Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Palio 1.4 EL
    Rocznik
    1998

    Cool Sworzen Siena !!! LECIMY NIE SPIMY

    Witam
    Chcialbym sie wszechobecnych zapytac , jaki model sworznia moge wsadzic do swojej sienki 1.4 ?
    Chodzi mi o firme , ostatnio kupilem jakas najtansza podrobe w nadziei ze ona wytrzyma warunki jakie panuja na polskich drogach... Niestety sworzen nie zdal egzaminu juz przy zakupie strasznie byl luzny i musialem go zregenerowac za pomoca mlotka i imadla Ostatnio pojechalem na przeglad i nawet bym sie nie spodziewal ze ten "nowy" sworzen swiecacy mieniacy sie jest w gorszym stanie niz fabryczny nie wymieniany ( diagnosta kazal mi go wymienic bo jak stwierdzil jest mocno zurzyty ) :/
    W kazdym badz razie wiem , ze TRW jest najlepsza firma czesci zamiennych ale w tym wypadku oplacaloby sie kupic caly wahacz na ktorego mnie nie stac.
    Ani na sam sworzen TRW :p
    Wiec pytanie mam w zwiazku z powyzszym , JAKIEJ MARKI SWORZEN MOGE ZAMONTOWAC DO SIENY 1.4 ktory mi posluzy na chociaz 50 tys ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    368
    Auto
    SIENA 1,4 GT :)
    Rocznik
    05.2015
    zaspawaj go na sztywno nie ma czegoś takiego że sworzeń wytrzymuje 50 tyś. nie na naszych drogach. kup normalny taki za ok 30-50 zł i sprawdź w ręku czy chodzi sztywno czy luźno. im sztywniej to lepiej. ja u siebie wymieniałem jakieś 3 lata temu na taki za 40zł. do tej pory trzyma.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja kupiłem sredniaka firmy sidem i wytrzymuje juz troche
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał Krzysi3k Zobacz post
    musialem go zregenerowac za pomoca mlotka i imadla

    kup trw, mooga lub febi. ewentualnie delphi i powinno trochę polatać. a jak dobrze trafisz to spokojnie przejedziesz 50 tyś.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Palio 1.4 EL
    Rocznik
    1998
    Zamontowalem swozen firmy Vema. Wiem ze ta firma nie cieszy sie popularnoscia ale w sumie jak za 38 zl to warto zaryzykowac i tak oto od wymiany przejechalem 2 tys i jest ok

  7. #6
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no dwa tysiące to nie duzo na wyniki

    na na SIDEM za 27 zł zrobiłem ze 60k aż w koncu sienka sie zezłomowała
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    Kientaky - Stoczek Łukowski
    Wiek
    26
    Postów
    260
    Auto
    Siena 1.2 EL + LPG - 75 KM
    Rocznik
    1999
    Ja ostatnio w zawieszenie pcham wszystko marki RTS, sworzeń koszt około 50 zł. U mnie fabryczny sworzeń wymieniony był przy przebiegu 96000 a drugi wciąż oryginalny pomimo ponad 100k na zegarach.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2012
    Skąd
    Piskorowice
    Wiek
    32
    Postów
    60
    Auto
    Lancia Lybra
    Rocznik
    2001
    chodź ze sieny przesiadłem się w maryśkę to sworznie miałem do końca oryginalne przy 180 tys. a były zdaje się trw wymieniałem tylko tuleje

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    LKS
    Postów
    51
    Auto
    1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Tylko TRW - na inne szkoda kasy :-)

    yacub - czemu zezłomowałeś hienkę? Dużo kkm miała nabite? Sam się zastanawiam czy swojej nie sprzedać, bo ostatnio przestala być używana i bidulka stoi... ale ile za to weźmie się, nawet na dobry rower nie starczy...

  11. #10
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    zezłomowałem bo nie było gdzie lewarka juz podstawic - progi zew robione 3 lata temu a podłoga juz prosiła o pomste

    no i miałem sie jej pozbyc przed zimą - ale padło sprzegło i musiałem zrobic to odrazu

    silnik igiełka nalatane tylko 180k szykowałem sie na kolejną zmiane rozrządu ale nie wyszło
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    LKS
    Postów
    51
    Auto
    1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    zezłomowałem bo nie było gdzie lewarka juz podstawic - progi zew robione 3 lata temu a podłoga juz prosiła o pomste

    no i miałem sie jej pozbyc przed zimą - ale padło sprzegło i musiałem zrobic to odrazu

    silnik igiełka nalatane tylko 180k szykowałem sie na kolejną zmiane rozrządu ale nie wyszło
    Te silniki przy pilnowaniu wymian rozrządu wydają się dość pancerne, z pewnością przeżywają budę.
    Rok temu robiłem podłogę, gdyby nie to los mojej byłby identyczny...

  13. #12
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja juz prawie drugą skrzynie zajechałęm a silnik nic

    no ale juz po temacie

    zostało mi jakiej bajery po niej

    typu - ramka do lewarka zmiany biegów (nówka w foli ricambi)
    osłona zimowa - używana
    i kołpaki jak cos jeszcze znajde to dopisze
    koniec offtopa
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl