pasek klinowy + alternator

Temat: pasek klinowy + alternator

  1. Przemaszko napisał:

    pasek klinowy + alternator

    Witam zerwał mi sie pasek klinowy i kupilem nowy przed zamontowaniem chcialbym sprawdzic czy np. alternator nie jest wadliwy badz wcale sie nie obraca itp. jak to mozna sprawdzic?
     

  2. Avatar lukq

    lukq napisał:
    W sensie jaki wadliwy?poruszaj rolkami kołem od alternatora czy ma luz. Kiedy wymieniales pasek?może pękł ze starości.
    Później jak założysz pasek sprawdź jakie jest ładowanie.

    Możesz wrzucić też piąty bieg i pchaj samochód powinien pasek się obracać
    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 17-07-2012 o 12:56

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  3. Avatar mielinski

    mielinski napisał:
    No i oczywiście można pooglądać alternator, czy nie ma pęknięć, jak to w Sienie bywa :-). Tym bardziej, że wtedy zwykle nadal nie ma wyczuwalnego luzu na wirniku.
     
  4. Przemaszko napisał:
    a jak soprawdzić jakie jest ładowanie?
     
  5. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Na akumulatorze,sprawdzając miernikiem. Prawidłowe powinno być między 13,8-14,2 V

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  6. Avatar aro_77

    aro_77 napisał:
    Ponieważ niepokojący dźwięk spod maski nasilał się podjechałem do serwisu. Niestety tak jak sądziłem wyje alternator tzn dźwięk jak z wiertarki nasilający się wraz z obrotami. Majster zanim podniosłem klapę powiedział że najprawdopodobniej alternator ale poprosił jeszcze o opinie mechanika i jak przyszli to powiedział że na hali serwisowej już słychać co to Teraz ważne pytanie co robić? Kupić na allegro nowy czy regenerowany jeśli regenerowany to może od jakiegoś sprawdzonego sprzedawcy - wiem że to temat dość powszedni więc liczę na pomoc.
     
  7. Avatar turek86

    turek86 napisał:
    Ja kupiłem regenerowany Magneti Marelli za 116zł. Działa jak nowy
     
  8. Avatar aro_77

    aro_77 napisał:
    W sklepie czy na allegro? Czy faktycznie trzeba wyjmować półoś do wymiany? Ile powinna kosztować wymiana?
     
  9. Avatar lukq

    lukq napisał:

    Odp: pasek klinowy + alternator

    U Was półosi z tego co wiem nie trzeba wyciągać. Co innego w bbm'ach z silnikiem diesla.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  10. Avatar turek86

    turek86 napisał:
    Pamiętam trochę się męczyli z wyjęciem starego alternatora, ale półosi absolutnie nie trzeba demontować. Jak zdejmiesz filtr powietrza i odmę to jakoś go wyciągniesz.
     
  11. Avatar aro_77

    aro_77 napisał:
    Wyciągając z góry ale z dołu, mechanik mówił że trzeba półoś odkręcić i odsunąć.

    PS
    Warto inwestować w osłonę alternatora czy lepiej całą silnika od razu?
     
  12. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Coś ten mechanik świruje.

    Osłonę kup lepiej pod cały silnik.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  13. Avatar turek86

    turek86 napisał:
    Miał rację, bo dołem nie wyjdzie.
     
  14. Avatar yacub

    yacub napisał:
    dokładnie chcąc wyciągnąc dołem trzeba odkrecic pół ośke
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
     
  15. Avatar aro_77

    aro_77 napisał:
    Gdzieś znalazłem informacje, że jednak nie trzeba, a tylko trzeba podnieść auto by swobodnie zawieszenie zwisało i da rady dołem.

    PS
    Jaki pasek do 1.6 5PK940 czy 950 a może 955?
    Kupiłem 940...
    Ostatnio edytowane przez aro_77 ; 13-05-2013 o 12:07
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.