Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 62
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    55
    Auto
    Siena 1.6 16 V, 101 km
    Rocznik
    1998
    Dzisiaj zauwazyłem że ja mam na rurze od mieszalnika śrube oraz śilniczek krokowy, to mam chyba 2 generacje gazu ? Wykręciłem silniczek krokowy okazało się że nie ma on wcale bolca który ma regulować dawke gazu . Zdjąłem doniczke ze stożka i próbowałem dzisiaj równiez regulowac gaz według tego opisu na forum mazdy . ustawiłem śrube na parowniku na środek oraz śrube na rurce od miksera równiez na srodek zgodnie z opisem . I przeszedłem do kroku z kreceniem silnika do 3 tyś . Moj sie nie chcial wkrewcic na takie obroty , gdy wchodziło powyzej 2 to go muliło , raz jakos delikatnie przyciskałem pedał i popuszczałem i udało mi sie do około 2,4 tyś dojść ale ledwo ledwo. Dodam jeszcze że odłączyłem wtyczke od tego krokowca od gazu . Może mój parownik juz jest padnięty i dlatego nie moge wyregulowac ??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    No jak masz krokowca to masz 2 generację.Zobacz gdzie idą kable od krokowca i powinieneś znaleźć sterownik od instalacji.Brak trzpienia świadczy o tym że ktoś kombinował bo na 99% krokowiec jest walnięty.Jak tak jest to wymiana sondy,krokowca i regulacja powinny pomóc.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    55
    Auto
    Siena 1.6 16 V, 101 km
    Rocznik
    1998
    No ale wydaje mi się że powinien i tak chodzić samochód tak jak jest teraz . Bo to teraz sie zrobiła I generacja bo na tym przewodzie co jest krokowiec jest tez śruba. Po odłączeniu krokowca stał się on tylko jakby zaślepką . No i regulowałem auto śrubą, według instrukcji z tej stronki . Ta instrukcja dotyczy regulacji I generacji . Czyli krokowiec działa na podstawie wskazań z sondy tak ? , czyli mogła sonda paśc i ktoś uszkodził krokowiec i ustawił sobie na Śrube . I wydaje mi sie ze tak powinno działać a nie działa, dlatego o prócz sondy podejrzewam też parownik . Wygląda on juz na bardzo stary . Mysle że moze on być od poczatku założenia istalacji, czyli od 1998 roku i od 158 tys km. Wydaje mi sie ze znalazłem sterownik od instalacji . Jest to takie plastikowe pudełko z napisem LANDI , na przełączniku benzyna/gaz mam taki sam napis LANDI.

  5. #49
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Pytanie odnośnie działania sondy lambda Siena 1.6 16 v

    Landi renzo czy jak to się pisze.. Weź doprowadź instalacje do porządku a nie próbuj ustawiać na siłę jej teraz..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    55
    Auto
    Siena 1.6 16 V, 101 km
    Rocznik
    1998
    No wiem , no to wezme podjade do gazownika niech podlaczy pod komputer zobaczy co tam z nią jest . Jak jemu również nie uda sie wyregulować instalacji (co jest bardzo prawdopodobne) to wymienie najpierw parownik , i zobacze czy juz bedzie lepiej. Sonde też wiem że mam do wymiany ale jak by sie dało to wymieniłbym ją za przyszłą wypłate a nie za tę. No ale jak parownik nie pomorze to bede musiał teraz wymienić. No i jak bedzie dobra sonda to kupie tez krokowca i go podłącze. mam nadzieje że jak juz te 3 rzeczy zrobie to będzie bez problemów chodził na filtrze bez doniczki oraz na fabrycznym filtrze. Chyba dobrze kąbinuje co ?

  7. #51
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Parownik można sprawdzić - nie trzeba zaraz wymieniać.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    55
    Auto
    Siena 1.6 16 V, 101 km
    Rocznik
    1998
    Wiem, wiem ze mozna sprawdzić . Jak będe u gazownika to zanim będe wymieniał to każe sprawdzić.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2012
    Skąd
    Nidzica
    Wiek
    50
    Postów
    12
    Auto
    siena 1,6hl
    Rocznik
    1999
    Witam koledzy mam siene od niedawna i prawdopodobnie mam uszkodzoną sonde lambda. Moje pytanie, gdzie ona się znajduje, patrzyłem od spodu na kolektor, ale nic tam nie ma czy może szukać ją gdzieś na górze silnika.Proszę o podpowiedz.Pozdrawiam

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Powinna być wkręcona w przednią część katalizatora

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    55
    Auto
    Siena 1.6 16 V, 101 km
    Rocznik
    1998
    hej, gregwoj1 mam pytanie jaką sonde chcesz kupić do sienki ? . Bo ja jak coś kupiłem podróbe za 105 zł i nie działą .

  12. #56
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Grabar500 sprawdź jeszcze raz tą sondę ale ze ściągniętą doniczką i na benzynie.Przejedź 10-15 km i podepnij miernik zobacz jak wtedy działa.Ja wymieniałem sondy w Bravie i Kijance na podróby za 60zł i samochody chodziły na nich aż miło.W Bravie ta podróbka jeździła 3 lata aż do sprzedaży autka.
    Ostatnio edytowane przez artur 2310 ; 14-03-2013 o 19:58
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2012
    Skąd
    Nidzica
    Wiek
    50
    Postów
    12
    Auto
    siena 1,6hl
    Rocznik
    1999
    Słyszałem,że te uniwersalne sądy są kiepskie więc chyba będę musiał kupić oryginalną,ale dokładnie będę jutro wiedział po dokładnym jej sprawdzeniu przez elektryka.
    Na dzisiejszą chwilę strasznie mi żłopie dużo ilości paliwa.Tak więc to raczej obstawiam sąde,ale też słyszałem,że za wysokie spalanie może odpowiadać czujnik temperatury silnika.

  14. #58
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Opinie są różne ja brałem podróbki NTK i było ok.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    55
    Auto
    Siena 1.6 16 V, 101 km
    Rocznik
    1998
    Artur 2310 , no spróbuje zrobić tak jak mówisz. No ale jak sonda nadal nie będzie działaś to pozostanie mi tylko kupno oryginału . Tylko nie wiem gdzie taki dostać żeby był na 100 pasujący do mojego silnika i ecu .
    Ostatnio edytowane przez grabar500 ; 14-03-2013 o 21:32

  16. #60
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał gregwoj1 Zobacz post
    Słyszałem,że te uniwersalne sądy są kiepskie więc chyba będę musiał kupić oryginalną
    Wejdź w ePer, sprawdź numer oryginalnej sondy po VIN i wg. takiego numeru poszukaj albo na allegro bosh'a albo kup oryginał w sklepie.

    Ja na podróbce bez gazu ujechałem niecały rok i sypała już błędami..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wymiana sondy lambda
    Napisany przez Seraphim na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 08-12-2018, 18:13
  2. wymiana sondy lambda
    Napisany przez seth na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 06-11-2014, 09:01
  3. Wymiana sondy lambda
    Napisany przez dalbert na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-07-2012, 12:48
  4. [osprzęt silnika] Sondy lambda
    Napisany przez tomelek1 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-09-2010, 17:48
  5. oznaczenie sondy lambda
    Napisany przez trybulap na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-08-2010, 23:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sonda lambda fiat siena

fiat siena sonda lambda

sonda lambda fiat siena 1.6

sonda lambda fiat siena 1.6 16v

http;fiatklubpolska.plsiena-palio

sonda fiat siena 16

sonda lambda siena 1.6 16v

sonda lambda-fiat sienna rok 2000

http:fiatklubpolska.plsiena-palio-443pytanie-odnosnie-dzialania-sondy-lambda-siena-1-6-16-v-18402

http:fiatklubpolska.plsiena-palio-443strona-11.html

sonda lambda palio 1.6 16v

sonda lambda fiat palio 1.6

sonda siena 1.6

gdzie jest sonda lambda fiat siena

sonda lambda fiat siena 1.6 16v. bosch

mocowanie sondy lambda fiat palio

sonda lambda siena 1.6

palio 1.6 montaz sondy

sonda fiat siena

sonda labda w paliosonda lamda siena 1.6 16vsonda lambda fiat palio weekend 1.6 16vpalio 1 6 sonda lambdasterownik lpg ct4 problemfiat palio montarz sondy lambda

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl