Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999

    Palio 1.6 16V Problem z silnikiem

    Witam, kupiłem niedawno fiata palio 1.6 16V 99 rok benzyna/LPG. Problemy były w sumie od początku, bo silnik nie chodził równo tak jak powinien. Gdy jeździłem na gazie brało również benzynę. Z czasem zaczęło potwornie kopcić i auto nie miało mocy. Odstawiłem go do mechanika, komputer pokazał błąd 1 i 4 wtrysku i czujnika położenia wałków. Czujnik wymieniony, listwa z wszystkimi wtryskami również i wykasowane błędy. Silnik krokowy wyczyszczony, wymienione przewody WN i świece. Rozrząd sprawdzony na blokadach i jest ustawiony prawidłowo. Odebrałem auto, dojechałem do domu i dalej było to samo. Kopcił i utrzymywał obroty falując na poziomie 2-3 tysięcy, bardzo szybko osiągnał wysoką temperaturę i włączył się wiatrak. Jak na moje zdecydowanie za szybko. Odłączyłem całkowicie krokowy i silnik równo pracował, obroty około 1100 bez falowania. Tak jak powinno być. Podłączyłem z powrotem i problem nadal taki sam. Dodam jeszcze, że po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili miał problem żeby odpalić od strzału a bez krokowego bez problemu. Jakaś diagnoza? Krokowy zdechł?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Z tego co piszesz, to wnioskuję, ze na 99% krokowy do wymiany
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Zapomniałem dodać, że tak samo auto zachowuje się i na benzynie i na gazie

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Będąc na kompie można było zrobić coś więcej jak przeczytanie i wykasowanie błędów.. Ja też zacząłbym od podmiany krokowca..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Będąc na kompie można było zrobić coś więcej jak przeczytanie i wykasowanie błędów..
    Coś więcej czyli co??

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Sprawdzenie parametrów silnika np.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał turek86 Zobacz post
    Coś więcej czyli co??
    Błędy to zdarzenia które zarejestrował sterownik zgodnie z jakimiś wytycznymi i tylko tyle. Mogą pomóc w diagnozie ale podstawą potem jest przeanalizowanie pracy silnika, czujników, wykresów itp.. Błędy mogą nie wskazać na nic lub na nie to co powinny..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Dobra, to podmienię ten krokowy i zobaczę jakie będą efekty. A nie jest tak, że po odłączeniu silniczka krokowego komputer przechodzi w stan awaryjny czy coś takiego i dlatego równo pracował?

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Turek86 - jest dokładnie tak jak mowisz

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Wymiana krokowego nie wniosła nic poza wykluczeniem go jako przyczyny. Chyba, że po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora sytuacja się zmieni. Martwią mnie te wzrastające obroty. Po odpaleniu od razu 2500 i wzrastają ...

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Rozłączyłem aku na noc. Po odpaleniu silnik ładnie chodził, pierw na 1200 obrotów a potem zszedł na 1000. Chodził sobie tak z 15 minut po czym nagle zgasł. Odpaliłem ponownie i wtedy chodził sobie znów równo, aż do załączenia wentylatora. Po powtórnym włączeniu wentylatora zgasiłem auto. W między czasie zaobserwowałem, że z okolic termostatu wydobywa się delikatny dymek. Może gdzieś jest jakaś nieszczelność. Mam nadzieję, że nie spod głowicy ... No i kontrolka wtrysków nadal się pali cały czas.

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Czyli jednak krokowy
    Co do dymku, to sprawdź dokładnie skąd się wydobywa
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Odpalić odpalił, ale z problemami. Tak jakby na początku nie dostawał paliwa. Obroty trzyma równo, ale trzęsie silnikiem. Co dalej? Za co się zabrać? I jeszcze pytanko, dlaczego u mnie ta rurka zaznaczona na czerwono jest zaślepiona?

    http://imageshack.us/photo/my-images...jcie0034t.jpg/
    Ostatnio edytowane przez turek86 ; 19-08-2012 o 14:52

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Nie wiem dlaczego masz ją zaślepioną, najwyraźniej ktoś tam grzebał juz
    U mnie wygląda to tak
    110_0074.JPG
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    ten wężyk jest od elektrozaworu par paliwa


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Problem z silnikiem 1.9 JTD 120 KM
    Napisany przez Grzesiek_K3N na forum Sedici
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 19-09-2019, 19:45
  2. problem z silnikiem
    Napisany przez mdf181 na forum Sedici
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-08-2012, 14:14
  3. Bravo 97' 1.9 TD problem z silnikiem
    Napisany przez mateush02 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 20-12-2011, 19:02
  4. Problem z silnikiem
    Napisany przez tomas na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-02-2010, 21:45
  5. Problem z silnikiem 1.2 8v
    Napisany przez Pawel19912009 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 17-11-2009, 15:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik krokowy fiat palio weekend 1.6 16v

silnik fiat 1.6 16 opinie

fiat siena palio listwa wtryskowa benzyny

silniczek krokowy fiat palio 1 6 16v 1998r

wymiana listwy wtryskiwaczy palio siena

silnik 1.6 16v palio

fiat palio 99 silnik 1.6 16v niechodzi na wszystkie

wentylator dmuchawy palio forum

fiat palio silnik 1.6

silnik dmuchawy fiat palio siena

silnik palio 1.6

fiat palio weekend 1.6 16v wymiana wtryskiwacza

listwa wtryskowa fiat siena

silnik do palio wekend 1.6

fiat palio 1 6 blad wtryskiwacza

problemy z obrotami silnika fiat palio weekend

forum fiat siena 1.6 wymiana wtryskiwacza

palio weekend 1.6 site:fiatklubpolska.pl

wymiana dmuchawy fiat palio

silnik krokowy fiat palio 1.6 16v

silniczek krokowy fiat palio weekend 99r 1 6

fiat palio silniczek krokowy

wymiana dmuchawy fiat palio weekend

silnik fiat palio 1 6 benzyna

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl