Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    Wymieniłem reduktor ale na regenerowany i dalej to samo.- teraz pytanie czy błedem było kupowanie regenerowanego?(dodam ze sprawdzony w innym aucie, nie zalewał) , u mnie dalej sa problemy z zalewaniem. Co teraz proponujecie?Elektrozawór najpierw?czy wielozawór na butli? No bo cóż innego by to było?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Ewidentnie dalej jest coś nie tak z reduktorem, może sprężyna słabo dociska, może wcale tej gumy nie wymienili...
    Świece i przewody WN jak leciwe?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    świece i kable kupione nowe w kwietniu 2010. Na szczęście sienka to 2 auto w domu , ale chciałbym je w końcu doprowadzić do względnego prządku, jeszcze tylko ten cholerny gaz... jestem tak blisko przynajmniej mi się wydaje

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    według mnie nie potrzebnie kopiłeś regenerowany reduktor. W swojej sience rok temu regenerowałem reduktor u bardzo dobrego gazownika. Pojeździłem na nim niespełna 6 miesięcy i zacząłem mieć problemy z obrotami i nierówna pracą na LPG. Męczyłem się z tym 3 miesiące przez które wymieniłem : kable, świece, sonda lambda, filtr gazu , robione co 2 tygodnie jak nie częściej regulacje itp. . Aż doszedłem do wniosku że wymienię reduktor na nowy. I wszystkie problemy znikły Dlatego uważam że co nowe to nie regenerowane a cena nowego reduktora z montażem jest bardzo zbliżona do ceny regeneracji reduktora : Nowy + montaż 300zł, regeneracja 200-250zł. Od wymiany reduktora do sprzedania autka auto na gazie nie miało żadnych problemów z obrotami , odpalaniem itp. oraz spadło spalanie w mieście do max. 9,5l ( tylko że moja miała silnik 1.2 8v )


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 07:12
  2. Problem z odpaleniem rano, oraz kopcenie z rury wydech.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 23-09-2008, 15:45
  3. silnik nie odpala
    Napisany przez uczniak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2008, 22:45
  4. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 04:19
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena 1.6 zalewa

siena nie pali

fiat siena 1.6 nie odpala

siena 1 6 ciezko odpala auto nie odpala ranofiat siena 1 6 ciezko odpalafiat siena ciezko paliodpalanie na kable siena fiat palio ciezko odpalaodpalanie na kable fiat sienafiat siena odpalanieauto nie odpala od czego zaczacsiena ciezko odpala
http://www.iparts.pl