Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK

    Siena 1.2 8v jakie powinna mieć obroty na biegu jałowym???

    Koledzy posiadający owe autko z takim silnikiem proszę o odpowiedź. Jakie obroty maja wasze sieny z silniczkiem 1.2 8v na biegu jałowym? u mnie na obrotomierzu obroty na biegu jałowym trzymają się na 3 kresce od 0 czyli pewnie tak ponad 600obr/min ale wtedy czuję takie drgania na kierownicy. Cy wy równi8ez tak macie ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Zdecydowanie coś jest nie tak z nastawnikiem biegu jałowego u Ciebie.
    Obroty powinny się utrzymywać w okolicach 850obr/min +/-50obr/min.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    wg mnie trzecia kreska od dołu to dal mnie - pierwsza kreska-500, druga kreska-600, trzecia kreska-700, wiec to i tak nadal za mało
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    też tak uważam ze mam trochę za niskie te obroty. Przedtem miałem tak na ostatniej przed 10 czyli tak 800-900obr/min Czego może to być wina ze obroty mi tak spadły? cewki maja rok swiece również tylko że przejechałem już na nich 15000km a podobno przy taj instalacji powinno wymieniać się co 10000km. Może to ich wina??? nie chcę nadaremnie wkładać pieniędzy w to auto bo już tyle włożyłem że nigdy mi się to nie zwróci. Ostatnio wymieniłem kable wysokiego napięcia Na NGK ale niestety to nie pomogło macie jakiś pomysł , a może ktoś miał z was podobny problem jak tak to proszę o pomoc.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    dudu$, który Ty masz silnik 8V czy 16v ?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    mój silniczek 1.2 8v 73km. Jak będę miał pieniądze to w ciemno wymienię świece zapłonowe i filtr powietrza. Mam nadzieję że to pomorze

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Tam przy przepustnicy masz taką wtyczkę, sprawdź czy po jej odpięciu:
    a) silnik gaśnie;
    b) silnik podnosi obroty;
    c) wywala kontrolkę na desce o niesprawności układu wtryskowo-zapłonowego;
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    chodzi Tobie o odpięcie silniczka krokowego?? ok sprawdzę i powiem co sie dzieje

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Nie do końca o niego mi chodzi.
    Tam powinna chyba być jeszcze druga wtyczka do czujnika kąta otwarcia przepustnicy i przy jego odpięciu silnik powinien wejść w tryb awaryjny i podnieść obroty.
    A przy odpięciu silnika krokowego motor powinien gasnąć.

    Sprawdź jeszcze czy jak podnosisz obroty linką w komorze silnika to słyczać pracę silnika krokowego.
    Bo Ty chyba jeszcze masz linkę

    Chodzi mi o element opisany jako nr 1 na poniższym obrazku
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  11. #10
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    później sprawdzę jeszcze raz. Przed chwilką byłem w aucie i przejechałem się i o dziwo obroty były normalne. Dodam że wczoraj odłączałem akku na chwilkę i po takiej operacji obroty na jakiś tydzień wracały do normy. Przy uruchomionym silniku odłączyłem silniczek krokowy i silnik w ogóle nie zareagował. po podłączeni spowrotem również brak reakcji. czyżby silniczek krokowy siadł?

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Wygląda na to, że skończył swój żywot.
    Masz instalkę LPG?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    patrzyłem przed chwilą do książki sam naprawiam i znalazłem ten rysunek co mi przesłałeś. Ten element co chcesz żebym odłączył to czujnik położenia kątowego przepustnicy.

    [size=2][ Dodano: 2010-05-15, 13:07 ][/size]
    mam instalacje LPG II generacji Landi renzo. Czyli prawdopodobnie na 99% zdechł śmiercią naturalna silniczek krokowy??

    [size=2][ Dodano: 2010-05-15, 13:09 ][/size]
    aha dodam że na benzynie zawsze miałem trochę niższe obroty niż na LPG. Ale ostatnio to na PB i LPG są takie same czyli na tej 3 kresce od 0 na obrotomierzu.

    [size=2][ Dodano: 2010-05-15, 19:31 ][/size]
    zrobiłem drugą próbę z odłączeniem silniczka krokowego podczas uruchomionego silnika ( pierwsza próba na LPG druga na benzynie) i również nic się nie zmieniło. jednak po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu obroty trzymały się na poziomie 1500obr/min . niżej nie chciały zejść . tak pojechałem do szkoły. Po 1,5 h przed powrotem do domu odłączyłem na 2 minuty akku . po uruchomiu auta obroty trzymały się w normie ( jedna kreska przed 10 na obrotomierzu) Czy te i wcześniejsze objawy świadczą o uszkodzeniu silniczka krokowego czy może to cos innego ?


 

Podobne tematy

  1. Jakie Opinie o Cinque/Sei cento?
    Napisany przez simonkw na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 05-10-2013, 21:17
  2. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53
  3. Jakie głośniki do Marea Weekend
    Napisany przez raper1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-07-2008, 10:58
  4. Kłopoty z wrzucaniem biegu
    Napisany przez erk na forum Panda
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-06-2008, 22:05
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik krokowy siena 1.2

fiat siena jakie obroty

jakie obroty powinien miec silnik na biegu jalowym

silniczek krokowy siena 1.2

obroty fiat sienajakie powinny byc obroty fiat siena silnik krokowy fiat siena 1.2silnik krorowy fiat siena 1.2 75kmsilnik krokowy u fiata sieny 1.2silnik krokowy siena 1 2 8vfiat siena obroty na luziesilniczek krokowy przy sienie 1.2fiat siena -wolne obrotyjakie obroty fiat siena 1.2obroty siena fiatschemat silnika palio 1.2 8Vjakie obroty silnika sienafiat siena 1.2 jakie obrotyjakie obroty powinien miec fiat ccsilniczek krokowy fiat siena 1.2jakie obroty maja wasze seicentafiat siena 1.2 problem z obrotami biegu jalowego
http://www.iparts.pl