Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Posty od 91 do 100 z 100
  1. #91
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    a to są jego objawy? tzn. jego wykończenia?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Jeżeli masz omomierz to możesz łatwo sprawdzić czy działa. Są trzy wyprowadzenia, jedno to ekran. Podłączasz omomierz pod pozostałe dwa. Powinno pokazać jakąś wartość stałą. Przesuwając obok czujnika czymś metalowym, np monetą, wartość powinna się zmieniać. Ten sposób daje tylko obraz czy czujnik działa, czy nie. Nie pokaże Ci czy działa poprawnie. Ale zawsze to jakiś punkt zwrotny

  4. #93
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Czy są jakieś objawy fizyczne? tzn. własnie brak zapłonu, tak jak przy rozładowanym akumulatorze?

  5. #94
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    U mnie było tak, że kręciłem rozrusznikiem, wszystko było ok tylko zapalała się marchewa i silnik nie mógł zaskoczyć, bo gdy nie ma sygnału z tego czujnika lub sygnał jest błędny to ECU nie wie, w którym momencie podać paliwo na wtrysk i iskrę na świecę. ponad to może być tak, że da się jechać z uszkodzonym czujnikiem, ale np będzie szarpało, raz odpalisz, raz nie. Sprawdź ten czujnik, podmień na jakiś oryginał ze szrotu i zobaczysz.

  6. #95
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    a widzisz kolego u mnie nie kręci rozrusznik właśnie :/

  7. #96
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Jeżeli nie kręci Ci rozrusznik lub raz kręci, raz nie to masz coś w elektryce. Sprawdź stacyjkę i nie wiem czy w 1.2 było coś takiego, ale w 1.6 też przekaźnik podwójny często dawał ciała.

  8. #97
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał turek86 Zobacz post
    Sprawdź stacyjkę i nie wiem czy w 1.2 było coś takiego, ale w 1.6 też przekaźnik podwójny często dawał ciała.
    w sensie rozkręcić dolną część kolumny kierowniczej?

  9. #98
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    No jak zdejmiesz tę osłonę to zobaczysz stacyjkę i jej połączenia, ale bez choćby miernika nic nie zdziałasz ... Musisz sprawdzić, w którym miejscu gubi napięcie.

  10. #99
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    nie wiem jak ustabilizować obroty na PB ale wymieniłem reduktor na nowy Lovato i wszystkie objawy braku obrotów podczas jazdy na LPG ustały.

  11. #100
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Co do wcześniejszych postów oczywiście ze przez całkowicie otwarty kanał krokowca i luzy konstrukcyjne można osiągnąć 3tys obrotów. A nawet więcej wiem bo jak nawalał czujnik położenia przepustnicy to komputer brał 4 tyś obrotów jako bieg jałowy, a odmę mam sprawną i szczelną.
    Po drugie i właśnie temat sie ciągnie ciągnie masę sprawdzania i roboty zamiast wymienić całą przepustnice na używana sprawną. Kolejną rzeczą jest że zmiana krokowca niewiele tu pomoże skoro winduje obroty do 3 tys to coś innego się dzieje.


 
Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 16:11
  2. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 10:59
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  4. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-01-2009, 23:18
  5. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena wysokie obroty

siena wysokie obroty

wysokie obroty fiat brava 1.6 16v

fiat palio wysokie obroty

palio 1.2 wysokie obroty

za wysokie obroty siena 1.6

wysokie obroty silnika siena 1 4

silnik fiat palio weekend 1 6 16vsilnik krokowy fiat palio weekend 1.2 8v czyszczenie manualwysokie obroty fiat siena 1.2za wysokie obroty fiat siena 1.2siena za wysokie obrotyfiat palio wysokie obroty po odpaleniupalio 1.6 16v wysokie obrotysilniczek krokowy bravo 1.6 gdziewysokie obroty po odpaleniu paliopalio weekend czyszczenie przepustnicywysokie obroty seicentofiat palio 1.2 wysokie wolnefiat 1.2 za wysokie wolne obrotywysokie obroty fiat siena 1 2nastawnik biegu fiat siena wysokie obroty silnika w fiacie bravo 1 2gdzie jest zamontowany silnik krokowy Fiat bravajak wyczyscic silniczek krokowy w fiacie marea
http://www.iparts.pl