Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012

    Czyszczenien egr - dziwna substancja

    Zabralem sie dzisiaj za sprawdzenie zaslepki na zaworze egr i zadziwila mnie substancja jaka znalazlem: polprzezroczysty zaschniety zel. Czy jest to oznaka jakiejs awarii? Skad sie tam znalazla taka substancja? I co to w ogole moze byc?
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez qronax ; 29-06-2013 o 21:24



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Na tej fotce to w sumie nie wiele widać.. Przy egr nie może być w sumie zbyt czysto - to nie logiczne
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Jasne ze czysto nie bedzie, sadza mnie nie dziwi. Dziwna wydaje sie dla mnie polprzezroczysta substancja "ala silkon"

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Może ktoś coś uszczelniał czy coś?

  6. #5
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Sam zaslepialem egr 1,5 roku temu i wtedy oprocz sadzy nic innego nie bylo. Od tego czasu nic nie bylo przy zaworze robione

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Ja u sibeie zaślepiałem zaraz za rurka tą owiniętą i wytargałem cały egr na zewnątrz ten biały proszek to może być utlenione aluminium nie wiem nie znam sie aż tak, ale też to miałem troszeczkę. Ja swój zawór wykapałem w benzynie oprócz cewki Ja mam włożone 3 zaślepki w każde miejsce oprócz wylotu koletkora wydechowego bo chciałęm tam z początku dać jedna i byłby święty spokój ale śruby nie puściły. Pod egr będzie cybant i wyciągniesz cały z tą rurką i rozkręcisz i zaślepisz i będzie egr czysty juz na wieki.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    35
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    Nie dostaje się czasem gdzieś płyn chłodniczy do spalin?

  9. #8
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    A jak moge to potwierdzic?
    Troche mi mocniej kopci na czarno przy pierwszych 3 biegach i pomalu szukam przyczyny (dlatego sprawdzalem czy zaslepka od egr'a jest cala) ale przy chlodniczym to chyba kopci "kolorowo", tak?

  10. #9
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    35
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    Sprawdź na początek poziom płynu, żeby to wykluczyć

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    MI też kpci ale to chyba wina przepływki bo widze że u mnie falują obroty jak jade na tempomacie. Przyjrzyj się obrotarce jak jedziesz około 2tys obr to powinieneś widzieć czy sie rusza przy stałej prędkości.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przy stałej prędkości to jak obrotomiesz faluje to sprzęgiełko inaczej to niemożliwe
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    No ale się nie ślizga jak mu depne z małych obrotów toi idzie równo. Jeden znajomy miał podobnie i po wymianie przepływki jak ręką odjął.

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak sprzęgło jest sprawne to po odpuszczeniu pedału skrzynia spięta jest z silnikiem w 100%.. Nie może być zatem tak że auto jedzie idealnie z równą prędkością a prędkość obrotowa się zmienia.. Chyba że mówimy o wahaniu +/- 20rpm to może tego na prędkości nie zauważasz
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Troche zbaczamy od tematu ale powiem tak no wahanie jest rzędu max 4mm raczej na minus na skali obrotomierza, a prędość auta bez zmian, natomiast mam zrobione w tej chwili 155530. Ruszam spokojnie bez wariacji raz za czas i mechanik mi powiedział że się tyle tych aut narobił że nie może być mowy jak myślałem że kiedyś mi dwumas pada gośc się przejechał dokręcił poduchę skrzyni i gitara. Spalanie mam dobre trochę pokopci ale no cóż uroki diesla. Raz w miesiącu czyszcze przepływke i tych wahań nie ma dziur żadnych nie ma w obudowach a ni oleju też nie. Ale dodam że masę mierzoną mam okło 50 a docelową około 300 na luzie jak stoi a powinny być chyba jednakowe(lub odwrotnie już w tej chwili nie pamiętam)?

    A wracając do tematu jakby koledze brał płyn to by faktycznie an kolor kopcił na biało bo jak olej to na niebiesko o ile sie nie mylę

  16. #15
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    co może powodować stałą wartość masy powietrza? całkowicie padnięty przepływomierz? czy brak połączenia z przepływomierzem (urwany kabel itp) może powodować odczyt stałej wartości przez ECU ?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dziwna temperatura...
    Napisany przez piotrekp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 29-07-2012, 13:42
  2. dziwna sprawa z ABS
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-09-2010, 21:47
  3. Dziwna zbieżność!
    Napisany przez kamilsitek1983 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 23-07-2010, 23:12
  4. Dziwna marea
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 09-02-2010, 08:41
  5. dziwna kontrolka
    Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-05-2009, 17:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brak zaslepki w zaworze egr

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl