Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 93

Temat: Tuning.  

  1. #46
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Tuning.

    Zaciski za 100 zl. 4 tloczkowe? Tanio trochę

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2013
    Skąd
    Śląsk SLU
    Postów
    221
    Auto
    Siena 1.2 8v
    Rocznik
    12.1999
    a felgi z dobrymi oponami posiadasz już?

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    368
    Auto
    SIENA 1,4 GT :)
    Rocznik
    05.2015
    opony na razie mam YOKOHAMA A drive. Felgi o to będę się martwił jak zaciski mi się nie zmieszczą w felgę. ale szukam białych szprychowych ale OZ racing.

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Nie doliczyłeś skrzyni, nowych mocowań silnika, zmiany układu wydechowego itd.


    Cytat Napisał Martenz555 Zobacz post
    Mikada GT
    MIKODA

    Oryginalnie montowany w Uno silnik z turbo to 1.3 . 1.4 to jakaś przeróbka jest.
    1.3 W serii miał około 115 koni ( mniej więcej)

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    Trzymam kciuki za projekt ale uno turbo w 1,4 mial seryjnie 114 koni a 1,3 100

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    368
    Auto
    SIENA 1,4 GT :)
    Rocznik
    05.2015
    Skrzynia biegów jest wraz z silnikiem. Silnik ma ten sam blok co mój więc żadnych przeróbek nie będzie. po za tym to jest ten sam silnik co w Uno 1,4 GT lub Sporting. Najbardziej mnie martwi przeróbka tylniego zawieszenia, ponieważ ja mam bębny a potrzebuje tarcze. i przez tą przeróbkę będę musiał przejść przegląd zerowy.

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Tuning.

    Cytat Napisał Martenz555 Zobacz post
    Przepraszam za spóźnienie ale czasu nie miałem. więc mój plan działań wygląda tak. a ceny nie są dokładne bo jeszcze części nie mam.
    Silnik 1,4 Turbo z Fiata Uno. seria miała 150 kucy ten silnik który kupie ma ok 280 kucy. koszt 3000
    Tarcze Mikada GT ok 200 zł za sztukę. zastanawiam się nad Brembo ale cholernie drogie.
    Zaciski na przód od Fiata Stilo Abarth lub Fiat Coupe. używane ok 100 za sztukę.
    Tarcze plus Zaciski na tył przeróbka układu hamulcowego z tyło maks 1000zł.
    Przegląd Zerowy. hmm nie wiem ile kosztuje ale na pewno coś, ale nie licząc tego przeglądu to wychodzi ok 5000 na samą mechanikę. do tego muszę zrobić progi czyli dodatkowy 1500 zł.
    Hamulce z którego Fiata Coupe? Są dwie wersje. Hamulce z 16v raczej nie dadzą rady przy takiej mocy.

    Tarcze Mikoda sobie daruj i kup coś co hamuje.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    upou

  9. #53
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Tuning.

    Cytat Napisał danielciagala Zobacz post
    Nie doliczyłeś skrzyni, nowych mocowań silnika, zmiany układu wydechowego itd.




    MIKODA

    Oryginalnie montowany w Uno silnik z turbo to 1.3 . 1.4 to jakaś przeróbka jest.
    1.3 W serii miał około 115 koni ( mniej więcej)
    1.3 turbo był montowany do uno pierwszej generacji i dysponował mocą 105 koni. W drugiej generacji Uno zastosowano silnik 1,4 turbo o mocy 112 koni. Ten sam silnik 1,4 był później montowany w pierwszej generacji punto gdzie legitymował się mocą circa 133 koni.

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Tuning.

    Cytat Napisał Martenz555 Zobacz post
    Skrzynia biegów jest wraz z silnikiem. Silnik ma ten sam blok co mój więc żadnych przeróbek nie będzie. po za tym to jest ten sam silnik co w Uno 1,4 GT lub Sporting. Najbardziej mnie martwi przeróbka tylniego zawieszenia, ponieważ ja mam bębny a potrzebuje tarcze. i przez tą przeróbkę będę musiał przejść przegląd zerowy.
    Coś takiego jak "uno gt" lub "sporting" nie występowało...

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    1.3 turbo był montowany do uno pierwszej generacji i dysponował mocą 105 koni. W drugiej generacji Uno zastosowano silnik 1,4 turbo o mocy 112 koni. Ten sam silnik 1,4 był później montowany w pierwszej generacji punto gdzie legitymował się mocą circa 133 koni.
    Dzięki za sprostowanie :-)

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    368
    Auto
    SIENA 1,4 GT :)
    Rocznik
    05.2015
    Przepraszam za ten błąd z Uno GT czy Sporting, chodziło mi o Punto 1.

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2012
    Skąd
    Hecznarowice/Bielsko
    Wiek
    29
    Postów
    29
    Auto
    Siena Hl 1,6 16V
    martens na twoim miejscu sprawdziłbym długość półosi od uno T martwi mnie trochę te 280koni. jeśli tyle ma to ile to wytrzyma? o ile silnik jest zakuty
    http://fiatklubpolska.pl/nasze-auta/auto/219
    SIENA BY RICCO...

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    26
    Postów
    55
    Auto
    Siena 1.6 16 V, 101 km
    Rocznik
    1998
    Hej, podepne sie pod temat tuningu. Czy nie zastanawialiście się nad zmianą deski rozdzielczej z fiata albea do fiata siena . Teraz tak patrze na zdjęcie że one mają takie same kształty. Fajnie by było mieć w sienie tak ładnie .
    fiat-albea-03.jpg

  15. #59
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    i pojawia sie problem. 1 to liczniki te są elektroniczne a w palio/siena 1 generacji prędkościomierz jest przez linkę. Za pewne będzie jeszcze problem z szerokością tej deski.

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    368
    Auto
    SIENA 1,4 GT :)
    Rocznik
    05.2015
    niestety nie będą pasowały też o tym myślałem. chciałem sobie wstawić stacje 2 din. ale niestety tapicerki się różnią mocowaniami.


 
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. ogólny tuning Fiata Sieny
    Napisany przez TroublemakerS na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 27-04-2011, 23:54
  2. tuning
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-04-2011, 16:23
  3. [SILNIK]--Tuning
    Napisany przez martin na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-11-2010, 19:49
  4. Strada chip tuning
    Napisany przez kemustek na forum Ritmo, Strada
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-01-2009, 21:15
  5. TUNING
    Napisany przez slawek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-01-2009, 19:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

palio tuning

forum o tuningu palio

fiat palio tuning

fiat siena tuning

fiat palio tuning deski rozdzielczej

tuning fiata sieny

modyfikacjie fiata palio 1 4

fiat siena tuning silnika

fiat siena tuning silnika 1 4 turbo

fiat uno 2001 oz deska rozdzielcza

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl