Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2014
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    34
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.9 MJTD 8V oraz Seicento 0.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    początkowo też byłem przerażony, ale po 3 miesiącach użytkowania auta prawie o tym nie myślę. dla kogoś kto jeździ dieslem właściwie wyłącznie po mieście jest to nawet rzecz pożyteczna, taki swego rodzaju przypominacz, że silnik musi dostać po zaworach baty należą się Włochom jedynie za brak info o poziomie zatkania filtra w oknie TRIP Computer.
    Mam złe wspomnienia z DPF. Rodzice w szwabskim 2.0 TDI mieli DPF- nie nadążali olej wymieniać- co 3tys. km już ponad stan (jazda głównie po mieście, automat więc nie przeciągniesz po zaworach). Już nie mają DPF- wycięty, przeprogramowany komp. Efekt- olej się uspokoił, ładnie chodzi ale kopci teraz jak TIR po nocnym zimowym postoju, więc nie wiem co lepsze.
    Co do info o zapełnianiu filtra i trybie wypalania- pewnie w wielu przypadkach by pomogło i zapobiegło problemom



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    w przypadku aut z DPF pojawia się też inny problem, a dokładnie wątpliwości z wyborem odpowiedniego oleju silnikowego. do aut wyposażonych w filtr cząsteczek stałych zaleca się stosowanie olejów niskopopiołowych 5W30 (tzw. low saps). oleje niskopopiołowe to oleje o mniejszej zawartości dodatków uszlachetniających. dodatkowo oleje 5W30 charakteryzują się cieńszym filmem olejowym w porównaniu z olejem 5W40. wnioski nasuwają się same. za tydzień zmieniam 5W30 na 5W40 (mid saps). ma nadzieję, że nie będę żałował

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2014
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    34
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.9 MJTD 8V oraz Seicento 0.9
    Rocznik
    2006
    To też był jeden z argumentów dla których był wycięty- cena oleju do DPF.
    Ja u siebie zalałem Castrol Edge 5W30 niskopopiołowy bo bałem się, że mam DPF ale teraz zmienię na coś innego, czytałem, że tu na forum chwalą Motula- zobaczymy.

    Co do filmu olejowego nie podpowiem Ci co lepsze, sam mam mieszane uczucia

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Postów
    11
    Auto
    STILO MULTIWAGON 1.9 MJTD
    A u mnie w STILO seria 120 KM a wydruk z hamowni20140604_102444.jpg


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Wymiana silnika krokowego jaka firma
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 09-02-2014, 17:36
  2. Sprzedam osprzęt silnika 1.9 JTD 115KM sprawdź!
    Napisany przez wieciel na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-04-2013, 19:13
  3. Jaki silnik plug&play do 1.9 mulijet 120km
    Napisany przez goldblue na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-04-2013, 10:17
  4. ECU silnika 1.9 JTD 115KM i osprzęt.
    Napisany przez Zielony na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-02-2013, 20:56
  5. Blok silnika 2.3 jtd 120KM 2007r
    Napisany przez mateo995 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-01-2013, 19:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo jtd jaka moc

stilo jtd jaka moc

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl