Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12

Temat: Czy bylo warto?  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    84
    Auto
    Stilo MW 1.9 JTD

    Czy bylo warto?

    Tak więc dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem Stilo Kombi ACTIVE 1.9 JTD / 2003 ORYGINALNY przebieg 168 000 potwierdzony przez ASO ( koszt ścieżki zdrowia 250PLN) Salonowiec,polski-prawie pierwszy właściciel- koszt 17000PLN. Potwierdzony przez ASO przebieg i naprawy. Na dzisiaj: wyciek oleju z tulejki belki tylnej lewej (raczej kpl.do wymiany ), zapocona olejem rura powietrza od turbiny ( jak zapewniali w ASO ,NIE TURBINA DO WYMIANY) i skorodowane błotniki przednie przy progach . No i mam pytanko do Forumowiczów:czy warto było go kupić czy raczej zrobiłem się ...
    Nie ukrywam ze po kilkudziesięciu wizytach w Komisach zwątpiłem w uczciwość ludzi.
    I jeszcze jedno pytanie do doświadczonych kolegów i koleżanek. Sprzęgło łapie mi prawie przy podłodze; to dobrze czy źle? W Megance łapie mi na górze i tak mi jest wygodniej a że jestem BARAN ( Admin chyba wybaczy) i nie znam się na mechanice to Proszę o Wasze opinię i podpowiedzi.
    O mnie :http://fiatforum.com.pl/topics1/dzie...3225.htm#43087



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2010
    Skąd
    Oleśnica
    Postów
    16
    Auto
    FIAT STILO MultiWagon MultiJet 8v exDPF 2006
    Co do zakupu to się zapewne okaże.
    Auto ma już trochę nalatane i dobrze, że wiesz co było robione.
    Wiesz zatem co ci do zrobienia jeszcze zostało
    Z jednej strony polski salonowiec, z drugiej polska wersja wyposażenia nie równa się wersji europejskiej. Nie próbowałeś ciągnąć auta z Rajchu ?

    Ja zdecydowałem się na zakup przez pośrednika, którego sprawdziłem i który nie wziął ode mnie zaliczki. Też zraziłem się do typowych komisów, w których pytanie o książkę serwisową wzbudzało konsternację i kończyło się jej szybkim podrabianiem. Wiem, gdyż każdy przypadek sprawdzałem w zagranicznych serwisach, których pieczątki widniały w książce. Z jednej z książek serwisowych jeden Niemiec dowiedział się, że jego firma już prowadziła serwis zanim on o tym wogóle pomyślał. Ta polska zaradność...

    Jak ktoś by szukał auta z Niemiec to mogę z czystym sumieniem polecić firmę z Jeleniej Góry, której właściciele mają obywatelstwo niemieckie i kupują auto na tzw "Niemca".
    Wielu naturalizowanych Niemców od razu odmawia sprzedaży aut takim ludziom tekstem "nur fur export", bo wiedzą, że grożą im konsekwencje za przekręty robione na autach i zgodnie z niemieckim prawem muszą udzielać na pojazd rękojmi.

    A co do sprzęgła wydaje mi się, że już na nie czas.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Poduszka belki to typowa usterka w aucie które ma trochę przebiegu a szczególnie na naszych drogach. Zapocone węże od turbo w większości przypadków to efekt oparów oleju które kierowane są z odmy do dolotu. Natomiast bardziej martwiłbym się korozją bo to oznacza że auto może mieć przeszłość wypadkową i ktoś użył jakichś zamienników do naprawy. Oryginalne błotniki mimo że poobijane z piasku to raczej prędko nie korodują.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    23
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 115 KM (chip 148,6)
    Cytat Napisał Nomis
    Sprzęgło łapie mi prawie przy podłodze; to dobrze czy źle? W Megance łapie mi na górze i tak mi jest wygodniej
    I tak powinno być jak masz w Megance, powinno "łapać" jak najwyżej.
    Po pierwsze dlatego, żeby mieć pewność, że wysprzęglasz całkowicie, gdy wciskasz pedał sprzęgła do podłogi (jedynka, wsteczny),
    a po drugie, wysoko łapiące sprzęgło pozwala na szybsze zmiany biegów bo nie tracisz czasu na głębokie wciskanie sprzęgła w podłogę, wystarczy trochę i już można zmienić bieg.
    Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
    powered by www.gcstuning.pl
    http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał Landor
    wysoko łapiące sprzęgło pozwala na szybsze zmiany biegów bo nie tracisz czasu na głębokie wciskanie sprzęgła w podłogę, wystarczy trochę i już można zmienić bieg.
    trochę ryzykowne rozwiązanie.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    23
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 115 KM (chip 148,6)
    Cytat Napisał lukq
    Landor napisał/a:
    wysoko łapiące sprzęgło pozwala na szybsze zmiany biegów bo nie tracisz czasu na głębokie wciskanie sprzęgła w podłogę, wystarczy trochę i już można zmienić bieg.
    trochę ryzykowne rozwiązanie.
    Dlaczego tak uważasz? Poza jedynką i wstecznym, nie ma potrzeby wysprzęglać zawsze do podłogi, ważne, żebyś miał bieg wbity dokładnie i do końca zanim cofniesz nogę. A szybsza zmiana biegów to mniejsza strata na obrotach i bardziej ekonomiczna jazda. Nie mówiąc już o dynamice
    Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
    powered by www.gcstuning.pl
    http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    tak, tylko może być tak, że będziemy chcieli to szybko zrobić, i nie dociśniemy pedału do odpowiedniego momentu, wtedy ola Boga wielki zgrzyt, a uwierz mi nie raz byłem tego świadkiem...

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    23
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 115 KM (chip 148,6)
    Cytat Napisał lukq
    tak, tylko może być tak, że będziemy chcieli to szybko zrobić, i nie dociśniemy pedału do odpowiedniego momentu, wtedy ola Boga wielki zgrzyt, a uwierz mi nie raz byłem tego świadkiem...
    Ja także wrzucać biegi trza "umić"
    Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
    powered by www.gcstuning.pl
    http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Landor
    I tak powinno być jak masz w Megance, powinno "łapać" jak najwyżej.
    Jakieś herezje piszesz...

    Sprzęgło ma pracować na całej długości skoku pedała - brać brać od dołu ( nie samego oczywiście )
    Po to ma być taka praca żeby mieć pewność że się dobrze wy - sprzęga i za - sprzęga - jak sprzęgło bierze wysoko to duże prawdopodobieństwo zużytego. I nie masz pewności że po puszczeniu pedału jest całkowicie za - sprzęglone.


    Cytat Napisał Landor
    Poza jedynką i wstecznym, nie ma potrzeby wysprzęglać zawsze do podłogi, ważne, żebyś miał bieg wbity dokładnie i do końca zanim cofniesz nogę. A szybsza zmiana biegów to mniejsza strata na obrotach i bardziej ekonomiczna jazda. Nie mówiąc już o dynamice
    Pojadę autem nie używając sprzęgła w ogóle - będę zmieniał biegi i nie będzie zgrzytów przy tym - ale czy to będzie poprawna jazda? Czy to nie będzie obciążało skrzyni biegów?

    Odpowiedzi chyba wszyscy znamy.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Zgodzę się z przedmówcą UBEK.
    Gdy kupiłem Stilo sprzęgło łapało niziutko, zmartwiony zapytałem "Leo, why?.." i powiedziano mi, że w tym modelu dobre sprzęgło łapie nisko. I jak można się było domyśleć sprzęgło z biegiem kilometrów łapało co raz wyżej i wyżej - w miarę zużywania się. Więc nie martw się, sprzęgło masz raczej zdrowe
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2010
    Skąd
    Piła
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1,2 Active

    Re: Czy bylo warto?

    skorodowane błotniki przednie przy progach :red_kartka

    Sprawdziłeś czy auto jest bezwypadkowe??? Bo skorodowane błotniki w 7 letnim stilo to rzecz niespotykana. To są blachy ocynk!!!!
    Maki

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    84
    Auto
    Stilo MW 1.9 JTD
    mmproxy źle się wyraziłem. Nie skorodowane , ale "pojawiła się lekka korozja na styku przednich błotnikow wewnętrznych i przednich progów przy błotnikach". Raczej chodzi o lakier narażony w tym miejscu na uderzenia kamieniami , itp. Masz rację w końcu to nie Fiat 125


 

Podobne tematy

  1. STILO 1.9 JTD 100 KM czy warto?
    Napisany przez SEBO na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-09-2010, 17:32
  2. Croma 2.4 JTD automat tip-tronic 200km czy warto ??
    Napisany przez Janusz na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-03-2010, 23:45
  3. V-power, Verwa, ultimate do diesla - czy warto?
    Napisany przez yoyo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 17-11-2009, 09:58
  4. JAK ZMIENIĆ PODŚWIETLENIE LICZNIKA I CZY WARTO
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-09-2009, 10:24
  5. Uno 1,1 LPG - Czy warto?
    Napisany przez Apo25 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-09-2009, 16:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo ocynk

czy stilo ma ocynk

fiat stilo blacha ocynkowana

czy fiat stilo ma ocynk

fiat stilo czy ma ocynk

zapocona turbin w megane

fiat stilo blacha ocynk

czy fiat stilo jest w ocynku

czy fiat stilo ma ocynkowane blachy

czy fiaty stilo maja ocynk

konomiczna jazda stilo

stilo blachy ocyn

fiat stilo blacha

zapocona rura od turbo

stilo blacha ocynkowana

czy buda fiata stilo jest w ocynkuCZY FIAT MULTLIPA MA OCYNK I CZY WARTO GO KUPICfiat stilo jest ocynkowanestilo ocynkmam pytanie cz blacha fiata stilo jest ocynkowana
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl