Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 35
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Wiek
    28
    Postów
    137
    Auto
    Ducato 2,5D
    Rocznik
    1995
    Jak wiesz co i jak, to wymienisz nawet pod blokiem, ale co się umordujesz to Twoje. I ja osobiście wyposażyłbym się w jakieś kobyłki czy inne drewniane klocki, na których można oprzeć samochód (żeby nie stał na lewarku).



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał pawkos5 Zobacz post
    to będzie najtańsze
    Ja kupiłem przegub firmy (uwaga) Kamoka za 35zł i na razie tysiąc kilometrów bez problemów i szumów. Może warto spróbować? Czytałem pozytywne opinie na temat tych przegubów dlatego postanowiłem go sprawdzić.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    14
    Auto
    Siena 1.4 EL
    Rocznik
    98
    Ooo ciekawe, ciekawe, a gdzie go kupiłeś? jakieś allegro czy normalnie w sklepie motoryzacyjnym?? tysiąc to tyle co nic, ale jak wytrzyma 20 tyś to już będzie dobry wynik. Ode mnie zawołali 115 zł za jakiś bardzo średniej jakości...

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Czci samochodowe do aut europejskich, japoskich i koreaskich ale nie wiem czy aktualnie jest taka cena, bo często tam się zmieniają.

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przegub warto kupić firmowy. Wszelkiej maści chińskie g. rozpada się po miesiącu.. GKN Lobro, Matelli itp..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2013
    Skąd
    Żmigród
    Wiek
    35
    Postów
    76
    Auto
    Marea 2,4jtd
    Rocznik
    1999
    panowie, się tak wtrącę, dla mnie będzie to łożysko prawe. Bicie ustało po wyważeniu kół, przegub zew. zużyty strzela, a wew. rzuca całym samochodem. Niedawno wymieniałem oba wew i oba zew przeguby (przegub wew miałem uszkodzony,pęknięty w środku) A szumy ustające przy skręcaniu autem, zawsze to łożyska. I jest prawdą, że trzeba kupić firmowe, jak ktoś pisał wyżej do 1000km chińskie i z powrotem wyją.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Wszelkiej maści chińskie g. rozpada się po miesiącu
    Kamoka jest czeska nie mówię, że ten przegub będzie wieczny. Jak się rozwali za rok czy pół to go zmienię, ale myślę, że warto było spróbować za te 35zł.

    Cytat Napisał gofer Zobacz post
    dla mnie będzie to łożysko prawe
    Dla mnie też !

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Wiek
    28
    Postów
    137
    Auto
    Ducato 2,5D
    Rocznik
    1995
    Jak sobie samemu wymieniasz i masz na to czas, to można się bawić. Ale jak ktoś ma być jeszcze skasowany za tą wymianę i nie ma ochoty na kolejne unieruchomienie auta, to powinien kupić SKF, Ruville lub czegoś tej półki

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Kapciaty Zobacz post
    SKF, Ruville lub czegoś tej półki
    Ruville i SKF nie leżą na tej samej półce Jest wiele firm specjalizujących się w łożyskach (i SKF do nich należy) ale Ruville tylko to pakuje i nie jest producentem żadnego łożyska - tak naprawdę nie wiesz co dostaniesz..

    SKF, NSK,INA, FAG, SNR.. Sam firmy tego typu
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    14
    Auto
    Siena 1.4 EL
    Rocznik
    98
    No to chyba będę musiał obadać najpierw to łożysko, tym bardziej, że dźwięk jest typowy jak od walniętego łożyska. Powiedzcie mi czy łożysko OPTIMAL nr 801 880 A będzie pasowało do 1.4 EL '98 ? według tego co znalazłem w necie to powinno pasować, chociaż w jednym miejscu było napisane, że to jest do aut z ABS... dlatego wole się upewnić

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Jak będziesz badał łożysko to pooglądaj dobrze piastę . Często po waleniu młotkiem jest uszkodzona i łożysko szybko siada. Powierzchnia piasty przylegająca do przegubu powinna być równa i bez uszkodzeń mechanicznych.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    14
    Auto
    Siena 1.4 EL
    Rocznik
    98
    "pooglądaj dobrze piastę . Często po waleniu młotkiem jest uszkodzona i łożysko szybko siada" - yyy... chyba nie ma takiej opcji. Lewe łożysko, które było robione było wyciskane na prasie i raczej nie był do tego używany młotek, a prawe które zamierzam wymienić jest od nowości...
    Może źle mnie zrozumiałeś, pisząc "dźwięk jest typowy jak od walniętego łożyska" miałem na myśli, że się poprostu zużyło

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    14
    Auto
    Siena 1.4 EL
    Rocznik
    98
    Na razie jeszcze nic nie robiłem w temacie poza kupnem nowego łożyska, ale ostatnio zauważyłem jeszcze jedną rzecz... Mianowicie jak jadę prosto to mam lekko skręconą kierownicę w prawo, czyli żeby jechać prosto muszę mieć kierownicę lekko skręconą w prawo. Jeżeli ją wyprostuję normalnie to skręcam lekko w lewo. Coś ze zbieżnością? Jak to się ma odnośnie wcześniej opisanych rzeczy? bo wcześniej tego nie było, więc zakładam, że może być powiązane... Czy przegub może mić z tym coś wspolnego??

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pawkos5 Zobacz post
    żeby jechać prosto muszę mieć kierownicę lekko skręconą w prawo. Jeżeli ją wyprostuję normalnie to skręcam lekko w lewo. Coś ze zbieżnością?
    Jeśli była robiona zbieżność to została źle kierownica ustawiona podczas tego zabiegu. Ponownie trzeba zrobić zbieżność lub się przyzwyczaić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    14
    Auto
    Siena 1.4 EL
    Rocznik
    98
    Nie było nic robione ze zbierznością, teraz ostatnio sie tak pochrzaniło... Ponawiam pytanie, czy to może być od przegubu? podejrzany jest lewy przegub i prawe łożysko. Prawe łożysko raczej nie powinno mieć z tym nic wspólnego...


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [brava jtd 105] Przy dużych prędkościach ściąga na prawo.
    Napisany przez misbubumis6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 01-08-2013, 21:56
  2. stukanie przy skrecaniu w lewo
    Napisany przez nYmYx na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-04-2012, 21:41
  3. Samoczynne ruchy kierownicy w prawo i lewo
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-12-2010, 12:37
  4. denerwójące skrzypienie przy skręcie w lewo.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-03-2010, 08:03
  5. Maryśka gaśnie przy skręcaniu w lewo.
    Napisany przez garfield1988gse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-07-2009, 08:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wpadlem w dziure przednim kolem.czy mogla sie uszkodzic polos

opna szumi

gdy skrecam w prawo przestaje buczec lozysko ktora strona

szum opon przy skrecaniu

gdy skrecam w lewo zaczyna szumiec

szumienie w samochodzie przy skrecaniu

przy jezdzie prosto buczy a przy skrecie w prawo nie

przy skrecie lozysko nie szumi

w lewo lozysko nie szumi

w lewo nie szumi

przy duzej predkosci wjechac na kraweznik przy skrecie co poszlo

przy skrecaniu w prawo lozysko przestaje huczec

w kole cos stuka przy skrecie w lewo przestaje

halasuje lozysko po skrecie ustaje

szum w kole przestaje przy skrecie

gdy skrecam w lewo nie szumi

jak skrecam w lewo przestaje wyc

szum opon ustalacy przy skrecaniu w lewo

lozysko szumi po krawezniku

przy skrecie w lewo lozysko przestaje buczec

dociazeniw prawej strony przestaje buczec

buczenie w samochodzie przy 90 km a po 100 km przestaje

przestaje wyc jak skrecam w prawo

megane 2 buczenie przy jezdzie na prosto i w lewo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl