Filtr LPG fazy lotnej

Temat: Filtr LPG fazy lotnej

Tagi: fazy, filtr, lotnej, lpg
  1. Avatar marx30

    marx30 napisał:
    A jakie są średnice węży przy filtrze fazy lotnej? fi 12, 14 czy 16 ?
     

  2. szporax napisał:
    średnice 14/14
     
  3. Avatar marx30

    marx30 napisał:
    Dzięki.
    Jakby ktoś szukał fitra fazy ciekłej to wrzucam fotkę z wymiarami. Mój wygląda tak po 23 tys. przebiegu.
    Jako filtr lotnej chyba zastosuję czaję z poliestrem. Jest trochę mniejszy więc wypada go częściej potem wymieniać. Dawanie 200 pln za fabryczną bibułę to jakiś absurd.
    Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 31-07-2019 o 18:41
     
  4. FiatPrime napisał:
    Pamiętaj o regulacji instalacji. Zresztą bardzo realne, że samochód nie da Ci NIEZAUWAŻYĆ, że zmiana rodzaju filtrów wpłynęła na ciśnienie robocze reduktora - tym bardziej, że to Turbo. Sprawa dodatkowo się komplikuję, bo to fabryczna instalacja. Do fabrycznej da się już gdzieś podpiąć po za ASO?
     
  5. szporax napisał:
    Reduktor w fabrycznej instalacji to LI10, można znaleźć ory filtry Landi na alledrogo w dobrej cenie. Wg mnie nie ma co szukać zamienników.
     
  6. Avatar marx30

    marx30 napisał:
    Tam się niewiele da regulować nawet w ASO. Gazem (tzn. czasami wtrysku) zajmuje się ecu silnika przynajmniej tak wynika z info z Cinsoftu. Prawdopodobnie tak jak w alfie są inne mapy wtrysku dla D i N tak tutaj są inne mapy dla benzyny i LPG.Na ciśnienie na reduktorze na pewno nie wpływa filtr fazy ciekłej w końcu taka jest rola reduktora żeby rozprężał gaz do stałego ciśnienia. Drugi temat to czujnik ciśnienia na listwie po którym ECU robi korekty. Gdyby tego nie było to przecież w miarę zapychania się filtra instalka by się rozjeżdżała.
     
  7. maro1500 napisał:
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Pamiętaj o regulacji instalacji. Zresztą bardzo realne, że samochód nie da Ci NIEZAUWAŻYĆ, że zmiana rodzaju filtrów wpłynęła na ciśnienie robocze reduktora - tym bardziej, że to Turbo. Sprawa dodatkowo się komplikuję, bo to fabryczna instalacja. Do fabrycznej da się już gdzieś podpiąć po za ASO?
    Tu się nic niereguluje po wymianie filtrów!
    Rozumiem ze jak wymieniasz filtr powietrza i oleju tez regulujesz? No bo cisnienie, przeplywy etc....?
     
  8. Avatar marx30

    marx30 napisał:
    Cytat Napisał maro1500 Zobacz post
    Tu się nic niereguluje po wymianie filtrów!
    Rozumiem ze jak wymieniasz filtr powietrza i oleju tez regulujesz? No bo cisnienie, przeplywy etc....?
    No właśnie po to są mapy, korekty po ciśnieniu i temperaturze no i sonda lambda (choć ta ostatnia to nie wiem jak ten sterownik w tipo jak ktoś już pisał szybko przechodzi w OL).
    Niemniej jednak chyba się skuszę na chipa w Cinsofcie więc muszę przemyśleć jakie filtry będę stosował w przyszłości i już na takim zrobić program
     
  9. Qvadrat napisał:
    Zdjęcia oryginalnego filtra mopar i landi. Mnie ciekawi jeden opis... mopar ma class 1 a landi class 2... co to jest? Jakość filtracji? Mam zamiar kupić ten z Allegro i rozbebeszyc i porównać z rozbebeszonym fiatowym po wymianie... to samo z filtrem ciekłym...

    I jeszcze foto oryginalnego fazy ciekłej... za co ta cena?
    Dołączone zdjęcia
    Lepszy
    Power
    Gamoniu
     
  10. Avatar marx30

    marx30 napisał:
    Zobaczysz bibułe i nic więcej. bibuła w standardzie filtruje 2 um chyba że masz dobre oko to odróżnisz lepszą od gorszej.
    Ja się też zastanawiam nad brc bo puszka filtra jest na wieki a wymienne są wkłady i są poliestrowe. przy porównywalnej cenie będzie lepsza jakość filtracji.
     
  11. Loczek30 napisał:
    Nie musi być BRC. Powtórzę się, ja zastosowałem
    FFL F779/B-d-14/14 (włókno szklane.wym.CF109-2) firmy CERTOOLS, wymienny wkład. Opinie nie najgorsze. Wymiany planuje robić co 10 tys. Cenna śmieszna w porównaniu z oryginałem, a filtrowanie mam nadzieję lepsze. Obejrzałem z bliska, nie jestem specem ale wygląda solidnie zarówno obudowa jak i wkład. Myślałem nad jakimś odstoinikiem typu twister etc. Ale to już kombinacje z wymianą przewodów itd. Do tego zastosowałem otuline do rur na obudowe. Dzięki temu wchodzi w oryginalne mocowanie ponieważ ma mniejsza średnicę od oryginału no i mam izolacje termiczna, puszki filtra od komory silnika. Izolacje filtra polecają na LPG forum.
     
  12. Qvadrat napisał:
    A co zyskujemy dzięki tej izolacji?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu
     
  13. steyr napisał:
    BRC Poliester też dobra opcja, cały filtr ~50zł później same wkłady ~20zł.
     
  14. Loczek30 napisał:
    Podobno w miarę stała i optymalną temperaturę gazu. Kiedy jest zimno to po przełaczeniu na LPG, odparowany gaz jest mniej wychładzany przez filtr, który dzięki aluminiowej obudowie jest świetnym radiatorem. A kiedy pod maską jest już niezły piec, gaz nie nagrzewa się tak mocno, znowu od obudowy filtra.
    Ostatnio edytowane przez Loczek30 ; 02-08-2019 o 23:55
     
  15. Avatar rafal.benitez

    rafal.benitez napisał:
    Czy ten będzie git?

    https://allegro.pl/oferta/komplet-fi...dShowitemShare

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.