Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 117
  1. #61
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a ile miałes paliwa wczesniej ? bo moze pompa zassała coś ? i ile jest teraz paliwa jak przyczyny ustały?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    heeh wcześniej miałem prawie że na kresce (od dołu) bo jeżdżę cały czas na gazie a teraz mam jakieś 2 cm ponad kreską rezerwy

  4. #63
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,548
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    a próbowałeś kiedyś odpalić autko na LPG ? Następnym razem jak będziesz miał problem z gaśnięciem podczas uruchamiania na PB spróbuj odpalić autko na LPG. Ja polecam Tobie żebyś zawsze miał w baku co najmniej tyle paliwa żeby rezerwa się Tobie nie świeciła. Na pewno nie zaszkodzi ( koszt też nie duży bo 30 zł na jakieś 2-3 tygodnie ) a tylko pomoże, Pamiętaj że pompa paliwa zawsze pracuje nawet podczas jazdy na LPG. pompuje paliwo normalnie do wtrysków a tamtędy kanałami zwrotnymi wraca do baku. Jeżeli będziesz z pustym bakiem to zatrzesz pompę paliwa oraz bedzie niekorzystnie wpływać to na wtryski PB ponieważ są one przez benzynę chłodzone ( podobno )

  5. #64
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    no to mogło być tak, że jakiś syf zassało z dna jak pisze dudu$, proponuje dolać trochę więcej beny do zbiornika spr filtr paliwa i obserwować zachowanie.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    dudu$, właśnie tu jest problem bo auto gasło i na odpalaniu na PB i LPG lukq, a filtr paliwa wymieniłem jakiś miesiąc temu

  7. #66
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,548
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    w tej chwili powiadasz że jest wszystko ok . Dalej będziemy rozmyślać jak wróci problem z tym odpalaniem. Teraz tak mi się przypomniało że szwagier w sience tylko że motorem 1.6 16v też miał raz problem podobny do Twojego i jak dolał 5 litrów PB to jak ręką odjął więc może faktycznie miałeś za mało benzyny i nie toż że pompa pracowała prawie na sucho to jeszcze zaciągała syf z baku. Co do odpalania na gazie to pewnie parownik był zamarznięty i dlatego na gazie autko nie chciało załapać . miejmy nadzieję że nie będziesz miał już problemów ze swoją hienką.

  8. #67
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja radził bym własnie miec conajmniej 1/4 baku benzynki i czasami sie na niej przejechac i jeszcze kupic sobie dodatek do paliwa STP czy podobny i wlac
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #68
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    yhy objawy gaśnięcia ustały, pozostał "stary" objaw: podczas jazdy na PB zapala się kontrolka wtrysku i obroty wskakują na ok 2500 - 3000 i tak falują między tymi granicami co to może być?

  10. #69
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    uwalon czujnik przepustnicy albo juz sama przepustnica sie zacina !!

    bo jak by to był krokowiec to zacinało by sie na 1200 max 1500 ( tak jak jest automatyczne ssanie)
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #70
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    yacub, a jak sprawdzić jej sprawność?

  12. #71
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    rozebrać wyczyścić - sprawdzić czy linka w pancerzu sie nigdzie nie przycina zacina, a co do czujnika to gdzieś kiedys były podawane jakies opornosci ale sam dokładnie nie wiem jakie mają byc
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    37
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Kamciu86, nie odzywałem się długo bo sam się borykałem z podobnym problemem....po wyczyszczeniu silniczka krokowego, silnik pięknie chodził jak był zimny, odpalał super i trzymał obroty na ssaniu, dopiero jak się rozgrzał, coś mu wariowało i obroty skakały czasami od 600 do 1500, czasami utrzymywały się 800. Jak był silnik rozgrzany, to ciężko było uruchomić po zgaszeniu, bo jak tylko się uruchomił, to zaraz gasł i nie trzymał obrotów (miał jakieś 600 czy 500, generalnie telepało nim).

    Oto jak rozwiązałem problem: kupiłem kontaktor, specyfik do czyszczenia potencjometrów, nazywa się "Tesla-cośtam", leży w samochodzie, jutro napisze dokładnie jak się nazywa.

    Wykręciłem jeszcze raz krokowca, do tego potencjometr przepustnicy, oba napsikałem tym sprayem ze 3 razy, poczekałem aż przeschnie, założyłem, zrobiłem reset kompa (odłączenie akku) i od piątku, od 500 km jak ręką odjął, obroty piękne, nic nie zafalowało nawet na sekundkę przez całą trasę....

    Wygląda na to że potencjometr nie zawsze trzeba od razu wymieniać, można jego też przeczyścić i będzie chodzić

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał jerry
    potencjometr przepustnicy
    jerry, gdzie jest to ustrojstwo?!

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    37
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Kamciu86, u mnie jest to tutaj:



    Nie wiem jak u Ciebie w 1.2, ale szukaj po przeciwnej stronie przyczepienia linki do przepustnicy, przykręcony na 2 torxy i z przypiętą kostką

    P.S. Preparat nazywa się "Teslanöl t6", kosztował 30 zł w Unitrze

    http://eltronix.pl/hurtownia/product/14919

  16. #75
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,548
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    potencjometr od przepustnicy znajduje się w okolicy silniczka krokowego jakieś 7cm bliżej podszybia. Kiedyś gdzieś słyszałem że jak się go odkręci to trzeba zapamiętać jak był zamontowany bo podobno można go łatwo rozprogramować czy cos w tym stylu.


 
Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Siena nie odpala
    Napisany przez sulima na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-01-2009, 00:00
  2. [silnik] nietypowy przykład nierównych obrotów
    Napisany przez slawoos na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-12-2008, 16:59
  3. marea 1.9td 100 zgasl silnik i nie odpala
    Napisany przez daro na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-12-2008, 08:12
  4. silnik nie odpala
    Napisany przez uczniak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2008, 22:45
  5. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 04:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

odpala i gasnie

auto gasnie po odpaleniu

auto odpala i gasnie

samochod gasnie po odpaleniu

audi a3 gasnie po odpaleniu

audi a3 odpala i gasniesamochod po odpaleniu gasnieauto gasnie po zapaleniusamochod odpala ale gasnie
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl