Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 25 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 367
Like Tree12lubi to!

Temat: Katowice i okolice !  

  1. #106
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2015
    Skąd
    Mikołów - Bujaków
    Wiek
    31
    Postów
    182
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2000
    Z tego co mi wiadomo to stały team

    Pablo
    Mixturiusz
    Pako
    Krzysiek95zabrze

    Trzeba furę przygotować po zimie do porządku


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2016
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    32
    Postów
    124
    Auto
    Stilo 1,6 16V
    Rocznik
    2002
    a no trzeba hehe. moze ktos jeszcze bedzie powiekszymy ekipe. pako opanowana poduszka jupi....

  4. #108
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2015
    Skąd
    Mikołów - Bujaków
    Wiek
    31
    Postów
    182
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2000
    No to super !!!!
    Co było nie tak?? Czujnik obecności pasażera ?? Czy coś innego ??


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #109
    Klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2016
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    32
    Postów
    124
    Auto
    Stilo 1,6 16V
    Rocznik
    2002
    A tak serio to nie wiem przeczyściłem wszystkie wtyczki od A do Z poskładałem i działa. wiec szczerze mówiąc nie wiem która była nie hallo tak czy inaczej działa

  6. #110
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2015
    Skąd
    Mikołów - Bujaków
    Wiek
    31
    Postów
    182
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2000
    Najważniejsze ze działa liczy się to ze już nic nie świeci


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #111
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2016
    Skąd
    ZABRZE
    Wiek
    23
    Postów
    147
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1998
    elo panowie co byście powiedzieli na spota 8 kwietnia sobota (może tym razem Zabrze M1 )parking B2-B3 zawsze pusty powiedzmy że na 16?

  8. #112
    Klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2016
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    32
    Postów
    124
    Auto
    Stilo 1,6 16V
    Rocznik
    2002
    Elo wstapnie dzien pasuje. Mam na rano wiec spoko tylko bylbym kolo 17.

  9. #113
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2016
    Skąd
    ZABRZE
    Wiek
    23
    Postów
    147
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1998
    no to może być o 17 ktoś jeszcze mixturiusz pako może wpadniecie

  10. #114
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2015
    Skąd
    Mikołów - Bujaków
    Wiek
    31
    Postów
    182
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2000
    Postaram się wpaść na pare godzin. Zdzwonimy się


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  11. #115
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2016
    Skąd
    ZABRZE
    Wiek
    23
    Postów
    147
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał pako Zobacz post
    Postaram się wpaść na pare godzin. Zdzwonimy się


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    na parę godzin xd bez przesady nocki nie bedziemy ciulać xd

    aktualizacja parkingu tj parking A3 , B3, C3 , D3 one są obok siebie wiem bo dziennie tam jeżdże xd

  12. #116
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2015
    Skąd
    Mikołów - Bujaków
    Wiek
    31
    Postów
    182
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2000
    Brawo Ty


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  13. #117
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2016
    Skąd
    ZABRZE
    Wiek
    23
    Postów
    147
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1998
    Brawo Ja a coo xd

  14. #118
    Klubowicz
    Dołączył
    22 grudzień 2014
    Skąd
    Chorzów
    Wiek
    22
    Postów
    115
    Auto
    Albea HL 1.2 16v
    Rocznik
    2004
    Może wpadnę, za tydzień będę wiedział na pewno. Muszę w któryś weekend przed świętami wymienić olej, filtr paliwa i przeguby a nie wiem czy się jutro wyrobię

  15. #119
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2016
    Skąd
    ZABRZE
    Wiek
    23
    Postów
    147
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1998
    to daj znać tak w czwartek , piątek żebyśmy wiedzieli. a tak BTW. udziela się tu ktoś jeszcze na tym forum? bo od dłuższego czasu widze tylko naszą czwórkę a fajnie by było poznać kogoś nowego kto też by się tak regularnie spotykał

  16. #120
    Klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2016
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    32
    Postów
    124
    Auto
    Stilo 1,6 16V
    Rocznik
    2002
    Ja bede z Marzenka hehe bedzie ktos nowy


 
Strona 8 z 25 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kanał - Katowice
    Napisany przez Rick na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-02-2014, 12:50
  2. (Katowice i okolice) Kupię Punto II, bądź Seicento
    Napisany przez mati113 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-01-2014, 11:57
  3. Wydech Katowice lub okolice Katowic Kupie
    Napisany przez encete na forum Śląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-08-2013, 07:35
  4. Gazownik katowice i okolice
    Napisany przez riddi123 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-07-2013, 10:18
  5. [Śląsk] Szukam dobrego elektryka samochodowego - Katowice i okolice
    Napisany przez Rick na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-06-2013, 11:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl