Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 45 z 45
  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Lewe powietrze zlikwidowane wszystkie uszczelki zmienione przepustnica domyka się linka jest idealnie naciągnięta... komp wywala błąd sondy lambda którą jutro zmieniam niczego więcej nie wykrywa. Choć czuje zę problem będzie z czujnikiem przepustnicy i jego adaptacją oraz krokowcem i też jego adaptacją..;/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Ja bym jeszcze sprawdził przewody idące do sondy i spróbował z oryginalną sondą z jakiegoś rozbitego palio/siena

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Błąd błędem ale lambda coś działa? Trzeba by zobaczyć jakie napięcie daje, na kompie i na mierniku.. Jak ma np. gdzieś lewe powietrze, wkręca się sam do 4tyś obrotów to trudno żeby interpretował lambdę jako sprawną
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    ustawiłem czujnik położenia przepustnicy inaczej bo niestety pozycja montażowa tego czujnika jest taka że trafia na martwa strefe i był założony tak że zbyt duży naciąg był przez co komputer interpretował że przepustnica jest lekko otwarta. Dałem stary krokowiec co prawda sie zacina jak cholera bo ustawia obroty 1500 1400 nawet 2tyś ale po przegazowaniu spada na 900. Tamten krokowy zwróciłem lecz nie da sie dostać krokowca takiego typu jak mam ja..;/

    Niestety ale jak czujnik przepustnicy ustawiłem jak trzeba świeci marchewa.. która gaśnie tylko przy mocnym przyspieszaniu ale potem znów sie zapala. No i niepokojący objaw szarpanie przy hamowaniu silnikiem

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2012
    Skąd
    Piskorowice
    Wiek
    39
    Postów
    71
    Auto
    Lancia Lybra
    Rocznik
    2001
    Właściwie z nowym regulatorem biegu jałowego silnika 1.4 tym bardziej oryginalnym jest problem z kupnem. Może ktoś już próbował zastosować z silnika 1.6 tylko przełożyć sam zawór w postaci grzybka. Wydaje mi się, że powinno zdać egzamin. Aaaa jeszcze jedno nie sugerujcie się parametrami CPP z książki Zebowicza bzdury pisze i nie tylko w przypadku tej części. Proszę Cię po raz kolejny o proste wartości, które zmierzysz zwykłym omomierzem. Wartość w położeniu "zero" i czy podczas przyspieszania wartość zmienia się płynnie i do jakiej wartości dochodzi w pozycji "max". Myślę, że zrozumiesz o co mi chodzi.
    Rezystancja zmienna jest między stykiem A i C
    Ostatnio edytowane przez COMP252 ; 14-02-2013 o 17:05

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    W moim poprzednim aucie miałem problem z CPP, był przesunięty o 2mm i już nie domykało przepustnicy. A jeszcze głupie pytanie - uszczelkę na krokowym masz?

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Uszczelka na krokowym jest krokowy jest dany stary magneti marelli który szczerze powiedziawszy nie bardzo wie co robi ale jakoś tam spełnia swoją funkcję. Ten nowy oddałem bo kompletnie różnił sie głowicą . Nowy czujnik przepustnicy spełnia swoje zadanie bo obroty już nie winduje do góry ale świeci się marchewa i pod odpuszczeniu gazu podczas hamowania silnikiem szarpie a silnik jak by przerywał.


    Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale przed tym zanim cokolwiek zacząłem z tym autem robic na mrozie auto zapalało ale silnik chodził agonalnie w ogóle wypadał z jakiegokolwiek rytmu pracy ale po 5 min wszystko wracało do normy.

    Co do samej przepustnicy jak weźmie się ją pod światło to widać ze jeden kraniec nie dochodzi idealnie do krawędzi obudowy i prześwituje światło to jes tak z 1mm szczelina

    Mechanik niestety sondy nie zmienił ,wystraszył sie ze uniwersalna wiec jutro będę pewno musiał sam to zrobić jednak nie uśmiecha sie do mnie jej położenie...

  9. #38
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no jak masz w przepustnicy i masz szczeline 1mm to sie nie dziwie ze msz wyższe oboroty - przepustnica powinna byc szczelna zamykac sie do konca - a przeswit pozpostaje w kanale krokowca a nie w przepustnicy wiec tak nie powinno byc - nie miałes kiedys wystrzału gazu ? moze coś sie skrzywiło ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Auto jeździ od nowości na Pb 95 gazu nigdy nie było w takim razie jakim cudem przepustnica sie nie domyka?? i czy da sie to naprawić jakoś?

  11. #40
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    35
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    tak jak Ci mówił ten mechanik wcześniej,spróbować zamontować używaną przepustnice wraz z czujnikami

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Tak zrobię ale wpierw popatrzę bo może zawór motylkowy przepustnicy przesunął sie w mocowaniu. Dzisiaj walczyć bede z sondą wie ktoś jak to zrobić tak aby nie było strat w ludziach i sprzęcie?? bo do step jest ciężki do niej.

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Marchewa dalej świeci gaśnie powyżej 4 tys obrotów na ciepłym silniku ale obroty lubią sie wtedy zaciąć, poza tym szarpie autem jak pedał przyspieszenia jest lekko wciśnięty. Odpiąłem czujnik przepustnicy i nie zauważyłem jakichkolwiek zmian w działaniu silnika. Auto spisuje sie makabrycznie nie wiem może go oddać do elektryka na przegląd?

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Witam chcę podzielić się dalszymi obserwacjami. Jeździłem cały tydzień autem bez podpiętego czujnika przepustnicy. Auto co prawda szarpało przy lekkim wciśnięciu gazu i zachowuje się jak by było ospałe. Krokowiec dalej bawi się obrotami ale już nic tych obrotów nie winduje i nie powoduje że skaczą jak szalone.

    Oczywiście pali się marchewa bo niema podpiętego czujnika. Jednak dzisiaj podpiąłem czujnik z powrotem i auto chciało mnie zabić. Ja hamuje biegiem a ten przyśpiesza i wręcz rozkręca się do 5,5 tyś!!!!! nie wiem skąd tyle powietrza przy zamkniętej przepustnicy. Auto dalej szarpie jak cholera przy lekkim wciśnięciu pedału gazu. To jest nowy czujnik położenia przepustnicy a mimo to jakieś jaja sie dzieją co ciekawe założę stary to to samo się dzieje..;/ Ale jest jeden pozytywny akcent. Gdy obroty silnika wynoszą powyżej 4 tys gaśnie marchewa czyli komputer źle interpretuje położenie przepustnicy.. chyba?? co o tym sadzicie?

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    A sprawdziłeś wtryskiwacz czy czasem nie leje? To może być naprawdę wszytko, od złej kompresji po złe napięcie linki gazu. Dobrze gdybyś spróbował na oryginalnej nawet używanej sondzie. A katalizator w jakim jest stanie jeżeli w ogóle jest?

  16. #45
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Sonda idzie do zmiany jeszcze nie zmieniona. Będę próbował z przepustnica od innego 1,4 ale chyba najlepiej by było sparować z komputerem który ja zna.
    Co do kompresji to aż się boję... 265 tyś km to z tym parametrem może być juz nie ciekawie. I nie chce sprawdzać bo mogę się rozpłakać a wtedy tylko sprzedam to auto "w pizdu". Potrzebuje nim pojeździć spokojnie jeszcze 5 lat ale widz eż emi nie wyjdzie po remoncie hamulców jadę na SKP a ty dup prawy tył nie hamuje nawet na ręcznym..


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. adaptacja krokowca w Marea 1.6 16v magnetii marelli iaw 1af 1g
    Napisany przez popo1960 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-09-2012, 14:13
  2. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  3. Wymiana czujnika temperatury
    Napisany przez Gordinho na forum Punto
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-03-2011, 18:41
  4. [Jak wykonać] Wymiana czujnika wstecznego biegu.
    Napisany przez waho. na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2010, 21:10
  5. Po wymianie krokowca nadal coś nie tak.
    Napisany przez mikusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-03-2009, 11:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik przepustnicy fiat siena

jal wymienic czujnik wstecznego fiat palio wekend

http;fiatklubpolska.plsiena palio forum

uszczelki przepustnicy fiat siena

fiat siena przepustnica uszczelki

jak wykasowac marchewe w fiat siena

cena czujnik przepustnicy fiat stilo 1 6 16v

czujniki fiat siena co robia

auto po wymianie przepustnicy

przepustnica lancia lybra 1 6 benzyna

1.8 lybra reset przepustnicy jak

siena po rozgrzaniu marchewa

uszczelka do przepustnicy fiat stilo 16

wymiana krokowca stilo 1.6

siena 1.4 wymiana czujnika polozenie walu

fiat marea weekend 1.8 16v czujnik polozenia przepustnicy

CZUJNIK POLORZENIA PRZEPUSTNICY FIAT SIENA 1.4

CZUJNIK POLORZENIA PRZPUSTNICY FIAT SIENA 1.4

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl