Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 sierpień 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    21
    Postów
    35
    Auto
    Yugo Koral 1.1 EFI!
    Rocznik
    1998
    Obdzwoniłem wszystkie znane i warsztaty i nikt nie podejmie się podłączenia tego parasilnika do komputera, to są jakieś żarty?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 sierpień 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    21
    Postów
    35
    Auto
    Yugo Koral 1.1 EFI!
    Rocznik
    1998
    Byłem dziś u elektromechanika podpiąć go pod komputer, po podpięciu i przekręceniu stacyjki pokazało błąd "brak kluczyka w stacyjce" i uniemożliwiło to przeprowadzenie diagnozy

  4. #18
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Tak jakbyś miał odłączony immobiliser.
    Może po prostu przy przekładce silnika coś zostało spaprane? Przkładałeś wraz z silnikiem elektrykę i komp?

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 sierpień 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    21
    Postów
    35
    Auto
    Yugo Koral 1.1 EFI!
    Rocznik
    1998
    Wiązka silnika 16v była niemalże nie ruszana, razem z silnikiem opuściła sienę i razem z silnikiem zagościła w Yugo, podłączyłem pod nią stały plus, plus po stacyjce i pompę paliwa no i kontrolki. Gdy kupiłem sienę była już bez immo

  6. #20
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    No to powiem, że będziesz mial duży problem z najprostszym sczytaniem błędów. Jak mi się kluczyk wytarł i uszkodził stacyjkę to w moim warsztacie chcieli mi wyłączyć immo. Mieli kłopot pastylkę przełożyć Pojechałem z tamtąd szybko do profesjonalnego kluczykarza (listę licencjonowanych znajdziesz tu: Wydarzenia). Okazało się, że szczęściem się na odłączenie immo nie zgodziłem, gdyż jak stwierdzili panowie po tym zabiegu m.in. nie ma diagnostyki w aucie. Jak to się ma akurat do silnika z sieny i pracy silnika oraz jak to obejść - nie wiem. Ale myślę, że warto pogadać z kimś, kto się tym zajmuje na co dzień.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 sierpień 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    21
    Postów
    35
    Auto
    Yugo Koral 1.1 EFI!
    Rocznik
    1998
    Wielkie dzięki, nie wiedziałem o braku diagnostyki po wywaleniu immo, w takim razie zostaje metoda "po staremu". Wiecie może jak choć na chwilę oszukać sonde? Żeby przykładowo mieć pewność, że to ona padła? Znajomy wspominał o zmasowaniu przewodu sygnałowego i powinno być okej, lecz auto powinno więcej palic, spróbować czy nie, moze znacie jakis inny sposób?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Siena 1.6 Niskie obroty oraz słabe ładowanie
    Napisany przez Saberost na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-06-2013, 12:32
  2. Siena falujące obroty
    Napisany przez kosmita na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-02-2012, 15:07
  3. Siena niestabilne obroty
    Napisany przez Marektub na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 06-11-2011, 16:30
  4. Za niskie obroty SIENA 1,6 16V
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-01-2009, 21:22
  5. siena 1.6 szalejące obroty
    Napisany przez marekbar2 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-12-2008, 14:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl