Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 100
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    41
    Auto
    Fiat Siena 1.2 HL
    cos gdzies czytalem, ze po czyszczeniu trzeba resetowac kompa, wlaczas silnik gasic i tak kilka razy ?? zeby wszystko sie zsynchronizowalo czy jakos tak



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Czy robić reset kompa ?...no tak. Ale to jest odłączenie klem na jakiś czas (nie wiem na ile, strzelam: 5-10 minut) A potem uruchomienie autka i niegazowanie go do czasu aż załączy się wentylator...można nawet poczekać aż załączy się i drugi raz wentylator...wtedy parametry silnika zostaną ustawione i w drogę To naprawdę nie jest dużo roboty z tym

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał jerry
    wtedy parametry silnika zostaną ustawione i w drogę
    Jesteś pewny?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Pewny nigdy, ale innego sposobu we Fiacie nie ma....no chyba że pod komputer....

    Niektórzy twierdzą że komputer ustawia się po odłączeniu klemy, poprzez kolejne 50km w trasie, ale skąd to wiadomo, jak nic na to nie wskazuje. Kiedyś na AutoCentrum był temat o tej samo-diagnozie i ustawianiu się kompa i stanęło na tym że po resecie kompa, założyć klemy, uruchomić silnik (zimny), na biegu jałowym poczekać aż się nagrzeje do odpowiedniej temperatury (najlepiej po tych 2 załączeniach wentylatora) i można zgasić, teoretycznie wszystko oki.

    Dla przykładu:
    Od nowego Palio jest uruchamiane dopiero gdy zgaśnie czerwona marchewa po przekręceniu kluczyka....a ile razy jak się pojechało na przegląd czy coś do ASO, to pracownik wsiadał, przekręcał kluczyk i nie czekał na żadne gaśnięcie kontrolek (upominanie nie wchodziło w rachubę 8), zgodnie z myślą: klient wie lepiej: +300% ceny )...nie wiadomo gdzie leży prawda

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    1.2 8v na sterowniku Weber-Marelli, sterownik ten jest strasznie ułomny i szczerze powiedziawszy wątpię żeby dało cokolwiek odłączanie aku, spróbować warto może akurat coś da.
    1.2 16v na sterowniku Bosch i tu można by było się pokwapić o odpinanie klemy. W moim 1.4 na Boschu faktycznie kasuje się pamięć nastawnika biegu jałowego.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2010
    Skąd
    Ryn
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Siena 1.2 8V
    Moim zdaniem silnik ma prawo przez kilka sekund po odpaleniu mieć takie wysokie obroty.
    Po prostu po odpaleniu silnika sonda lambda jest zimna (jej zagrzanie trwa kilka sekund), tak więc nie podaje składu mieszanki do silnika, a co się z tym wiąże silniczek krokowy nie pracuje (jest w jednej pozycji). Kiedy sonda osiągnie odpowiednią temperaturę przekazuje dane do kompa a ten do silniczka krokowego, który na podstawie składu mieszanki ustala swoją pozycję i silnik osiąga prawidłowe obroty (ok. 900obr/min).

    A co do wymiany, to nie jest ona zbyt trudna. Radziłbym jednak zaopatrzyć się w porządnego torxa, żeby nie było niespodzianek Ja osobiście miałem spore problemy z odkręceniem, bo śruby były porządnie zapieczone.

    Po wymianie silniczka trzeba zrobić autoadaptację, czyli odłączyć aku na jakiś czas, podłączyć i poczekać, aż włączy się wentylator.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    u mnie w 1.2 8v też na początku przez 1-3 sekundy mam wyższe obroty, ale raczej tylko wtedy gdy jest chłodniej - w upalne dni lata to nie występowało odpięcie klemy akumulatora w 1.2 nie powoduje resetu błędów...

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2010
    Skąd
    Przeworsk
    Postów
    3
    Auto
    Sienna 1,4 Audi A3 Powered by CompSport
    ja mam ten sam problem i już nie wiem co z tym zrobić, stary korkowiec się rozpadł został zmieniony na dokładnie taki sam i pojawił się problem z zbyt wysokimi obrotami zaraz po odpaleniu na zimnym silniku, wiadomo że na ssaniu obrotu są wysokie ale mam wrażenie że są za wysokie, jak już chwile silnik popracuje to obroty spadają, mam wrażenie że obroty ssania są za wysokie i nie wiem czym jest to spowodowane, adaptacja była robiona i dalej to samo, miał ktoś podobny przypadek może bo już nie wiem co tym zrobić

    [size=2][ Dodano: 2011-01-13, 21:01 ][/size]
    nie macie żadnej koncepcji ??? obroty są znacznie za wysokie i tak przez 2-3 min przez co zapewne pali jak smok po kilku przy gazówkach zaczynają spadać i wszystko wraca do normy ale za każdym razem rano jest to samo, wcześniej tego nie było i mam już dość

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2012
    Skąd
    kraków
    Wiek
    46
    Postów
    2
    Auto
    siena 1.4
    A ja czyściłem silniczek krokowy na wyłączonym aku, potem załaczyłem odpaliłem na LPG i się przestraszyłem bo obroty naprawdę byli wysokie, znowu odłączyłem aku. Rano załączyłem odpaliłem znowu obroty wysokie. Pojechałem do pracy a gdy wracałem to zaówarzyłem, że obroty naprawdę minimalne. I tak jest cały czas od zaraz po odpaleniu nawet na zimnym silniku. Silnik pracuje równo, zero wibracji. Niestety na benzynie tszęsie silnikiem dalej.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    A kto pomoże rozwiązać ten problem? kolejna odmianą mojego problemu na ciepłym silniku sa rosnące obroty od 900 płynnie aż do 1,5tys i odcięcie do 900 i znowu lecą do góry. Zabawne auto żyje własnym życiem


  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Na moje przycina się krokowy ...

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    on był czyszczony ale coś mi sie nie zgadzała oporność jak go pomierzyłem. czyli on juz chyba umiera.

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Podmień na jakiś zamiennik tańszy, zobaczysz czy jest różnica. Jeżeli będzie Ci służył to zostawisz a jeżeli zacznie po czasie szwankować wymienisz na oryginał.

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Te chińskie krokowce to lepiej sobie z nimi dać spokój.. Słyszałem nie raz, że to jest na miesiąc - dwa..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    ale jak wchodzę na aledrogo a tam wszystko chińskie..;/


 
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 16:11
  2. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 10:59
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  4. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-01-2009, 23:18
  5. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena wysokie obroty

siena wysokie obroty

wysokie obroty fiat brava 1.6 16v

fiat palio wysokie obroty

palio 1.2 wysokie obroty

za wysokie obroty siena 1.6

wysokie obroty silnika siena 1 4

silnik fiat palio weekend 1 6 16vsilnik krokowy fiat palio weekend 1.2 8v czyszczenie manualwysokie obroty fiat siena 1.2za wysokie obroty fiat siena 1.2siena za wysokie obrotyfiat palio wysokie obroty po odpaleniupalio 1.6 16v wysokie obrotysilniczek krokowy bravo 1.6 gdziewysokie obroty po odpaleniu paliopalio weekend czyszczenie przepustnicywysokie obroty seicentofiat palio 1.2 wysokie wolnefiat 1.2 za wysokie wolne obrotywysokie obroty fiat siena 1 2nastawnik biegu fiat siena wysokie obroty silnika w fiacie bravo 1 2gdzie jest zamontowany silnik krokowy Fiat bravajak wyczyscic silniczek krokowy w fiacie marea
http://www.iparts.pl