Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał dudu$
    pojechać do autoryzowanego serwisu i zapłacić 160 zł grr.
    Jesteś pewny tej ceny ?
    Może zadzwoń najpierw i się upewni.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    tak dzwoniłem do ASO i tyle mi krzykneli. Zadzwoniłem pod numer który dostałem od mechanika z pierwszego serwisu i tam pojechałem. Co jest najśmieszniejsze okazał się że gościu do którego dzwoniłem mieszka w domku jednorodzinnym koło osiedla mojej narzeczonej i zamiast za podłączenie zapłaci 60 zł zapłaciłem 40 zł . A co do autka to po podłączeniu pokazały się 2 strony błędów ale gościu powiedział że musiał by akku odłączany i dlatego i wszystkie mi je usunął. Zostały mi tylko 3 wpisy w rejestrze które są nie usuwalne( o czujniku temp. który rok temu wymieniałem, silniczku krokowym który ostatnio wymieniałem i błąd sondy lambdy ponieważ na uruchomionym silniku go odłączyłem). Komputer nie pokazał żadnych błędów więc coś jest z moją instalacją gazową
    Jest jeszcze jedna rzecz która mnie zastanawia, mianowicie obroty na biegu jałowym. Według obrotomierza są w granicach 3 kreski na obrotomierzu czyli tak 600-700obr/min a według komputera diagnostycznego są prawidłowe bo 850-920obr/min

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał dudu$
    Zostały mi tylko 3 wpisy w rejestrze które są nie usuwalne( o czujniku temp. który rok temu wymieniałem, silniczku krokowym który ostatnio wymieniałem i błąd sondy lambdy ponieważ na uruchomionym silniku go odłączyłem).
    Skoro są "nie usuwalne" tzn że, są nadal Więc reasumując: Masz uszkodzone te elementy, albo jest coś nie tak z wiązką.


    Co do licznika, to albo zimne luty na cewkach w liczniku, albo popalona cewka, albo jakimś sposobem przeskalował Ci się licznik
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    no to nie wiem co zrobić. Czujnik temperatury był wymieniany na nowy rok temu ( na komputerze pokazywał prawidłową temperaturę) a silniczek krokowy wymieniałem ostatnio. Mechanik powiedział że nie są to teraźniejsze błędy tylko informacja że kiedyś coś się z tymi elementami działo i nie ma co się tym przejmować ponieważ to nie wpływa w żaden sposób na pracę silnika.

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    No dobra skoro nie są teraźniejsze błędy to powinno je dać się skasować.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    11
    Auto
    Palio Weekend
    dudu$, rozumiem, że ani na benzynie ani na LPG nie masz pełnej mocy. Daj żyć sondzie lambda i wymień emulator. W Pandzie 1,1 miałem ten sam problem i to właśnie on był sprawcą zamieszania. Zwróć uwagę na stan paliwa PB, bo jesli to faktycznie emulator to auto jedzie na dwóch paliwach i benzyny też będzie ubywało.
    "Teoria jest wtedy, gdy wszystko wiemy i nic nie działa, praktyka jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego."

  8. #22
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    _domin_ dzięki za radę. Sprawdzę emulator od razu po włożeniu nowej sondy lambdy.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    11
    Auto
    Palio Weekend
    Cytat Napisał dudu$
    po włożeniu nowej sondy lambdy
    Jeśli faktycznie masz ta z alledrogo to myślę tak jak waho.,
    "Teoria jest wtedy, gdy wszystko wiemy i nic nie działa, praktyka jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego."

  10. #24
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Z tego co się dowiadywałem u gazownika i w necie na różnych forach , przy instalacji gazowej II generacji ( jakiej jak u mnie w aucie) z silniczkiem krokowym potrzebna jest sprawna sonda lambda ponieważ z niej odczytywane są informacje przez silniczek krokowy gazu który odpowiedzialny jest za obroty biegu jałowego na gazie i jeżeli lambda jest walnięta to nie będzie możliwość wyregulowania gazu - Tak jest u mnie . A dopiero sygnał z silniczka krokowego instalacji gazowej przekazuje sygnał do emulatora sondy lambdy który jest tylko po to żeby nie pokazywały się błędy w komputerze auta podczas jazdy na gazie.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    A Ty ten silniczek krokowy to masz do napędu otwarcia przepustnicy czy nastawnika biegu jałowego?

    Cytat Napisał dudu$
    przy instalacji gazowej II generacji[...]
    Przy instalacjach od 1,5gen (STAG 2L) wzwyż jest potrzebna sprawna emulacja sondy do regulacji otwarcia atuatora gazu (silnika krokowego).

    Cytat Napisał dudu$
    silniczek krokowy gazu który odpowiedzialny jest za obroty biegu jałowego na gazie
    Bzd...ura. Za obroty biegu jałowego odpowiada silnik krokowy tyle że przepustnicy. Przy instal IIgen na parowniku masz by-pass który puszcza wystarczającą ilość gazu do tego aby zasilić silnik, chyba że ten by-pass został z niewiadomych przyczyn zakręcony. A na marginesie atuator przewodu gazowego nigdy się nie zamyka do końca.

    Cytat Napisał dudu$
    jeżeli lambda jest walnięta to nie będzie możliwość wyregulowania gazu
    Zgadza się.

    Cytat Napisał dudu$
    sygnał z silniczka krokowego instalacji gazowej przekazuje sygnał do emulatora sondy lambdy
    Raczej na odwrót

    Cytat Napisał dudu$
    emulatora sondy lambdy który jest tylko po to żeby nie pokazywały się błędy w komputerze auta podczas jazdy na gazie.
    Pełni również inne zadania.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    11
    Auto
    Palio Weekend
    Cytat Napisał dudu$
    jeżeli lambda jest walnięta to nie będzie możliwość wyregulowania gazu
    Jeżeli, jeżeli, weź miernik w łapki i sprawdź. Jestes pewien, że lambda jest uszkodzona? Najpierw doprowadź do ładu i skladu prace silnika na PB, a później działaj z gazem. Jak będziesz robił jedno i drugie na raz to nic z tego nie wyjdzie.
    Cytat Napisał dudu$
    Mam problem ze swoją sieną który zaczął się od tego że postanowiłem dzisiaj rano odłączyć i spowrotem podłączyć sondę lambdę oczywiście na wyłączonym silniku
    Czy przed odłączeniem lambdy było ok?Czy auto prawidłowo jeździło na benzynie, czy też muliło?
    "Teoria jest wtedy, gdy wszystko wiemy i nic nie działa, praktyka jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego."

  13. #27
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Problemy z autkiem zaczęły się jakieś 2 miesiące temu. Po kolei różne rzeczy - świece, przewody , silniczek krokowy itp. i nic to nie dało Teraz doszedłem do wymiany kolejnej rzeczy jaka jest sonda Lambda. jak to nie pomoże to tak jak koledzy piszą sprawdzę emulator lambdy. Z biegiem czasu myślałem że autko ma również problemy z jazdą na benzynie ale okazało się ze tylko mi się wydawało. Więc coś jest nie tak z instalacją gazowa .

    [size=2][ Dodano: 2010-07-01, 21:23 ][/size]
    Wymieniłem sondę lambę i wszystko wróciło do normy już się nie muli


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 07:12
  2. [silnik] Siena 1,6 16v a to ciekawe
    Napisany przez sulima na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 21-05-2009, 14:57
  3. siena 1.6 szalejące obroty
    Napisany przez marekbar2 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-12-2008, 14:56
  4. Siena pytanie
    Napisany przez michas na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-11-2008, 11:42
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sonda lambda fiat siena 1.2

sonda lambda siena 1.2

sonda do fiata siena 1.2

lampa lambda siena 1.2

sie a 1.2 muli na gaziesonada lambda siena 1.2siena 1 2 lpgsonda lambda fiat 1.2 lpgjak podlaczyc sonde lambda fiat siena 1.2siena 1.2 sonda lambda gdzie jestlpg w fiat siena 1.2siena muli na gaziefiat sjena 1 3 muli jak wcisne gazczujnik temperatury siena 1.2siena mulimuli na gazie palio
http://www.iparts.pl