Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    egon, yacub, również z całym szacunkiem dla Was, nigdy nie mówiłem że się znam na LPG, a wręcz przeciwnie mówię: nie znam się ni w ząb i jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę A że nie montowałem gazu w tym swoim samochodzie i w następnym też nie zamontuję....ot tak już mam że tankuję benzynkę, chociaż ostatnio pełny bak powoli zbliża się do ceny wartości mojego Palio, hehe <żarcik>

    Wracając do tematu, przyszła mi do głowy taka myśl: skoro nagar w przepustnicy i kolektorze dał znać dopiero po 14 latach, to po czyszczeniu - za następne 14 lat tego auta już nie będzie (a przynajmniej nie wierzę żeby ktoś trzymał mojego prawie 30-to letniego fiata kombi w cieplutkim garażu i go pucował co weekend...chyba bym się popłakał ze szczęścia ) ! A że nie mam ciepłego garażu żeby sobie pomodzić z separatorem odmy to chyba odłożę to na lato



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    prawda taka że pewnie tak bedzie że jak wzorowo wyczyscisz przepustnice krokowac itp itp to bedzie jeździc elegancko - a chciałem jeszcze sprostowac to co napisałem - w kolektorze dolotowym wytwarza sie bardzo duże podciśnienie które wysysa opary z silnika, a jak są duże obroty to i zarazem cząski oleju wiec jak sie wypniesz z dolotu to nie bedzie miało co wysysac tego "latającego oleju"
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    yacub, tak właśnie myślę. Poza tym dzięki za sprostowanie.

    Prawda jest taka że zakupiłem cały komplet (kolektor wraz z przepustnicą, silniczkiem krokowym i potencjometrem przepustnicy oraz czujnikiem temperatury w kolektorze) od autka o dużo mniejszym przebiegu (dużo ponad połowę niż u mnie), i w ostatni weekend to wszystko pięknie wyczyściłem tzw. ropownicą, także wszystko się pięknie świeci i czeka na montaż (no jeszcze tylko kolektor pójdzie do piaskowania bo ma szare naloty i może w czerwony kolor jak u danioxD - stąd może być kiepsko z fotorelacją co i jak (bo stary kolektor i przepustnica nadal śmigają w autku), ale postaram się porobić jakieś foty, choćby jutro

    A że nie posiadam kabelka, a przy wymianie przepustnicy będzie potrzebna kalibracja oraz adaptacja, to tę fazę pracy przy autku oddam dla mechanika, żeby było wszystko poustawiane tip-top
    Ostatnio edytowane przez jerry ; 22-02-2012 o 22:27

  5. #19
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    na czas wymiany odepnij aku - a potem podepnij sam sie dostosuje
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Tak na szybko załączam fotki oczyszczonej przepustnicy i kolektora...w tym tygodniu malowanie kolektora i w przyszłym prawdopodobnie montaż

    IMG_1397.JPG IMG_1398.JPG IMG_1400.JPG IMG_1402.JPGIMG_1404.JPG IMG_1405.JPG IMG_1408.JPG IMG_1409.JPGIMG_1412.JPG IMG_1418.JPG IMG_1421.JPG IMG_1422.JPG

    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    na czas wymiany odepnij aku - a potem podepnij sam sie dostosuje
    Nie za zbytnio, bo trzeba ustawić pod kompem potencjometr do nowej przepustnicy oraz silnik krokowy w zależności od obrotów....a że nigdy nie próbowałem tego robić i podejrzewam że te opcje można tylko machnąć pod Examinerem, to raczej jednak oddam dla mechanika

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    No i już prawie komplet

    Fiat Palio Weekend 1.6 16v by Jerry


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Stukanie (głuche) w silniku 1.4 16V 95KM
    Napisany przez raaf na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 30-08-2011, 14:49
  2. Palio Weekend 1.6 16v na ciepłym silniku gubi wolne obroty.
    Napisany przez marcio1977 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-02-2011, 14:07
  3. 1.2 16V - opinie o tym silniku w Bravo
    Napisany przez miszko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-03-2010, 15:28
  4. [Jak wykonać] Wymiana wkładu termostatu w silniku 1,6 16V
    Napisany przez waho. na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2009, 10:32
  5. bravo 1.6 16v problemy na zimnym silniku, gorzej zapala
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 09-06-2009, 09:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.6 16 v odma

odma fiat 1.6 16v

odma w silniku

odma fiat siena 1.6

fiat siena czyszczenie odmy

odma palio weekend jak ja czyscic

jak wyglada odma i gdzie sie znajduje w renault clio 2 1.2 16v

odma fiat stilo

http:fiatklubpolska.plsiena-palio

bravo 1.6 16 v odma

fiat bravo 1.6 odma

odmy fiat bravo 1 6

odma palio 1.6

odma 1 6 siena

odma fiat palio weekend

odma fiat bravo 1.6

odma fiat brava 1.6

brava 1.6 odma

odma silnika fiat marea 1.6 16v

fiat 1.6 wymiana dolotuodma w silniku co to jestodma silnika sienagdzie sie znajduje odma fiat brava 1.6 16vczyszczenie odmy fiat siena

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl