Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 12 z 14 PierwszyPierwszy ... 21011121314 OstatniOstatni
Posty od 166 do 180 z 206
Like Tree17lubi to!

Temat: silnik 1.4 T-JET 120hp  

  1. #166
    Klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    452
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Do czasu aż nie natrafi się na samochód z tym prawdziwym neonem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #167
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    1,987
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Dlatego jest Polcja nie Policja :-) Mozna zrobic Polska jak ktos z tylu w szoku to nie zwroci uwagi. + dwie czerwone lampki po bokach migajace naprzemiennie. Mozna dostac mandat najwyzej za "nieregulaminowe" oswietlenie. Tyle ze to bardziej pasuje do czarnej vectry itp.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-05-2018 o 21:16

  4. #168
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    35
    Postów
    25
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet SW + fabryczny gaz
    Rocznik
    2017
    Myślałem że napisaliście coś ciekawego o silniku a tu tyle postów off topu że masakra - moderator powinien to posprzątać.
    marnyd4d lubi to.

  5. #169
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    1,987
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    A co byś chciał jeszcze wiedzieć o silniku?

  6. #170
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    36
    Postów
    120
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    A co byś chciał jeszcze wiedzieć o silniku?
    Ja na przykład chciałbym wiedzieć co zostało zepsute w odmianie Euro6 że już od drugiej osoby słyszę że wersja silnika w Tipo jest mniej chętna na chip tuning i potencjalne i bezpieczne zyski są dużo mniejsze niż w wersjach bez Euro6.

    Liczyłem na to że za rok zrobię małego gratisa ale jak słyszę że w standardzie temperatura spalin jest już teraz bardzo wysoka.

    Podobno spotkać T-Jeta z jakimś gratisem mocy jest już niemozliwe. Bravo 2 potrafiły na hamowni wykręcić nawet 15konia i ileś tam Niuta więcej niż podaje katalog. Oczywiście mam na myśli wersje 120km.

    W świetle tych faktów sens chipowania dla mnie znacząco się zmniejsza. A wymiana gratów to już za droga impreza dla mnie.

  7. #171
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    294
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    W teście Tipo w Motorze na hamowni wyszło 130 KM. Także gifty i w Tipo się zdarzają.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #172
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    1,119
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Który to numer?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  9. #173
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    1,987
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Przecież hardware-owo silniki identyczne. To wlasnie soft dostosowuje do euro 6 (co mnie nieco dziwi bo wymagania dla euro 5 i 6 odnośnie benzyn są takie same. Może chcieli urwać parę gram emisji co2 żeby im się flota bilansowała i mieszankę zubożyli co skutkuje podniesieniem egt. I zamulili przy tym pedał gazu.

  10. #174
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2017
    Skąd
    Beskidy
    Postów
    37
    Auto
    2x Tipo HB 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2017 i 2018
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Który to numer?
    Numer 15/2018

    Dokładnie jest napisane: 130KM przy 4570 obr./min oraz 228,6Nm przy 2054obr./min (katalog 120/5000 i 215/2500).
    Szczególnie cieszy wyższy moment przy sporo niższych obrotach.

  11. #175
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    1,987
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    W doładowańcach to częste ale faktycznie cieszy. A odnosnie mocniejszych wesji w innych krajach czesto sie płaci podatek od mocy a tipo jest raczej dla oszczedniejszych. Jak masz w dowodzie 150 KM to zaplacisz za 150 KM jak masz 120 a potem zrobisz chipa to per saldo w krotkim okresie mozesz wyjsc na zero

  12. #176
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    10
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Czy stosowanie się do zaleceń ecoDrive, szczególnie w/s zmiany biegów, może skrócić żywotność dwumasy w t-jet? Jeśli tak, to czuję się robiony w bambuko. Mam wrażenie, że ten asystent wymusza styl jazdy, jak dla diesla, z którego się przesiadłem.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  13. #177
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    1,987
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Byla juz o tym mowa. Zakleic tasmą miejsce tych strzałek i zapomnieć.

  14. #178
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    10
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Zgadza się, była o tym mowa. Chodziło mi bardziej o ustalenie, czy dwumasa na tym cierpi, jak w dieslu, kiedy ktoś jeździ po mieście na wysokim biegu (3/4) i niskich obrotach, bo nie chce wachlować biegami. W przypadku ecoDrive jest ciut inaczej: nie trzymasz ciągle tego samego biegu. Zmiana biegów jest częsta, ale i tak przy niskich obrotach, max 2500/min.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  15. #179
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    294
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Przy turbo benzynie nie ma potrzeby kręcić wysoko jak w wolnossaku przy normalnym rozpędzaniu. Żeby osiągnąć przyzwoite spalanie trzeba zmienić przyzwyczajenia i wcześnie zmieniać biegi. Dwumasie nic nie będzie, moment w T-Jecie jednak sporo mniejszy jak w dieslu.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    krowka1978 lubi to.

  16. #180
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    1,119
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Strasznie generalizujesz focus 1.8tddi z 2000 roku 90KM i 200NM, a tu masz mniejsza pojemność i więcej koni i momentu... tamten turbo diesle cieniutko wypada na tle tjeta... a ile momentu maja passatowe 1.9tdi 90 i 110KM...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 19:01
  2. Croma 1.9JTD 120HP, 2007,
    Napisany przez michasio na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 11:05
  3. Brak mocy 1.9 8v 120hp
    Napisany przez siwyW na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2014, 15:48
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 08:12
  5. NuovaBravo 1,9 JTD 120hp trwałość świec żarowych
    Napisany przez blondas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-01-2010, 09:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet opinie

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

1.4 t-jet

tipo t jet test

silnik 1.4 t jet

test spalania fiat tipo 1.4 t jet

tipo t-jet

silnik 1.4 95 km fiat opinie

fiat tipo 1.4 t-jet tuning

fiat bravo 1.4 t-jet spalanie

silnik 1.4 t-jet 120 km opinie

silnik 1.4 t jet opinie

silnik 1.4 t jet awarie

silnik 1.4 tjet spalanie

lancia delta 1.4 t-jet 16v silnik

tipo 1.4 t-jet spalanie

tipo 1.4 t-jet opinie

silnik fiata 1.4 120 km opinie

1.4 tjet opinie

fiat tipo 1.4 16v 95 km 2016 opinie

t-jet bierze olej

tipo 1.4 tjet

tipo 1.4 t opinie

silnik fiat 1.4 tjet

silnik 1.4 t jet i lpg

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl