Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2015
    Skąd
    Ruda Śląska
    Wiek
    31
    Postów
    5
    Auto
    Stilo 1,4 16v
    Rocznik
    2005

    1,4 16v wysokie obroty biegu jałowego + falowanie obrotów

    Witajcie,

    stilo z LPG. Jak jest zimny wszystko wydaje się być OK. Po nagrzaniu jest problem z obrotami jałowymi. Są za wysokie ok 1500-1600 i falują, tzn, czasami utrzymują się w okolicach 800-900 następnie powoli wzrastają do 1500 i tak się utrzymują. Po włączeniu podgrzewania szyby spadają do normalnych, po włączeniu tylko klimy są za niskie i falują. Podczas jazdy na luzie falują od 700 do 1300 ok.
    Czekam na kable od viakena, więc narazie nie mam odczytów z kompa. Ostatnio przy 150 km/h zapalił się check, ale przed tym też był ten problem. Przepustnica została wyczyszczona, falowanie niby mniejsze, ale wysokie obroty biegu jałowego nadal są. Macie jakieś pomysły? Jak wygląda sprawa z adaptacją przepustnicy w 1,4? Na co zwrócić uwagę w fes-ie?

    Problem identyczny na pb oraz lpg.
    pozdro
    maro
    Ostatnio edytowane przez marrrrrrrro ; 20-11-2015 o 00:07



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    nottingham
    Wiek
    31
    Postów
    8
    Auto
    stilo 1.2
    Rocznik
    2003
    Jezeli objawy masz i na benzynie i na gazie to napewno nie jest nic zlego z dawkowaniem paliwa. Wiec zostaje albo cos z powietrzem albo eventualnie z sensorami za silnikiem. Jak bedziesz mial kompa to pierwsze co chcesz sprawdzic to wykresy 02, czego szukasz to plynnego wahania miedzy 100 mV a 900mV na 02 B1-S1. Musisz tez sprawdzic jak wygladaja STFT i LTFT, oba idealnie powinny byc na 0% ale wahanie w zakresie do 8-9% tez jest ok. Jak zrobisz to to daj znac a moze bede mogl podsunac jakies odpowiedzi.
    Pozdro

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2015
    Skąd
    Ruda Śląska
    Wiek
    31
    Postów
    5
    Auto
    Stilo 1,4 16v
    Rocznik
    2005
    Sondy pracują prawidłowo. Check zapalił się z powodu błędu P1171 - skład mieszanki addytywny. Dodatkowo był błąd p0505 - sterowanie wolnych obrotów.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Inowrocław
    Wiek
    41
    Postów
    89
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2001
    Kolego zobacz silniczek krokowy.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2015
    Skąd
    Ruda Śląska
    Wiek
    31
    Postów
    5
    Auto
    Stilo 1,4 16v
    Rocznik
    2005
    Rozwiązanie problemu: walnięty mapsensor. Był włożony jakiś chiński zamiennik. Używany oryginalny kupiony za 35 pln załatwił sprawę.


 

Podobne tematy

  1. Falowanie obrotów biegu jałowego Fiat Stilo 1.6 16V
    Napisany przez ersky na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-05-2015, 20:28
  2. Fiat Siena 1.6 Obroty Biegu Jałowego
    Napisany przez Dydek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 24-11-2014, 22:23
  3. Falowanie obrotów na biegu jałowym, brak mocy.
    Napisany przez hybrid na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 15-11-2014, 13:14
  4. fiat bravo 1.4 12V 75 KM regulacja obrotów biegu jałowego.
    Napisany przez wuemstudio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 02-01-2013, 20:31
  5. Wysokie obroty na biegu jałowym
    Napisany przez Maras 79 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-12-2011, 10:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl