Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31

Temat: alternatr. fail  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2011
    Skąd
    Tarnowskie Góry
    Postów
    24
    Auto
    Stilo
    koło pasowe + pk

    ktoś wie po ilu tyś km się zużywa koło pasowe?
    pozdrawiam,

    vanhouse



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał vanhouse
    koło pasowe + pk

    ktoś wie po ilu tyś km się zużywa koło pasowe?
    Może wytrzymać 20kkm a może i 200kkm. Jeśli nie ma luzów oraz blokuje się prawidłowo, oznacza to że jest w dobrym stanie.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2011
    Skąd
    Tarnowskie Góry
    Postów
    24
    Auto
    Stilo
    Jestem świeżo po wymianie paska + koła pasowego koszt materiał + robocizna 300PLN

    Dziwi mnie tylko koło pasowe ponieważ było wymieniane przy wymianie rozrządu a to było 20tys temu, a było tak starte że nie było w ogóle rowków widać
    pozdrawiam,

    vanhouse

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    i jak z komunikatem które koło wymieniłeś

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2011
    Skąd
    Tarnowskie Góry
    Postów
    24
    Auto
    Stilo
    Wymienione elementy:
    *pasek wielorowkowy (chyba tak się to teraz nazywa "pasek klinowy")
    *koło pasowe

    Błąd zniknął zaraz wymianie wyżej wymienionych elementów.

    Zostały mi jeszcze tylko 3 błędy:
    *Airbag Faliure
    *Preheat Fault
    *Bulb Faliure
    pozdrawiam,

    vanhouse

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2010
    Skąd
    Olsztyn, Mrągowo
    Postów
    29
    Auto
    Stilo 3D 1.9JTD 115
    Cytat Napisał vanhouse
    Zostały mi jeszcze tylko 3 błędy:
    *Airbag Faliure
    *Preheat Fault
    *Bulb Faliure
    -airbag failure - błąd pojawiający się przy problemach z matą w fotelu pasażera lub niestyków na kostkach pod fotelem, przejrzyj przewody i ich połączenia w kostkach
    - preheat fault - któraś świeca żarowa zakończyła żywot najprawdopodobniej, sprawdz u kumatego mechanika i ewentualnie, wymień komplet i nie byle jakie, bo jeśli ich parametry będą inne to błąd będzie nadal się pojawiał
    - bulb failure - przepalona żarówka, przejrzyj wszystkie a znajdziesz ją szybko

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2011
    Skąd
    Tarnowskie Góry
    Postów
    24
    Auto
    Stilo
    Cytat Napisał surmi86
    airbag failure - błąd pojawiający się przy problemach z matą w fotelu pasażera lub niestyków na kostkach pod fotelem, przejrzyj przewody i ich połączenia w kostkach
    Wiem, tyle że nie chce mi się tego robić
    Cytat Napisał surmi86
    preheat fault - któraś świeca żarowa zakończyła żywot najprawdopodobniej, sprawdz u kumatego mechanika i ewentualnie, wymień komplet i nie byle jakie, bo jeśli ich parametry będą inne to błąd będzie nadal się pojawiał
    Najprawdopodobniej wina kabli
    Cytat Napisał surmi86
    bulb failure - przepalona żarówka, przejrzyj wszystkie a znajdziesz ją szybko
    Wiadomo która, przecież łącznie z błędem pokazuje która się przepaliła (oczywiście brak czasu na wymianę)
    pozdrawiam,

    vanhouse

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2009
    Skąd
    Toruń
    Postów
    108
    Auto
    Stilo Schumacher 1,9 JTD 140 KM
    Panowie - miałem problem z alternatorem - nie ładował..

    Mam wersję 140KM, więc wiadomo jak to jest z wyjęciem - połowę samochodu mi rozebrali, alternator musiał być wymieniony, gdyż uzwojenia spuchły i w zasadzie jeszcze troszkę i pasek by się zerwał, bo alternator po wyjęciu już się nie obracał..

    Po zamontowaniu drugiego altka auto ładuje, ale....

    Zaraz po odpaleniu napięcie na akumulatorze jest poniżej 12V, ale wystarczy przegazować i rośnie na jałowych do 14,2V i dalej na jałowych już jest te 14,2 V - czy to normalne?

    Czy po wymianie alternatora powinno się wymienić również akumulator (spotkałem się z taką opinią) - jeśli tak, to ktoś może wyjaśnić dlaczego?

    Akumulator jest doładowywany, nie ma już problemów z zapalaniem - napięcie na aku przed odpaleniem to ok 12,8V..

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    zaraz po odpaleniu to znaczy ile 2 -5 sek. zauważ że alternator wyposażony jest w sprzęgło jednokierunkowe tzw wolnobieżkę i od razu nie będzie ładowania

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał jaro190
    zaraz po odpaleniu to znaczy ile 2 -5 sek. zauważ że alternator wyposażony jest w sprzęgło jednokierunkowe tzw wolnobieżkę i od razu nie będzie ładowania
    prawda w 100%
    Czy po wymianie alternatora powinno się wymienić również akumulator (spotkałem się z taką opinią) - jeśli tak, to ktoś może wyjaśnić dlaczego?
    Jeśli kręci i odpala prawidłowo to nie ma takiej potrzeby, no chyba, że wcześniej został uszkodzony.

    Akumulator jest doładowywany, nie ma już problemów z zapalaniem - napięcie na aku przed odpaleniem to ok 12,8V..

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2009
    Skąd
    Toruń
    Postów
    108
    Auto
    Stilo Schumacher 1,9 JTD 140 KM
    No dobrze - ale co ma sprzęgło jednokierunkowe do ładowania z opóźnieniem?

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    nie zaczyna ładować od razu po 3 sek. około zaczyna ładować. tak mi tłumaczono w warsztacie zajmującym się altkami i rozrusznikami.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2009
    Skąd
    Toruń
    Postów
    108
    Auto
    Stilo Schumacher 1,9 JTD 140 KM
    Może i tak - jutro sprawdzę sobie po kilku sekundach napięcie - ale to może być ograniczane przez elektronikę - bo sprzęgło nijak ma się do tego...

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    398
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    Cytat Napisał omegarules
    Czy po wymianie alternatora powinno się wymienić również akumulator (spotkałem się z taką opinią)
    A najlepiej cały samochód
    Bez sensu, aku wymieniasz jeśli jest wyraźna potrzeba np stracił pojemność ale o tym może orzec facet w punkcie sprzedaży akumulatorów gdzie mają przyrząd do obciążania akumulatora.
    Można akumulator podładować na prostowniku z funkcją odsiarczania.
    Co do ładowania to wygląda że alternator nie załącza się zaraz po rozruchu, nie wiem jaka jest charakterystyka tego który masz czyli od jakich obrotów startuje.

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    w ASO kiedyś elektryk tłumaczył mi że po uruchomieniu auta nie ma prawa być całego 14V na alternatorze, a właśnie dopiero w momencie gazowania. te wartości oczywiście rozumiane jako wyświetlane przez egzaminera ładowanie aku. Jeśli chodzi o wartości na samym alternatorze ale mierzone zewnętrznym urządzeniem (jakiś tam woltomierz) to cały czas powinno być ok 14V.

    Wiedza którą uzyskałem od teoretycznie specjalisty więc nie daje ręki na ile prawdziwa.
    jest: Honda Accord VIII 2.0 2012
    było: Fiat Stilo 1.9JTD 2002


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-12-2012, 09:29
  2. Komunikat: Brk Lamp Fail
    Napisany przez glut4567 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-02-2010, 23:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alternator fail stilo

alternator fail fiat stilo

stilo alternator fail

alternator failure fiat stilo

wymiana alternatora stilo jtd

fiat stilo alternator failure

fiat stilo komunikaty PWR

stilo alternator failure

fiat stilo alternator fail

alternator fiat stilo

fiat stilo alternator brak wspomagania

alternator failed stilo

alternate fault stilo

stilo alternator fault

alternator failure stilo jtd

szczotki alternatota fiat stilo 1.9 jtd

Alternator fail

alternative failure fiat stilo

wymiana alternatora 1 9 jtd
http://www.iparts.pl