Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2012
    Skąd
    Masów
    Postów
    115
    Auto
    Fiat Stilo MultiWagon 1.9 JTD
    Rocznik
    2006

    Czujnik i.............

    Witam wszystkich.
    Panie,panowie może pomożecie,otóż mam taki problem że nie wiem skąd,jak i poco się takie rzeczy dzieją pod maską mojego stilona 1.9 JTD 120KM .
    Spocony Wężyk-nie wiadomo czemu,spocony czujnik-również nie wiadomo.Przesyłam fotkę,byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek(pozytywne)dla mnie opinie i pomoc co mam z tym problemem zrobić?2.jpg

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    A dlaczego została tak zdeformowana uszczelka pod osłona silnika przy wlewie oleju.20160221_151436.jpg
    Ostatnio edytowane przez pszemko ; 21-02-2016 o 16:31



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Ta plastikowa gruba rura z kolankiem najprawdopodobniej puszcza olej. Przejedź palcem czy nie ma pod nią oleju.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2012
    Skąd
    Masów
    Postów
    115
    Auto
    Fiat Stilo MultiWagon 1.9 JTD
    Rocznik
    2006
    Rzeczywiście olej na palcu jest i co teraz proponujesz(proponujecie)?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Po zdjęciu widzę, że już ktoś próbował ją uszczelnić sylikonem ale to zazwyczaj nic nie daje. Wewnątrz rury jest oring który się zużywa z czasem i jest niestety nie wymienny. Jeżeli pocenie jest już duże pozostaje Ci wymiana całej tej rury. Koszt około 150 zł.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2014
    Skąd
    Dzierżoniów
    Wiek
    31
    Postów
    177
    Auto
    Stilo 1.9jtd 115km
    Rocznik
    2001
    a do czego ten plastikowy pierdolnik wogóle jest te z takim miękkim bezbarwnym cyckiem bo u mnie też to puszcza olej i nie wiem za cholere nawet ja to sie nazywa i czemu służy

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    to czarne to siłownik zaworu motylkowego tzw. klapy gaszącej - odcina dopływ powietrza po przekręceniu kluczyka na STOP,jeżeli leci olej po trzpieniu tegoż siłownika to znak że uszczelnienie klapy poszło ..., jeżeli natomiast olej pojawia sięna styku rury plastikowej i klapy gaszącej to winny jest oring - niestety nie występuje jako część zamienna, ma przekrój kwadratu , można dobrać podobny o przekroju koła - kilka lat wstecz był podobny temat koledzy stosowali takie rozwiązanie
    edit : zakładali 2 sztuki o takim przekroju
    Ostatnio edytowane przez jaro190 ; 21-02-2016 o 21:38


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-12-2015, 19:56
  2. Bravo jak podłączyć czujnik stukowy, impulsator (czujnik prędkości)
    Napisany przez dawiddawido na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-06-2015, 20:15
  3. Co to za czujnik? 1.6/16v
    Napisany przez TakiTam na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-04-2015, 17:06
  4. Czujnik mgły i czujnik rozmrażania
    Napisany przez Widmo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 02-11-2013, 16:58
  5. Co to za czujnik?
    Napisany przez azbach na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 29-05-2013, 17:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl