Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    podlasie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    STILO 1.9 JTD 115
    Rocznik
    2002

    brak mocy na zimnym silniku 1.9 jtd 115

    Witam wszystkich, jako że jestem nowy i nie mogłem znaleźć w 100% konkretnej odpowiedzi na mój problem, więc zwracam się do was o radę. Zakupiłem parę dni temu stilo 1.9 jtd 115km 2002r i mam taki problem. Auto na zimnym silniku słabo wchodzi na obroty i nie mam mocy, po nagrzaniu zaczyna jakoś jechać (ogólnie bez rewelacji jak na 115km). Odpinałem kostkę od przepływki na zimnym silniku i auto jedzie podobnie jak po nagrzaniu, po ponownym podpięciu znowu brak mocy. Brak błędów. Czy to będzie na 100% uszkodzony przepływomierz, czy jechać na kompa i posprawdzać egr, przewody podciśnieniowe i zawór overboost?

    pozdrawiam, i dzięki z góry za odp.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Podmień sobie z kimś przepływkę dla testu bo to może być to. A zanim kogoś znajdziesz to na szybko wyczyść i zaślep egr bo tobteż może pomóc. Kup kable od viakena (czytaj dział diagnostyka, tam są potrzebne linki) i zrób logi w fiatecuscan. Program i instrukcje robienia logów też znajdziesz w dziale diagnostyka. Napisał ją chyba stig. (w skrócie - ciągniesz na 3 i 4 biegu do czerwonego pola). Zloguj obroty, żądaną i zmierzoną masę powietrza i ciśnienie doładowania żądane i zmierzone. Przy okazji czyszczenia EGRu wyczyść czujnik ciśnienia doładowania i daj znać czy bardzo uwalony. (przykręcony jedną śrubką do kolektora. Po lewej stronie EGRu). Czyścisz benzyną ekstrakcyjną i pędzlem.

    Cholera pisałem wiadomość na telefonie i nie skapnąłem się że to nie to forum Wejdź sobie na klubfiatstilo.pl i tam poczytaj dział diagnostyka itp bo jest chyba trochę większy porządek, bo forum tylko o jednym aucie. A z resztą, tutaj też znajdziesz jak dobrze poszukasz.
    Ostatnio edytowane przez bzykol ; 27-08-2013 o 11:21

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    podlasie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    STILO 1.9 JTD 115
    Rocznik
    2002
    niestety nie mam z kim podmienić przepływki, czyli może ona być dobra, pomimo tego że auto lepiej jedzie po jej odłączeniu?

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    najprawdopodobniej to jej wina, ale wyczyścić i zaślepić egr i przeczyścić czujnik ciśnienia nie zaszkodzi, a może pomóc. Możesz to zrobić pod blokiem używając prostych narzędzi. Jeśli pomoże, to zawsze parę złotych w kieszeni.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    podlasie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    STILO 1.9 JTD 115
    Rocznik
    2002
    myślisz, że może obejść się bez wymiana przpływki, czy i tak muszą ją zmienić?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    16
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Zależy jak dużą różnicę widzisz. Bo jak różnica jest niewielka to to nie musi być wcale przepływomierz. Zobacz czy mocno dmucha z rury wydechowej, bo może to być zapchany katalizator.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    podlasie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    STILO 1.9 JTD 115
    Rocznik
    2002
    róznica jest duża, auto na zimnym nie jedzie wogóle, po odpieciu przepływki jedzie normalnie jak po nagrzaniu, tylko mi sie wydaje że nie jest to do końca pełna moc tego auta

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    U mnie winnym był zabity sadzą kolektor dolotowy. Zajmij się egrem i czujnikiem. Daj znać jak wygląda czujnik. Czy gruby nalot sadzy.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    podlasie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    STILO 1.9 JTD 115
    Rocznik
    2002
    to dlaczego po odpięciu przepływki auto jedzie normalnie?, może mieć błędne wskazania przez zanieczyszczony egr lub czujnik doładowania?

  11. #10
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    podpnij pod kompa i zobacz jakie są odczyty z przepływki by mieć pewność czy musisz ją wymieniać

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    podlasie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    STILO 1.9 JTD 115
    Rocznik
    2002
    byłem na diagnostyce w ASO pokazało dwa błędy p0101, p0110 -czyli przepływkę i czujnik temp. Mechanik stwierdził, że przepływomierz do wymiany. Kupiłem wczoraj boscha 0281002308 i filtr powietrza, tylko mam problem z wymianą, bo trochę słaby tam dostęp, ale jakoś uporałem się z opaską i górną śrubą, ale mam problem z dolną, bo się obraca. Jak najprościej zdemontować filtr powietrza, potrzeby jest kanał?, czy wyciągać akumulator z mocowaniem? Jest może jakiś manula na to?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Ja zawsze wymieniam z kanału

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Raczej kanał bo od góry brak dostępu. Od dołu z resztą też lekko nie jest.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Oj nie jest lekko przy filtrze( wymieniałem wczoraj na podnośniku). Ale przypływkę spokojnie się wymienia bez problemu klucz nasadowy 10 krótka przedłóżka i ładnie się wykręca. Ja tak robiłem.

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    No tak. Przepływką łatwiej. Ale filtr raczej od dołu, bo trzeba porozpinać węże od puszki itp.


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1,9 TD brak podwyzszonych obrotow na zimnym silniku
    Napisany przez mazitechnoboy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 15-02-2013, 22:50
  2. bravo 1.6 97r. brak mocy duże spalanie nie równa praca silniku
    Napisany przez zazaaz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 24-10-2012, 15:23
  3. Odpalanie na zimnym silniku
    Napisany przez radziodom na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-02-2011, 17:55
  4. Ciężko odpala na zimnym silniku
    Napisany przez jujo7 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-09-2010, 09:26
  5. Odpalanie na zimnym silniku
    Napisany przez PUNTO_GO na forum Punto II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 14-06-2010, 14:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo brak mocy na zimnym silniku

fiat stilo brak mocy na zimnym silniku

1.9 jtd forum

Stilo 1.9 jtd lekki spadek mocy

jtd nie ma mocy

fiat stilo 1.9 jtd brak mocy

fiat stilo brak mocy na zimnym

forum stilo 1.9 jtd

fiat stilo 1.9 itd brak mocy na zimnym silniku

silnik slaby gdy jest zimny jtd

fiat stilo 1.9 jtd 115km brak mocy

1.9 jtd brak mocy

brak mocy na zimnym silniku

fiat stilo 1.9 slaby

fiat stilo 1.9 na zimnym silniku slaby

fiat stilo 1.9 JTD dlaczego jest taki slaby

spadek mocy w silniku jtd

auto na zimnym nie ma mocy

brak mocy na zimnym silniku forum

na zimnym silniku slabe doladowanie diesel

nie ma mocy gdy jest zimny fiat stilo jtd

brak mocy 1.9 jtd

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl