Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 38 z 38
Like Tree1lubi to!

Temat: wymiana paska rozrządu silnik 1.6 16 V  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Masz znaki na napinaczu musisz je dobrze ustawić. Języczek napinacza między szczelinki .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 grudzień 2013
    Skąd
    sdz
    Postów
    11
    Auto
    siena 1,6 16v + LPG II (185kkm)
    Rocznik
    1998
    co do pompki wody to u mnie śmiga od nowości i nigdy nie była zmieniana także ja bym nie wymieniał jak się nic z nią nie dzieje... a co do rozrządu to sam pasek wymieniam co 40-50kkm a wszystko co ok 80-90kkm
    Ostatnio edytowane przez aarek1404 ; 09-02-2014 o 18:18

  4. #33
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no co do pompy wody to prawa - jak sprawna i nie cieknie to nie ruszałbym - a ja cały komplet rozrządu wymieniam co 50kkm ponieważ moje przebiegi pokonuje sienką przewazne w miescie wiec nie ma lekko
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #34
    bbm
    bbm jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2013
    Skąd
    zadupie
    Postów
    1
    Auto
    bravo 1.6
    Rocznik
    1998
    panowie, będę nie długo wymieniał rozrząd w swojej 1.6, posiadam blokady ale będę musiał ściągać koła wałków i wału bo uszczelniacze trzeba wymienić, doradzicie jak to później do kupy złożyć zeby to chodziło
    pozdrawiam

  6. #35
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał bbm Zobacz post
    ściągać koła wałków
    Ale po co kola wałkow sciągac
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  7. #36
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a mi mechanik przy poprzednie wymianie mówił ze jak bede nastepnym razem robił rozrząd (czyli teraz bo zaraz bedzie 180k) abym rozejrza łsie za nowymi kołami zebatymi włąsnie na wałkach, ale chyba ich nie bede wymieniał bo stan samochodu duzo sie zmienił ze stanem z przed paru lat silnik zdrowy a buda leci na potege z kazdej strony

    a cieknie ci z pod kół zebatych ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #37
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Ale po co kola wałkow sciągac
    Przecież napisał że mu uszczelniacze puszczają.

    Kolego zakładasz blokady na wałki i odkręcasz koła ,wymieniasz uszczelniacze i zakładasz koła ,ale ich nie dokręcasz na siłę. Montujesz pasek napinasz go i wtedy dokręcasz koła na samym końcu demontujesz blokady ,obracasz wałem minimum dwa obroty i wszystko sprawdzasz (zakładasz blokady czy pasują ,oczywiście względem wału no i sprawdzasz znaki na napinaczu ).I po robocie browarek.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    za nowymi kołami zebatymi włąsnie na wałkach
    Wymiana tylko dwóch kół to nieporozumienie .Wymieniasz albo wszystkie. albo żadne -bo pasek może tego nie wytrzymać .Różne zużycie poszczególnych zębatek może doprowadzić do zbyt szybkiego zużycia paska

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2013
    Skąd
    Tbg
    Wiek
    35
    Postów
    16
    Auto
    doblo 1,6 16V
    Rocznik
    2002
    Panowie, po wielu przejściach w moim doblo - blokady to podstawa! najlepiej oryginał. Czyli szukamy mechanika co takie posiada, bo kupno blokad nadal się nie opłaca. To warunek kiedy już musimy zluzować wałki. W okolicach Tarnobrzega do 50km mam takiego mechanika.
    Wymiana zębatek? A co to na łańcuchu pracuje czy co??!!!


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. [rozrząd] wymiana paska siena
    Napisany przez Basti na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 10-03-2012, 09:15
  2. wymiana paska rozrządu
    Napisany przez Pino na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-01-2011, 16:29
  3. [silnik] Nie ma ciśnienia sprężania po zerwaniu paska rozrzą
    Napisany przez alwarro1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-11-2008, 19:18
  4. wymiana paska rozrządu; brava 1,4
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-09-2008, 23:05
  5. Napięcie paska rozrządu
    Napisany przez Greg na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2008, 21:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana rozrzadu fiat siena 1.6

wymiana rozrzadu fiat 1.6 16v

ustawienie rozrzadu fiat 1.6 16vwymiana rozrzadu siena 1.6schemat rozrzadu fiat siena 1.6 16v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl