Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    45
    Postów
    130
    Auto
    seicento 1100 lpg
    Rocznik
    2004

    Strzelanie w tłumik,nie przepalone paliwo.

    witam mam następujący problem który próbuję rozwiązać , auto po odpaleniu na PB czasem i głównie na zimnym silniku strzela w tłumik przy dodawaniu gazu w tym momęcie brak mocy , po paru strzałach wszystko wraca do normy, poza tym na wolnych obrotach( notabene 1100-1200 i niżej nie chce) czuć benzyne z rury , może ktoś spotkał się z czymś takim i podpowie co sprawdzić. świece nowe, kable też . krokowy i przepustnica wyczyszczone . dodam że na lpg nic takiego nie występuje
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 03-05-2012 o 18:42



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    30
    Postów
    1,140
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    Trudno mi powiedziec...ale czytalem w ksiazce ze takie rzeczy moga wystepowac przez brudny filtr powietrza takze sprawdz jesli nawet pisza bzdury.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    45
    Postów
    130
    Auto
    seicento 1100 lpg
    Rocznik
    2004
    no niestety to też już przerabiałem . ale dzięki

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,748
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Wygląda na zbyt dużą dawkę paliwa.Może być uszkodzony czujnik temperatury silnika lub sonda lambda.Za pomocą miernika możesz sprawdzić mniej więcej co i jak.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  6. #5
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    pewnie od lpg rozjechały sie mapy wtrysków benzynowych i podaje paliwo jak chce - zresetowac kompter auto adaptacji - jak nie pomoże to wgranie nowych map pozostaje
    Ostatnio edytowane przez yacub ; 03-05-2012 o 15:53
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    45
    Postów
    130
    Auto
    seicento 1100 lpg
    Rocznik
    2004
    istnieje taka możliwość , ale większość tuch obiawów występowało też przed montażem lpg

  8. #7
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to pozostaje podjechac na kompa i sprawdzic czy nie ma żadnego błędu - może wtrysk leje
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    45
    Postów
    130
    Auto
    seicento 1100 lpg
    Rocznik
    2004
    też o tym myślałem . czy ktoś orientuje się gdzie w wawie można podłączyć sienkę pod kompa

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    obstawialbym wtrysk albo przestawiony zaplon. U mnie tez czasem strzeli, a nawet marchewa z wydechu poleci ale ja mam przelot wydech ) u mojego kolegi zaczelo strzelac jak wycial katalizator ale objawu braku mocy nie ma....
    Ostatnio edytowane przez szuro ; 11-05-2012 o 21:16

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    45
    Postów
    130
    Auto
    seicento 1100 lpg
    Rocznik
    2004
    ja kata mam, z rury nic nie wylatuje, przestawiony zapłon? a tu się tak da ? marchewka się nie świeci., ktoś wie gdzie można w wawie potpiąć się pod kompa?

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    45
    Postów
    130
    Auto
    seicento 1100 lpg
    Rocznik
    2004
    i problem rozwiązany jedna świeca był trefna

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    45
    Postów
    130
    Auto
    seicento 1100 lpg
    Rocznik
    2004

    Unhappy

    Cytat Napisał margwi Zobacz post
    i problem rozwiązany jedna świeca był trefna
    tak mi się tylko wydawało obroty normalne (uszkodzone zagary) a teraz najnowsze odkrycie , jako że od dłuszego czasu poszukiwałem miejsca ubytku oleju , przeprowadziłem próbę ciśnienia w cylindrach ,(świeca trzeciego cylindra czarna
    ) na zimno 1cyl 12,5/2-6/3-2/4-12,5 dodam że auto ma moc i przyśpieszenie , druga próba olejowa na ciepłym silniku drugiego i trzeciego cylindra 2-10,5/3-8 poradzcie co robić zmieniać silnik ?


 

Podobne tematy

  1. Kichanie /strzelanie spod maski
    Napisany przez boas43 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 02-01-2012, 11:02
  2. Strzelanie na LPG przy odpalaniu
    Napisany przez krtwwl34 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-12-2011, 09:58
  3. Strzelanie?
    Napisany przez franek552 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 11-07-2011, 10:32
  4. Strzelanie w drzwiach
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 05-09-2009, 07:43
  5. strzelanie z prawej strony
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 11-12-2008, 22:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

strzelanie z tlumika

silnik strzela w ruredlaczego silnik strzelastrzela w tlumiksilnik strzela w tlumikfiat strzelacinquecento strzela z rury

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl