Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 20 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 289
Like Tree79lubi to!

Temat: Kultura pracy silnika 1.4 16V 95KM  

  1. #91
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    38
    Postów
    295
    Auto
    VW Up! 1.0 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2016;2019
    Nie byłem, nie mam kiedy podjechać. Może w tym tygodniu się uda, bo muszę to załatwić, ale wszystko zależy od czasu. Nawet umawiałem się z jednym forumowiczem, że podjadę do niego, ale też czasu nie mam od grudnia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2017
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    300
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ovoc Zobacz post
    Czy byłeś już w serwisie z tym problemem? Przy zmianie z jedynki na dwójkę i delikatnym dodaniu gazu nic się nie dzieje, a jak innym razem przy zmianie biegu depnę mocniej to... też nic się nie dzieje, a po sekundzie auto nagle wyrywa do przodu. Od 27 lat jeżdżę różnymi autami, przy czym 80-90% przebiegu to ruch miejski ale z takim czymś jak w moim Tipo jeszcze się nie spotkałem.
    Mam bardzo podobnie. Czasem myślę sobie ze ludzie obok myslą że jakiś głupek jedzie. Rusza spkojnie, potem wyrywa i przy trójce znowu normalnie... czasem znowu przy prawie kazdej zmianie biegu jakbym nie umiał trafić w obroty, a przecież sam wrzucam biegi. Samochodami jeżdżę ponad 16 lat, codziennie, a w Tipo czasem jakbym siedział pierwszy raz... mialem kiedys Seata Cordobe z falującymi obrotami to jechalo sie podobnie, przy zmianie biegów nie szło trafić w obroty. Dodam że na wolnych Tipek nie faluje...

  4. #93
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4
    Rocznik
    1999
    Witam!
    Zauważyłem to już w czasie jazdy próbnej przed zamówieniem samochodu. W swoim egzemplarzu mam to samo, więc wygląda na to, że "ten typ tak ma". Nie mam problemów z "trafieniem w obroty" prz zmianie biegów, wyjątkiem jest tylko przejście z jedynki na dwójkę - tutaj występuje około sekundowe opóźnienie w reakcji silnika na dodanie gazu. Jeśli jest to celowe, nie wiem czym można to wytłumaczyć. Może jest to zachęta do spokojnej jazdy, bo sądząc po miękkości zawieszenia i zestopniowaniu skrzyni do takiej właśnie Tipo został stworzony .

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Jaką tipo rozwija prędkość na 6. biegu przy 3.000 obrotów a jaką przy 3.500 ?

  6. #95
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Zapewne MJ, na pewno T-Jet, przy 3500 ma większą prędkość niż dozwolona polskimi przepisami

  7. #96
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Przy 3.000 jest ok 115 km/h 3500 to ok 125-130 km/h
    jaszy lubi to.

  8. #97
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Przy 3.000 jest ok 115 km/h 3500 to ok 125-130 km/h
    To jest przy wolnossaku 16V?
    Zapewne tak, temat wątku, ehh...

  9. #98
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    1.4 16v 95 km N/A

  10. #99
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Mapowanie przepustnicy:
    http://fiatklubpolska.pl/silniki-ben...-4-16v-36849/2

    Odnośnie kultury pracy: w mito mam przebieg 145 tysięcy na gazie i ostatnio wiozłem właściciela BMW 5 f10 w dieslu. Na światłach on do mnie: silnik ci zgasł, po czym patrzy na obrotomierz i zonk bo normalnie chodzi.Zero drgań na kierownicy i gałce biegów. Oczywiście jak rozgrzany itp. No ale to BMW pewnie jakieś trefne było bo trzesło budą.
    Ogólnie silnik fajny ale do auta segmentu B , tipka raczej w T-Jecie widzę (miałem próbę wiąząc nadprogramowe 200 kg i trochę się męczy).

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Był ktoś może na hamowni? Ciekawi mnie jaką rzeczywistą moc ma ten niby 95 konny silniczek. Często jest tak, że producenci nieco zaniżają liczbę koni...

  12. #101
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2017
    Skąd
    rzeszów
    Wiek
    54
    Postów
    4
    Auto
    tipo
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Damian1988 Zobacz post
    Czekamy z niecierpliwością co ci na serwisie powiedzą.
    I co poradzili coś na to?? bo własnie kupiłem i mam identyczny problem - trochę mnie to wkurza

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał ksys Zobacz post
    Ja jadę z tym na serwis, bo ostatnio jak już pisałem w innym wątku, ruszyłem na rondo, wbijam 2 i stoję prawie mnie gość rozjechał. Więc jest to dla mnie ogromna wada, a myślałem, że się uspokoi z przebiegiem. mam 1500km i dalej to samo. dowalę do 2k i jadę na wymianę oleju to zgłoszę od razu ten mankament.
    I nie przemawia do mnie kompletnie argument, że elektronika musi pomyśleć. Elektronika ma taki przesył danych aby myśleć kilka razy szybciej niż kierowca z pasażerami razem wzięci. jeździłem wieloma autami i teraz nie stosuje się praktycznie linki i nie było problemu w żadnym. albo jest uszkodzony czujnik i podaje złe informacje albo jest błąd oprogramowania. nie widzę możliwości, że tak specjalnie zrobili.
    pozdrawiam
    I co poradzili coś na to?? bo własnie kupiłem i mam identyczny problem - trochę mnie to wkurza

  13. #102
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Jak macie ten problem próbujcie trochę "płycej" wciskać sprzęgło przy zmianie z 1 na 2 wtedy nie występuje to opóznienie

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    A sprzęgło na tym nie ucierpi?

  15. #104
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Zobaczcie w sąsiednim wątku o chptuningu. Są kontrolery przepustnicy które z założenia mogą rozwiązać ten problem.
    Ale im więcej osób zgłosi sie z tym do ASO tym większa szansa że zmienią to badziewne oprogramowanie, bo to tylko kwestia programu ECU.
    Nawet w T-Jecie da się to wyczuć

  16. #105
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Nie chodzilo mi o zmienianie biegow ze zgrzytem przy noedocisnietym calkiem sprzegle ale nie wciskanie go do oporu


 
Strona 7 z 20 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.2 odgłosy pracy silnika w głośnikach
    Napisany przez tomekbravo94 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-06-2014, 22:24
  2. Dziwne i głośne dzwonienie/stukanie podc zas pracy silnika...brava 1.4 12v 97r
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-01-2014, 20:00
  3. 1.9 jtd parametry pracy silnika proszę o podpowiedź jeśli widzicie coś dziwnego :)
    Napisany przez puzoniasty22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-01-2014, 23:11
  4. Parametry pracy silnika 1.2 8V
    Napisany przez jolszyczka na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-05-2013, 21:45
  5. Diagnoza pracy silnika na 3 cylindrach
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-05-2012, 11:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-34436

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-344368

kultura pracy silnika fiat tipo

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-3443610

kultura pracy silnika 1.4 16v fiat

czy silnik fiat 1.4 16v 95km ma przeplywomierz powietrza

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-344363

fiat tipo silnik drzysilnik fiat 1.4 16v 95km opiniepraca silnika fiattipo95kmtipo 1 4 16 v kultura pracyfiat 1.4 16v przebiegisilnik fiata fire 1.4 16v 95 kmhttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-3443618Grande Punto 1.4 kultura pracyfiat klub polska tipo 95km site:fiatklubpolska.plFiat tipo dziwna praca silnikapraca silnika tipowykres 1.4 16v fiatfiat tipo drzeniepraca zaworow silnik 16v fiatpraca silnika w tipofiat tipo praca slnikapraca silnika fiat tipo 1.4tipo jak przyspieszac

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl