Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 96
  1. #61
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    W sumie to nawet jestem pewien nie chciałbym hamować takim autem gwałtownie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to co radzicie ? przewody elastyczne wymienione

    a z tego co wiem to w sienie nei ma takowego regulatora siły hamowania chyba ze jestem w dużym błedzie

    moze pompa nie domaga ? moze serwo ? ja nie mam pomysłów
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #63
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    a z tego co wiem to w sienie nei ma takowego regulatora siły hamowania chyba ze jestem w dużym błedzie
    Regulator musi mieć, jak nie normalny prawdziwy to takie tłumiki chociaż są montowane na przewodach..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #64
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    czyli na pompie są takie małe tłumiki


    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    jak nie normalny prawdziwy
    fajnie to napisałes
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #65
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,761
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Korektor siły hamowania jest

  7. #66
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    fajnie to napisałes
    No bo te tłumiki to o kant tyłka wg. mnie ale takie było wtedy rozwiązanie.. I choćby na pace miałbyś 3 teściowe po 15kg każda to i tak taka sama siła na hamulce..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #67
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    OOO tak ja teraż mam brak amortyzatora lewego przedniego to przy hamowaniu koło wciska w nadkole i auto krzywo hamuje co jest niebezpieczne.

  9. #68
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no racja tłumiki które zawsze działają a nie od obciąenia
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #69
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Trochę dziwnie zrobione. ale kiedys tak robili ;p

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2012
    Skąd
    Nidzica
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    siena 1,6hl
    Rocznik
    1999
    Witam panowie podszebuję podpowiedzi jak zdjąć tylne bębny.Zdjołem koło i gdzieś są śruby do poluzowania tylko powiedcie gdzie one się dokładnie znajdują.Pozdrawiam

  12. #71
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a nakrętkę z piasty odkręciłeś ? i proszę o poprawę pisowni
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #72
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nakrętka z piasty (centrująca koło) i potem lewo prawo nawalać młotkiem aby szczęki się zeszły..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2013
    Skąd
    Śląsk SLU
    Postów
    221
    Auto
    Siena 1.2 8v
    Rocznik
    12.1999
    też chce wyremontować hamulce z tyłu i kupiłem już części marki fast. bębny, szczęki, sprężynki i wszystko w cenie 143zł. musze jeszcze wymienić piaste. będe pierwszy raz robił taką naprawe. jakieś rady dla żółtodzioba? mam wszystkie potrzebne klucze, nawet nasadke 32'. pozdrawiam

  15. #74
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    7
    Auto
    1.6 16V
    Rocznik
    1999
    klucze masz a podnosnik lub chosiaż kanał???

  16. #75
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    983
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał adorator Zobacz post
    musze jeszcze wymienić piaste
    Wymiana łożyska wymaga użycia klucza dynamometrycznego.
    Naprawdę. Można zmontować "na oko", ale łożysko padnie dość szybko.

    Sama naprawa jest prosta:
    fiat Palio, Wymiana piasty koła tylnego. - Wasze manuale • AutoCentrum.pl
    ale zmontowanie piasty bez klucza dynamometrycznego (w palio jest wymagane 280Nm) powoduje że każda piasta po czasie rozleci się jak chińska podróba. Jedne wytrzymają dłużej, inne krócej ( org. poprawnie zamontowany wytrzymuje 190-200k km) - po po amatorskiej naprawie trzeba mieć szczęście żeby wytrzymała ponad 50k km.
    Ostatnio edytowane przez ata ; 28-04-2013 o 15:57


 
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Marea, cylinderki hamulców
    Napisany przez rafal197 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-12-2012, 16:01
  2. Mały remont silnika
    Napisany przez szymci0 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-05-2012, 22:27
  3. remont
    Napisany przez guti1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-03-2011, 22:54
  4. Remont generalny
    Napisany przez k66 na forum Old Timers i inne
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-09-2010, 09:05
  5. Remont silnika
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 09-01-2010, 20:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

klocki abe opinie

eg brakes opinie

lpr brakes opinie

klocki hamulcowe abe opinie

klocki hamulcowe lpr opinie

klocki lpr opinie

klocki hamulcowe Abe

tarcze hamulcowe abe opinie

klocki hamulcowe lpr forumklocki wertteile opinietarcze hamulcowe wertteile opinieklocki hamulcowe wertteile opinielpr brakesEG-Brakesfirma lpr opiniehamulce abe opinieabe hamulce opiniehamulce lpr opinieklocki abe forumile kosztuje naprawa tylnych hamulcy przy palio weekendzie 2001abe czy lpr

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl