Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 100
  1. #46
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    niestety w Eper nie udało mi się odnaleźć pozycji silnik biegu jałowego/silnik krokowy/ ani cokolwiek. poza tym jest jakiś aktualny działający Eper?
    U mnie tego też nie mogłem znaleźć ale w końcu gdzieś wyszukałem pod pozycją NASTAWNIK BIEGU JAŁOWEGO czy SIŁOWNIK BIEGU JAŁOWEGO. Jakoś tak.. ePer jest aktualny, bardziej nawet jak w wielu salonach ASO
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    ło Jezu ale nazwy nastawnik biegu jałowego to brzmi tak jak w technologi kolejnictwa. (nastawnik jazd) Co do aktualności ASO to tez jestem zaskoczony mało aktualne maja te bazy danych.

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Poszukaj na portalach aukcyjnych jakiegoś rozbitka z identycznym silnikiem i wydaj te 60-80zł za używkę, ale to zawsze oryginał.

  5. #49
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Wymieniłem dzisiaj krokowca na nowego podczas adaptacji rózne jaja ie działy ale w sumie trzymał obroty. Jednak teraz po zapaleniu obroty 2-3 razy skocza az po 2 -2,5 tyś po czym jak przegazuje spadają do 900 i juz trzyma tyle. Niestety pod ponownym dodaniu gazu problem gwałtownego skakania obrotów powraca. Cyżby to czujnik położenia wału korbowego jeszcze nawalał?? ob ja juz nie wiem i w sumie jestem załamany.

  6. #50
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a czujnik położenia przepustnicy ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #51
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    A co częściej się psuje położenia wału czy przepustnicy? Bo na prawdę to już mnie irytuje ten silnik żyje własnym życiem.
    Jak kiedyś czyściłem przepustnice to czujnik położenia przepustnicy tez wyczyściłem. Wygląda na sprawny bo ładnie wraca na swoją pozycje tak że sprężynka działa. Nie wiem co tam nawala ale wiem że po przegazowaniu mocnym obroty spadają niejednorodnie i w sumie powoli.
    Ostatnio edytowane przez Darksaience ; 07-02-2013 o 19:32

  8. #52
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    czujnik położenia wału to albo działa albo nie działą wtedy silnik staje odcina zapłon
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #53
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    No chyba ze krokowiec sie nie zaadaptował.. ide go od akumulatora odciąć niech całą noc spi bez prądu.

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Dzisiaj rano podpiąlem go do akumulatora odpalam obroty parę razy wyskoczyły do 2tyś po czym spały do 900 ale po przegazowaniu auto prawie gasnie... ehh Nie rozumie o co chodzi...

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    w jaki sposób robisz tą adaptację ?

  12. #56
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    zapewne tak jak pisałw poscie wyżej odłączyc aku na jakis czas aby skasowały sie ustawienia autoadaptacyjne które są zapisywane w pamieci ulotnej i po odłączeniu wgrywają sie standardowe mapki które są zapisane w komputerze na stałe
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #57
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    To raz a potem auto stoi na biegu jałowym aż do włączenia dmuchawy. Tak mnie instruowano na tym forum

  14. #58
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Witam wszystkich po przerwie Piszę ponieważ borykam się z problemami w moim fiacie a wiem że tu mi zawsze pomagaliście oraz służyliście radą. Mianowicie kilka problemów opiszę poniżej:

    1. Gdy po całej nocy chcę odpalić silnik (również na mrozie) obroty są czasami tak niskie, że muszę chwilę trzymać auto na gazie bo by zgasło. Czasami jednak przy odpaleniu obroty sięgają 2.5 kk wzwyż i tak trzymają się ok. 3-4 minut po czym spadają do 1.5 kk i falują z poziomu 1.5 kk do 2, 2.5 kk. Odsyłam do filmu z jazdy :



    2. Notorycznie palą mi się żarówki podświetlania zegarów :/ no i teraz zaczęły deski rozdzielczej ...

    3. Kiedy samochód posiada wyżej opisany objaw falowania obrotów, dodaję gazu prawie w podłogę (ok. 4 kk obrotów) tak dwu lub trzykrotnie i obroty się normują, silnik pracuje równo i bez problemów. Wówczas wyłączam auto, zapalam ponownie i sytuacja z obrotami znów się powtarza (faaaaalujemy) ...

    Ponadto niech mi ktoś wytłumaczy jeszcze kilka kwestii
    Otóż czytałem o przepustnicy, że problem z obrotami może być spowodowany właśnie awarią przepustnicy jednak mój mechanik stwierdził że w moim modelu z silnikiem 1.2 nie ma czegoś takiego :/ drugą sprawą jest czujnik położenia wału - jego uszkodzenie może spowodować problem z obrotami?

  15. #59
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Kamciu86 Zobacz post
    2. Notorycznie palą mi się żarówki podświetlania zegarów :/ no i teraz zaczęły deski rozdzielczej ...
    A to nie te same żarówki? Chyba, że mówisz o kontrolkach



    Cytat Napisał Kamciu86 Zobacz post
    Otóż czytałem o przepustnicy, że problem z obrotami może być spowodowany właśnie awarią przepustnicy jednak mój mechanik stwierdził że w moim modelu z silnikiem 1.2 nie ma czegoś takiego :/
    Nie ma czegoś takiego jak przepustnica?

    Do sprawdzenia czujnik położenia wału korbowego, cewka, kable wn i świece, silnik krokowy i CPP

  16. #60
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał Kamciu86 Zobacz post
    A to nie te same żarówki? Chyba, że mówisz o kontrolkach
    no tak tak, chodzi mi o żarówki. Kontrolki (póki co) chodzą bez zarzutu, chociaż od kilkunastu miesięcy nie gdy zapalałem światła mijania, nie zaświecał się piktogram owych świateł. Od niedawna podczas zaświecania świateł zapala się też kontrolka od nich.


    Cytat Napisał turek86 Zobacz post
    Nie ma czegoś takiego jak przepustnica?
    no tak mówił że Palio z silnikiem 1.2 nie ma przepustnicy.


    Cytat Napisał turek86 Zobacz post
    Do sprawdzenia czujnik położenia wału korbowego, cewka, kable wn i świece, silnik krokowy i CPP
    Właśnie od czego jest czujnik położenia wału? Cewka zapłonowa? Jeśli tak to w ubiegłym roku wymieniłem jedną z dwóch podobnie jak kable i świece. A silnik krokowy wymieniany chyba z 4 razy. A co to jest CPP?


 
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 16:11
  2. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 10:59
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  4. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-01-2009, 23:18
  5. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena wysokie obroty

siena wysokie obroty

wysokie obroty fiat brava 1.6 16v

fiat palio wysokie obroty

palio 1.2 wysokie obroty

za wysokie obroty siena 1.6

wysokie obroty silnika siena 1 4

silnik fiat palio weekend 1 6 16vsilnik krokowy fiat palio weekend 1.2 8v czyszczenie manualwysokie obroty fiat siena 1.2za wysokie obroty fiat siena 1.2siena za wysokie obrotyfiat palio wysokie obroty po odpaleniupalio 1.6 16v wysokie obrotysilniczek krokowy bravo 1.6 gdziewysokie obroty po odpaleniu paliopalio weekend czyszczenie przepustnicywysokie obroty seicentofiat palio 1.2 wysokie wolnefiat 1.2 za wysokie wolne obrotywysokie obroty fiat siena 1 2nastawnik biegu fiat siena wysokie obroty silnika w fiacie bravo 1 2gdzie jest zamontowany silnik krokowy Fiat bravajak wyczyscic silniczek krokowy w fiacie marea
http://www.iparts.pl