Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Cytat Napisał riwo Zobacz post
    Ale w wypadku zawalonego kolektora ssącego i/lub niesprawnych klap, była by taka odczuwalna różnica w mocy z odpiętym/podłączonym przepływomierzem?
    Tak., miałem to samo w jtd 115. Szwagier miał to samo w mjtd 140. Dokładnie te same objawy. Sprawdziłem chyba 5 przeplywek zarówno u niego jak i u siebie. Problem ustał po czyszczeniu całego dolotu z naciskiem na kolektor.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    12.2005
    3000km później jest bez zmian. Dzisiaj zrobiłem reset ecu przez MESa i też nic. To następnym krokiem jest chyba to czyszczenie kolektora.. Ehh, to jak szukanie ogły w stogu siana, co może być nie tak, że mocy nie ma..
    Fiat Stilo 3d 1.9 JTDm 16v 150KM

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, sprawdź czujnik ciśnienia doładowania (Overboorst) i wężyki które do niego dochodzą. a najlepiej wygoogluj sobie co uwalony czujnik w JTD'kach powoduje.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 grudzień 2013
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    33
    Postów
    8
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Zawsze na poczatek czyszczenie:
    1. Dolot - zawór gaszący(mylnie nazywany przepustnicą)
    2. MAP sensor
    3. Zawór overboost

    No i testy overboosta i EGR-a w FES-ie dla pewnoscie (oczywiście testy w FES nie dają 100% gwaranccji ale zawsze to jakiś pogląd)

    U mnie czyszczenie dolotu i czujników pomogło.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    12.2005
    No właśnie dawno nic nie pisałem, ale poprostu jestem zawalony robotą i nic nie robiłem jeszcze w tym temacie.
    EGR był czyszczony jakieś 4000km temu i jest na pewno do wymiany, bo otwiera się i zamyka wg. swojego widzimisie. Zbieram się, żeby podjechać do Cinka w Gliwicach i go całkowicie wywalić. Cena nowego to ok 550PLN więc na to samo wyjdzie.
    Jak znajdę chwilę czasu w weekend będę czyścił czujnik ciśnienia i spróbuję rozebrać i wyczyścić Overboost.
    Czyszczenie dolotu zostawe sobie na koniec, jak nic z powyższych nie pomoże, jako że jest to najbardziej kłopotliwe.

    Ma ktoś ew. we Wrocławiu pożyczyć na parę dni zaślepki do EGR ? Sprawdziłbym jak auto jeździ..
    Fiat Stilo 3d 1.9 JTDm 16v 150KM

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    12.2005
    EGR zaślepiony i wywalony z programu. Efekt ? Banan na twarzy od ucha do ucha.
    Auto leci jak opętane już od 1400obr..

    Gorzej, że przy okazji Cinek zauważył urwaną szpilkę od kolektora wydechowego i klapy w stanie agonalnym. Także zmagań mam ciąg dalszy..
    Fiat Stilo 3d 1.9 JTDm 16v 150KM

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2013
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    31
    Postów
    97
    Auto
    1.9 jtd 16V 140km MW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Padre7 Zobacz post
    Jak dla mnie to zaślep EGR całkowicie i wywal z kompa (masz MJTD). Ja po takiej operacji mam lepszy dół i auto szybciej na gaz reaguje.
    Cytat Napisał Padre7 Zobacz post
    Jak z egr, zaglądałeś tam? Klapy wirowe w Twoim modelu też są. Przyjrzyj się im.

    Cytat Napisał riwo Zobacz post
    EGR zaślepiony i wywalony z programu. Efekt ? Banan na twarzy od ucha do ucha.
    Auto leci jak opętane już od 1400obr..

    Gorzej, że przy okazji Cinek zauważył urwaną szpilkę od kolektora wydechowego i klapy w stanie agonalnym. Także zmagań mam ciąg dalszy..

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    to jaki jest koszt takiego usunięcia EGR u Cinka?

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    23
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    Miałem u siebie podobny problem, rozwiązaniem był zacinający się zawór EGR oraz przepływomierz, dodatkowo wyczyściłem cały układ dolotowy oraz zawór overboost. Przepływomierza nie kupowałem nowego, tylko utopiłem go w rozpuszczalniku ekstrakcyjnym, po 5 minutach wystarczyło odmuchać kompresorem i działa bez żadnych problemów.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Prośba o przeanalizowanie logów
    Napisany przez zbimos na forum Stilo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 12-04-2015, 10:56
  2. JTDm 120 KM traci moc
    Napisany przez jusci na forum Croma
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 16-03-2014, 08:17
  3. Uszkodzony termostat - sprawdzenie logów
    Napisany przez riwo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 03-01-2014, 23:33
  4. [JTD CF2] Pomoc w ocenie logów przepływomierza
    Napisany przez jacjacek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-02-2013, 18:39
  5. szarpie, trzęsie ... analiza wyników z fiatecuscan
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 02-06-2012, 22:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo 1.9 jtd 115km zmian 150km robic ecu

multijet 1.9 bravo czujnik cisnienia doladowania

fiat stilo cisnienie doladowania wykres

fiat analiza logow

1.9jtdm 150 czujnik cisnienia doladowania

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl