie zlogować auto i przedstawić wyniki komuś kto ogarnia temat. nic innego mi do głowy nie przychodzi.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Padre7 Zobacz post
    Jak Ktoś przeczyta temat w/w to może się z Twoim mocnym uogólnieniem nie zgodzić , bo założenie jest takie , że na dłuższą metę (niemierzalną naocznie - niestety) 2T ma lepiej smarować pompę CR i wtryski.
    nie czytałem tego tematu od deski do deski, ale z tego co udało mi się przeczytać to olej 2T:

    1. wyrównuje korekty na wtryskach
    2. poprawia kulturę pracy silnika (miękka praca silnika)

    domyślam się, że spora grupa posiadaczy AR leje to po prostu profilaktycznie, co nie zmienia faktu, że olej 2T bardzo często pomaga na pierwsze objawy lekko zapieczonych końcówek wtrysków, które właśnie objawiają się sporymi korektami na + na zimnym silniku.
    Italians Do It Better

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Chodziło mi o to ze nie chcę mieć problemów z wtryskarki.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Wtryski ok błędów nie ma zatankowalem zwykle ON w Skawina na BP+300 ml oleju 2T Orlenu semisyntetik i jest super.!!!silnik chodzi cichutko pompę w banku praktycznie nie słychać pozdrawiam


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Idea 1,3 diesel 70 km
    Napisany przez grzeziu na forum Idea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-01-2019, 21:23
  2. Marea LPG lub Diesel
    Napisany przez Taxus na forum Kupię
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2014, 00:13
  3. benzyna vs diesel
    Napisany przez krystian.galezewski na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 31-07-2012, 07:14
  4. 1,6 16V jak diesel?
    Napisany przez ptwardy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-05-2012, 21:34
  5. MAREA gaz czy diesel?
    Napisany przez tytano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 08-02-2009, 17:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl