Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    7
    Auto
    Palio Weekend 1.2

    Palio Weekend 1.2 silnik szaleje

    Witam

    Mam taką sprawę samochód fiat palio weekend 1998r od jakiegoś czasu silnik szaleje mi na obrotach czyli odpalam go pochodzi chwile zacznie się dusić i gaśnie tak samo jest ja stoję na "luzie" na światłach już na ciepłym silniku. O co w tym biega ?? Jak włączam ogrzewanie w samochodzie dzieje się to samo obroty ciągle falują . Niestety próby podłączenia pod komputer jak narazie mi się nieudały ciągle wyskakuje mi błąd za długie oczekiwanie na odpowiedz ECU Używam oprogramowania FiatEcuScan i przejściówkę z 3 pin na OBD2 podłączone przez USB do komputera (Komputer w samochodzie Magnet marell IAW 18F.B3). Nie wiem czy przypadkiem nie jest to spowodowane przez termostat ponieważ jak samochód się nagrzeje do 90 stopni to zaraz wentylator go schładza o połowę kiedyś tak nie było...

    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprawdź napięcie na akumulatorze, oraz ładowanie.
    Sprawdź też czujnik temperatury.

    Napisz jeszcze co rozumiesz przez schładzanie o połowę (skali)

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    7
    Auto
    Palio Weekend 1.2
    Czyli tak :

    Akumulator jest nowy i się ładuje po odpaleniu około 14,8V na klamrach
    Czujnik temperatury sprawny

    Schładza o połowę czyli: odpalam samochód się nagrzewa około 90-100 stopni i włącza się wentylator na chłodnicy i schładza do około 45 stopni i się wentylator wyłącza następnie temperatura rośnie i odnowa to samo.

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    14,8 to za dużo, zakres prawidłowego ładowania to 13,8 - 14,4.
    Sprawdź prawidłowe odpowietrzenie oraz czy płyn jest w zakresie min/max.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    7
    Auto
    Palio Weekend 1.2
    Płyn jest w zakresie między min/max i układ jest odpowietrzony ( przynajmniej tak twierdzi mój wujas co to robił sam nie wiem jak to sprawdzić )
    A co do ładowania to miało być 14,08 zapomniałem zera :/

    Czy jest to możliwe że jeżeli mam interfejs ELM 327 pod USB to nie będzie go komputer w samochodzie widział musi być z złączem RS232 ??

  7. #6
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    moim zdaniem schłodzenie płynu do 45 stopni jest mało prawdopodobne - u mnie do 50 stopni działa ssanie wskaźnik temperatury pokazuje na połowie około 90 stopni, na 1/4 skali to jest 50-60 stopni, okreś dokładnie do jakiego położenia idzie wskazówka i kiedy włącza sie wentylator i jak długo działą i w jakiej pozycji znajduje sie wzkazówka zaraz po wyłączeniu wentylatora
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Najlepiej zrób zdjęcie.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    7
    Auto
    Palio Weekend 1.2
    Trzymajcie filmik :

    20111127053.mp4 - YouTube

  10. #9
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    i to wszystko w ciągu tych 22 sekund ? czy filmik jest przyspieszony ? bo jak czas realny to czujnik nawala
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    7
    Auto
    Palio Weekend 1.2
    Nic nie jest przyspieszone filmik realny

  12. #11
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    prawde mówiąc pierwszy raz sie spotkałem z tak szybkim opadaniem wskazówki temperatury poczekajmy na kogoś kto miał taki lub podobny przypadek
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    7
    Auto
    Palio Weekend 1.2
    Zaczęło to szaleć odkąd temperatura powietrza na zewnątrz spadła poniżej 0 i chleje paliwa dużo więcej ...

  14. #13
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Nie jest to normalne.
    Dzieję się tak jak otwiera się pełny obieg, sprawdź rury do chłodnicy. Więc bardziej stawiam na termostat.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    7
    Auto
    Palio Weekend 1.2
    Hm..

    Ja bardziej obstawiam na czujniki bo inaczej nie dusił by mi się silnik jak samochód jest zimny :/ Jak na razie czekam za częściami bo musiałem zamówić wiec trochę to potrwa...


 

Podobne tematy

  1. Palio Weekend 99 rok LPG , Silnik stracił moc
    Napisany przez Zdunek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 15-10-2011, 13:37
  2. Fiat palio weekend 1.4 98r
    Napisany przez peres12 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-01-2011, 06:01
  3. Termostat Palio Weekend 1.2
    Napisany przez Nogens na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-08-2010, 15:57
  4. Fiat Palio Weekend HL
    Napisany przez bartosh na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-07-2010, 00:01
  5. Palio Weekend RADIO
    Napisany przez kruq na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 16-08-2009, 18:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik temperatury palio 1.2 99rok

silnik do palio weekend

fiat palio weekend silnik

iaw 18f.b3

fiat palio weekend obd

obd2 w palio

fiat palio weekend silniki

fiat palio weekend 98 obd

forum o palio weekend

forum palio weekend

fiat palio weekend 1.2 auto gasnie

komputer silnika palio weekend 1.2 sprzedam

fiat palio weekend obdii

fiat palio weekend wentylator forum

obd w palio weekend

wiatrak palio weekend 1.2

fiat palio weekend obd 97

gdzie jest wiatrak nawiewu palio weekend

fiat palio weekend obd2

silnik 1 2 palio weken

iaw 18f b3

silnik szaleje

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl