Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 33
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2014
    Skąd
    Poznań
    Postów
    82
    Auto
    Marea 1.8 16V weekend ELX
    Rocznik
    12.12.1996
    Sonda lambda i to na nią bym stawiał bo właśnie ona w miarę wzrostu temperatury zmniejsza swoje parametry napięciowe,fakt jest to w skali od 0 do 1V ale to temperatura ma na to wpływ.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Sonda lambda ma rok.
    Chyba sie zdenerwuje i w poniedziałek zawitam w ASO fiata niech sie meczą.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2014
    Skąd
    Poznań
    Postów
    82
    Auto
    Marea 1.8 16V weekend ELX
    Rocznik
    12.12.1996
    Moja sonda po pół roku trafił szlak.Wiec tak na prawde nie ma reguły,teraz jeździ NGK.

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Ale wcześniej jeździłem z padniętą sonda i nic z obrotami sie nie działo tlyko że szedł na bogatej mieszance

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2014
    Skąd
    Poznań
    Postów
    82
    Auto
    Marea 1.8 16V weekend ELX
    Rocznik
    12.12.1996
    Ja jak podpiołem sonde z problemami to falowały obroty a jak odpinałem to chodził igła.Zapewne muszą zostac spełnione odpowiednie warunki jej uszkodzenia.

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Po odłączeniu sondy komputer przechodzi w tryb awaryjny, w którym ma zapisane stałe wartości dla czujników. Dlatego od razu poprawia się praca silnika, ale ... spalanie jest wtedy wysokie!

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    No właśnie to by sie zgadzało jak jeździłem z uwaloną to palił jak smok

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2014
    Skąd
    Poznań
    Postów
    82
    Auto
    Marea 1.8 16V weekend ELX
    Rocznik
    12.12.1996
    ECU do sterowania krokowym bierze i sumuje sygnały z lambdy,czujnika temperatury cieczy i z map sensora.Jeżeli którykolwiek z elementów ma problemy to krokowy też nie będzie działał jak powinien.

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Byłem w ASO.
    Sprawdzili minie na examinerze za 120 zł wykryli błąd czujnika krokowego , sondy lambda , oraz błąd czujnika ciśnienia powietrza rzekomo gdzieś w przepustnicy. W cenie umyli mi auto zmienili ramki rejestracji i powiedzieli musi se pan to naprawić bo do tak starego auta części raczej nie będziemy mieć.

    I wątpią aby nawet gdzieś w sklepie dostać nowe oryginały.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2014
    Skąd
    Poznań
    Postów
    82
    Auto
    Marea 1.8 16V weekend ELX
    Rocznik
    12.12.1996
    Tak jak pisałem w poprzednim poście,czujnik temp.sonda lambda i czujnik ciśnienia bezwzględnego(map sensor) podpięty z tyłu kolektora ssącego wężykiem jakieś fi6mm.Dołączone zdjęcie go pokazuje.To składowe dla ECU by sterować krokowym.5205741705.jpg
    Map sensor bardzo rzadko ulega uszkodzeniom ale nie wykluczam.Częściej jego wężyk gumowy w oplocie parcieje i podaje złe odczyty.

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Pojade na szrot i kupie najlepiej sprawne podciśnienia ze 2 map sensory i używane krokowce. Sonde kupie nową droższą niz 100 zł

    Ciekawi mnie czemu wywaliło błąd krokowca skoro nowy może tez mu coś nie pasi

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Odwiedziłem dzisiaj złomowisko i zakupiłem przewody podciśnienia oraz map sensor z gumowym wężykiem + silnik krokowy za 60 zł.
    Efekt po wymianie? równiutkie 600-700 obrotów na biegu jałowym.
    Nigdy ale to nigdy nie kupujcie silnika krokowego innej firmy niż magneti marelli oraz nawet gdy głowica silniczka rożni się choć o milimetr. tylko oryginalny silniczek będzie współpracował

    teraz podjadę do zaprzyjaźnionego elektryka podpiąć go na kompa i zobaczę czy wyrzuca jakieś błędy. Prawdopodobnie 2 stare błędy będą ale je skasuje potem pojeżdżę i znów na komputer podepnę. No sonda lambda pewnie do wymiany.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2014
    Skąd
    Poznań
    Postów
    82
    Auto
    Marea 1.8 16V weekend ELX
    Rocznik
    12.12.1996

    Talking

    Nooo,to mistrzu gratulacje że się w końcu Ci udało.Miło usłyszeć że komuś się przydały rady.Teraz korzystając ze swojej wiedzy będziesz mógł i sam doradzać.

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Noo kolego ja już o układzie wtryskowym i dolocie 1,4 wiem juz wszystko i nie raz doradzałem. Ale tutaj zbiegło się parę spraw.. Miedzy innymi felernie pęknięty wężyk podciśnienia od dołu czego nie dało sie zauważyć. Ale dziękuję za pomoc

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2014
    Skąd
    Poznań
    Postów
    82
    Auto
    Marea 1.8 16V weekend ELX
    Rocznik
    12.12.1996
    Spoko.Oby każdy mógł powiedzieć że udało się coś naprawić.Nawet ja się teraz męcze z Hieną ale su....ce nie odpuszcze.,


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiatem Bravo problem z obrotami silnika
    Napisany przez Ik3r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 26-11-2013, 16:30
  2. problem z obrotami silnika
    Napisany przez boris82 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 15-12-2011, 18:42
  3. [osprzęt silnika] Problem z obrotami w trakcie jazdy
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-08-2010, 19:38
  4. [silnik] problem z obrotami silnika
    Napisany przez dudit6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-02-2010, 18:53
  5. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-08-2009, 13:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem po wymianie krokowego

forum silnik krokowy magneti marelli czy vdo

wysokie obroty silnika po wymianie silniczka krokowego

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl