Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V

    Problem z ssaniem Siena 1,6

    Witam, ostatnio zaobserwowalem pewien problem, sienka stanowczo za dlugo chodzi na ssaniu, w takie temp 15-20 stopni mam wolne obroty 1100-1200 nawet przez kilka kilometrow... co moze byc przyczyna ?? odlaczylem czujnik powietrza na kolektorze ssacym ale nic sie nie zmienilo poza tym ze wywalilo na desce marchewe ile wasze auta pracuja na ssaniu w takie pogody ??? Bede wdzieczny za wszelkie porady co sprawdzic pozdro

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    No gdybym miał tak jak Ty to bym się cieszył. U mnie co któreś odpalenie obroty są 2000rpm i po czasie, gdy silnik się nagrzewa obroty spadają. Wymieniłem czujnik temperatury powietrza i sytuacja występuje rzadziej, ale nadal jest. Może to wina czujnika temperatury silnika? Chociaż miałem dwa na podmianę i na obu było to samo. Chętnie też poproszę o poradę w tej kwestii!

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    32
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    Szuro - a co pokazuje kompjuter po załączeniu marchewki?

    Turek - nie mam pojęcia...patrz wyżej...


    a na dokładkę...
    a.PNG
    pozycja: 2, 8, 12 do sprawdzenia na stykach, przeczyszczenia lub ew. podmianki na sprawdzenie jak macie możliwość...a do tego jak wyżej - podpięcie pod kompa...


    pozycja 12 opisana jest na 88 stronie książki "Sam psuję Fiat Siena, Albea i Palio Łyckend"...jest tam też o tym co reguluje obroty biegu jałowego



    jak coś więcej mi zaświta to się odezwę

  5. #4
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja tak mam od paru lat - lato na dworze odpalam fure a tu ssanie zapewne jakis czujnik - bo termostat ok - no chyba że pompa siada i juz nie ma takiej mocy na tłoczenie
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    no chyba że pompa siada i juz nie ma takiej mocy na tłoczenie
    Coś może w tym być, odkąd mam takie problemy przy odpaleniu to słychać z okolic osprzętu pisk i nie jest to zły naciąg paska.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    u mnie jak auto kilka dni postoi to tez cos z okolicy paskow piszczy przez chwile. No nic krokowca i czujnik sobie podmienie od kumpla, a wkurza mnie to bo np starletka w taka pogode w ogole nie chodzi na ssaniu, odpalam i ma wolne obroty

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    To jak podmienisz to daj znać, bo podejrzewam, że u mnie będzie dokładnie to samo.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    w sumie do sprawdzenia czujniki temperatury - jak i zasysanego powietrza i płynu chłodniczego - masz stożek ? coś zmieniane pod maską ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    caly dolot jest zmieniony zamiast gumy jest alu rurka, odma odpieta, zamiast puchy airbox + dolot zimnego powietrza ze zderzaka

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  11. #10
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja mam podobnie - tylko mam pcv rurke bo alu sie grzała i tak samo odma odpiete i stożek na tym i moze dlatego długo zasysa zimne powietrze i do tego bez oporów i dlatego tak długo ssanie trzyma
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 07:12
  2. Siena 1,2; SPALANIE 9L/100KM !!! - problem
    Napisany przez coke579 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 28-09-2012, 19:05
  3. Siena 1.6 16V Dziwny problem z odpalaniem
    Napisany przez TomiCBR na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-02-2012, 02:00
  4. Siena 1.4 problem z odpalaniem
    Napisany przez melipone na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-12-2011, 15:58
  5. Siena 1.6 gaz problem
    Napisany przez peyter na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-04-2010, 17:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena ssanie

ssanie palio 1.6

fiat palio wekend ssanie

palio weekend ciagle na ssaniu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl