Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał dudu$
    Poza tym pamiętaj że w Sienie z silnikiem 1.2 są dwa rodzaje czujnika temperatury wkręcanego w głowicę : dwu - pinowe i trzy- pinowe . Tylko że nie znajduje się on koło bagnetu oleju tylko z drugiej strony silnika .
    u mnie jest dwupinowy, dokładnie taki jak na tej aukcji allegro, już sprawdzone... poza tym czujnik od wentylatora nie znajduje się w bloku tylko w chłodnicy

    samochód odebrany od mechanika, niestety dziś ani na dniach nie będzie miał czasu bawić się z moim czujnikiem... zrobiłem mały test - samochód stał na wolnych obrotach, płyn chłodniczy wykipiał 4mm przed czerwonym polem a wentylator się nie włączył bezpiecznik cały, więc albo czujnik albo silnik wentylatora... oby to pierwsze

    PYTANIE - czy jeśli padł mi silnik wentylatora to czy podejdzie do mojej hieny silniczek np. z Tipo albo Poldka ? choćby na razie bo samochód jest mi bardzo potrzebny przez najbliższy tydzień



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał kowal
    u mnie jest dwupinowy, dokładnie taki jak na tej aukcji allegro, już sprawdzone... poza tym czujnik od wentylatora nie znajduje się w bloku tylko w chłodnicy
    myślę, że dudu$, 'owi chodziło o czujnik temperatury, który odpowiedzialny za wskazanie na desce rozdzielczej

    Cytat Napisał kowal
    samochód odebrany od mechanika, niestety dziś ani na dniach nie będzie miał czasu bawić się z moim czujnikiem... zrobiłem mały test - samochód stał na wolnych obrotach, płyn chłodniczy wykipiał 4mm przed czerwonym polem a wentylator się nie włączył bezpiecznik cały, więc albo czujnik albo silnik wentylatora... oby to pierwsze
    dlatego nie tylko ja pisałem Ci o tym szybkim teście podłączenia na krótko, tak byś wiedział czy to czujnik, czy wentylator, czy może termostat szwankuje. Jeśli chodzi o to czy z Tipo podejdzie, tego Ci nie odpowiem, ale możesz podjechać [jeśli masz możliwość] na szrot i dam może dostaniesz.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    szybkiego testu wykonać nie mogłem... samochód miałem do odbioru od mechanika o 17 a sklep z częściami zamykają o 16, a samochód potrzebny na gwałt... muszę iść w ciemno bo nie mam czasu na zabawę jutro sprawdzę w pierwszej kolejności wentylator (mam po prostu odpiąć wtyczkę od czujnika i połączyć ze sobą jej dwa bieguny drucikiem ?) jeśli będzie chodził to wymieniam czujnik i wsio... jeśli nie będzie chodził to muszę usiąść i płakać - jak zamówię to przecież na niedzielę 7 rano nie dostanę silniczka wiatrak i silniczek z tipo z tego co widzę na aukcjach wygląda wypisz wymaluj tak samo, na szrocie może coś zostało z tego tipo co tam stało

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    nie wiem czy ci wejdzie silniczek od tipo ale warto spróbować np. mój kumpel do seata cordoby włożył silniczek właśnie od poloneza i jeździ tak juz prawie rok bez żadnych problemów. A co do Twoich testów to odradzam sprawdzana kiedy załączy sie wentylator ponieważ silniki 1.2 są dosyć delikatnymi jednostkami które nie lubią być przegrzewane nawet w małym stopniu cp później skutkuje wymianą UPG

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    szczerze ? ja bym tego testu nie zrobił... tzn. zrobiłbym ale nie czekałbym żeby wskazówka poszła wyżej niż pod 3/4 skali, ale ojciec "ja się znam lepiej" i mi wręcz kazał mimo, że to nie jego samochód jeszcze opiernicz dostałem, że nie czekałem aż do czerwonego pola dojdzie trudno, myślę że jeden taki wyczyn jej nie zaszkodzi... puki wentylator nie zagada to się nigdzie tym samochodem nie wybiorę bo mi go szkoda.

    [size=2][ Dodano: 2010-09-25, 14:16 ][/size]

    naprawione... był spierniczony silnik wiatraka, ten z tipo pasuje idealnie tylko średnica samego wiatraka jest trochę mniejsza (o około 1cm), ale to chyba aż tak bardzo nie przeszkadza ? na wiosnę pokombinuję i założę oryginalny wiatrak, teraz na szybkiego było to niemożliwe bo siedzi bardzo mocno. Jak nie trudno się domyśleć poszedł też bezpiecznik... silnik wiatraka z hieny kręci się z mocnym oporem, łożyska ?
    ogólnie rzecz biorąc całkowity koszt naprawy 10zł wiatrak + 4zł bezpiecznik

    aha, wskaźnik w mojej sienie jeśli temperatura jest w normie osiąga równiutko kreskę 1/4 skali - wiatrak włącza się teraz ok. 1,5mm nad tą kręską wiatrak na biegu jałowym włącza się i gaśnie po ok. 30 sekundach (beż żadnego dodawania gazu itp.), wsio charaszo ?

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    gratuluje, czyli tak jak obstawiałem, że coś w wentylatorem, jeśli chodzi o różnice 1 cm to nie robi to wielkiego, a nawet praktycznie żadnego problemu. Wiatrak powinien obracać się z minimalnym oporem

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał lukq
    Wiatrak powinien obracać się z minimalnym oporem
    ten z tipo chodzi z minimalnym oporem, ale ten z hieny który jest spierniczony daje na prawdę mocny opór

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    może się zapiekł i spalił, jeśli ten chodzi dobrze to nie będziesz miał z nim problemów, bez awaryjności życzę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał lukq
    bez awaryjności życzę.
    dzięki !


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 07:12
  2. Siena pytanie
    Napisany przez michas na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-11-2008, 11:42
  3. popsuty wentylator?
    Napisany przez gokard50 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-11-2008, 12:43
  4. [ogrzewanie] WENTYLATOR CHŁODNICY
    Napisany przez fiaton na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-08-2008, 18:39
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wentylator siena 1.2

wentylator fiat siena 1.2

wentylator fiat siena

fiat palio nie wlacza sie wiatraknie dzialajacy wentylator palioprzy jakiej temp zalacza sie wentylator fiat albeaczemu we siena wlacza wentylator czemu wlancza sie wentylator przy niskiej temperaturze fiat siena fiat siena jak podlaczyc wiatrak na krotkotermostat wentylatora SIENA nie zalacza sie wiatrak fiat siena
http://www.iparts.pl