Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2008
    Skąd
    Żyardów
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Siena

    [silnik] Nie ma ciśnienia sprężania po zerwaniu paska rozrzą

    Witam , mam taki problem mianowicie w mojej sienie 1.6 16V , strzelił pasek , pogięło wszystkie zawory , głowica została zrobiona u specjalisty tzn ( wymienione wszystkie zawory , prowadnice i planowanie ) . Po złożeniu wszystkiego , oczywiście dane nowe uszczelki , nowy rozrząd , wszystko jak się należy , samochód nie ma ciśnienia sprężania , dodam że wałki są ustawione blokadami orginalnymi , także nie ma mowy o pomyłce , rozrząd dobrze jest na 100 % , auto kręci lekko , i na żadnym cylindzrze nie ma ciśnienia . Ktoś mi doradził że trzeba wszystkie szklanki ścisnąć , rozebrałem jeszcze raz to wszytko szklanki ścisnąłem i nic to samo . Nie wiem co dalej robić .Może ktoś mi pomóc ????????????



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    A wyciagałeś tłoka któregoś żeby pierścienie pooglądać ? chociaż w sumie to raczej niemożliwe żeby trafiło pieścienie na wszystkich tłokach i to tak dokumentnie ....

    Ja bym jednak wskazywał na jakiś błąd z wałkami. Bo może ktoś źle koła założył na wałki i za to problemy teraz są. Można patrzeć po zdjeciu dekla od klawiatury na to czy zawory są zamknięte kiedy tłok bedzie osiagał GPZ

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2008
    Skąd
    Żyardów
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Siena
    Witam , poradziłem sobie już , okazało się szlifierz spaprał robotę , szlifując głowicę , opuścił gniazda zaworów, przez co zawory zrobiły się za długie i były cały czas otwarte , powinien zeszlifować zawory to byłoby dobrze , wzieli tą głowice jeszcze raz i że niby nie ich wina zeszlifowali szklanki , i jest dobrze ale ciekawe na jak długo .....

  5. #4
    WWL
    WWL jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 listopad 2008
    Skąd
    Marki
    Postów
    19
    Auto
    Multi Wagon 1.9 JTD Dynamic
    Mam dokładnie taki sam problem po wymianie uszczelki pod głowicą, starą wydmuchałem.
    Sądziłem że walnołem się przy składaniu rozrządu o kilka stopni na wałkach. Składłem na wcześniej zrobione znaki przy demontażu, bez blokad serwisowych. Głowica była planowana o kilkanaście tysięcznych i wymieniane uszczelniacze zaworów. Chłopaki na Strzeleckiej zawsze w przypadku remontu głowic byli niezawodni, czyżbym również musiał sprawdzić ich robotę tym razem ?


    Cytat Napisał Hipo
    Ja bym jednak wskazywał na jakiś błąd z wałkami. Bo może ktoś źle koła założył na wałki i za to problemy teraz są. Można patrzeć po zdjeciu dekla od klawiatury na to czy zawory są zamknięte kiedy tłok bedzie osiagał GPZ
    Mniej teorii a więcej praktyki kolego Hipo.
    W tym silniku nie da się źle założyć kół na wałkach, mają kliny ustalające. nie da się ich zamienić ponieważ się różnią. Klawiatura nie ma dekla, zdejmują się całe wałki.

    Pzdr
    Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115KM

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał WWL
    Mniej teorii a więcej praktyki kolego Hipo.
    A kolega to taki praktyk że rozbierał wszystkie silniki jakie na świecie wyprodukowano ? nie wydaje mi się .... a że zasada działania silnika wszędzie ta sama to i usterki podobne wystepować mogą, zresztą nigdzie nie napisałem koledzie że akurat w 100% będzie to to.

    Cytat Napisał alwarro1
    okazało się szlifierz spaprał robotę , szlifując głowicę , opuścił gniazda zaworów, przez co zawory zrobiły się za długie i były cały czas otwarte , powinien zeszlifować zawory to byłoby dobrze ,
    A tego to już zupełnie nie rozumię ... czy chodzi o to że nie podocierał gniazd ?


 

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] pasek rozrządu
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 12-09-2012, 16:12
  2. Fiat Bravo sprężyny tylnego zawieszenia
    Napisany przez winiar00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-03-2012, 08:06
  3. [silnik] Czujnik ciśnienia oleju ?
    Napisany przez bluszczy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2008, 16:13
  4. wymiana paska rozrządu; brava 1,4
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-09-2008, 23:05
  5. Napięcie paska rozrządu
    Napisany przez Greg na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2008, 21:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brak cisnienia sprezania

brak sprezania 2e site:forum.vwgolf.pl

fiat siena cisnienie sprezania

prawidlowe cisnienie silnika fiat brawa16 16 v

rozrzad brak cisnienia

brak cisnienia na 1 i 2 cylindrze po wymianie zerwanego paska rozrzadu

nie ma cisnienia na 1 tloku

co ma cisnienie na cylindrach do rozrzadu

jak rozebrac i zlozyc silnik fiata 1 6 16v

zerwany pasek rozrzadu brak cisnienia oleju

brak cisnienia na tlokach po wymianie rozrzadu fiat 1 8 16v

Brak cisnienia na tlokach Fiat Brava 1 6 16v

http://www.iparts.pl