Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21

Temat: brak mocy  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2011
    Skąd
    Koszalin
    Postów
    24
    Auto
    Stilo 1.9
    bylo dobrze - od razu w rure i auto fruwalo ale jak sie uspokoilem i chcialem jezdzic normalnie po miescie a nie 3-4-4,5 tys obr tylko normalne ruszanie np na zimnym do 2 i zmiana biegu to auto stoi - DOSŁOWNIE STOI w miejscu jak się załącza turbina to frunie równo
    www.fiatpunto.com.pl www.wloskie.org www.klubfiatstilo.pl



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    albo wspomniany wyzej overboost, albo wadliwa przeplywka? ale to bym odrzucil jesli wymieniales. najtaniej bedzie sprawdzic ten zaworek

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Obstawiam, że masz zawalony zawór EGR jak pisałem, niestety go raz na jakiś czas jak nie jest zaślepiony, trzeba przegonić, by nie zbierał się szlam.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2011
    Skąd
    Koszalin
    Postów
    24
    Auto
    Stilo 1.9
    lukq - napisałem że mam przeczyszczony !! to nie to
    www.fiatpunto.com.pl www.wloskie.org www.klubfiatstilo.pl

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    To podmień tą przepływkę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,748
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    DENIShyc, może jest przeczyszczony ale może się nie zamykać.Jeżeli zdejmiesz przewód podciśnieniowy z gruchy przy turbinie od geo i sytuacja się odmieni (lepiej się rusza ale tylko do około 2tyś ) to masz problem z EGR-em.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 08:41
  2. [silnik] Brak mocy i dymienie
    Napisany przez Leonardo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 22-03-2011, 12:30
  3. Brak mocy silnika na benzynie
    Napisany przez Dyzio151 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-02-2009, 17:20
  4. Brak mocy po wymianie wydechu
    Napisany przez luke na forum Multipla
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-01-2009, 16:02
  5. [silnik] Spadek mocy w JTD! POMOCY!!!!
    Napisany przez talerz9 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2009, 18:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo brak mocy

fiat stilo brak mocy

brak mocy fiat stilo

fiat stilo brak mocy na niskich obrotach

stilo jtd brak mocy

fiat stilo multijet 19 brak mocy

brak mocy stilo

stilo brak mocy na niskich obrotach

stilo nie ma mocy

stilo multijet brak mocyfiat 1.9 jtd brak mocy na zimnym silnikustilo multijet brak mocy na niskich obrotachfiat stilo 1.9 jtd brak mocybrak mocy silnika stilobrak mocy na niskich obrotach stilo jtdbrak mocy na zimnym stilo jtdfiat stilo 1.9 jtd brak mocy na zimnym silnikuspadek mocy fiat stilojtd multijet brak mocy na niskich obrotachnie ma mocy fiat stilobrak mocy stilo 1.9 jtdstilo 1.9 brak mocysterowanie overboost cisnieniowo
http://www.iparts.pl