Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2013
    Skąd
    Kudowa-Zdrój
    Wiek
    38
    Postów
    5
    Auto
    Palio 1.2 8V + LPG , Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001
    Rocznik
    2000

    Obroty na ciepłym silniku max. 3,5 tyś.

    Witam forumowiczów.

    Jestem nowy na forum.Od razu zaznaczę,iż używałem "szukajki",ale niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu otóż :
    Posiadam Fiata Palio 1.2 8V + gaz auto do około 10 minut po odpaleniu chodzi normalnie na biegu jałowym i obroty wchodzą powyżej 3,5 tyś. (zarówno na gazie i benzynie)ale niestety brakuje mu mocy.Po ok 10 min. nie da się wkręcić samochodu powyżej w/w obrotów słychać jakby odcięcie zapłonu(benzyna i gaz te same objawy) i duszenie się samochodu,ale auto nie gaśnie.
    Wymienione:
    -rozrząd 4.01.2013 -nie przestawiony-skontrolowany
    -świece
    -kable
    -kontrola na komputerze sondy lambda-ok
    -brak błędów na komputerze
    -filtr powietrza

    Mechanicy rozkładają ręce.
    Może coś WY doradzicie???
    Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może czujnik położenia wału albo wałka? Oscyloskop i ew. to sprawdzić..
    Na jałowym jakie obroty trzyma? tak do tych 3,5tyś wszystko chodzi normalnie? Pali w normie?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2013
    Skąd
    Kudowa-Zdrój
    Wiek
    38
    Postów
    5
    Auto
    Palio 1.2 8V + LPG , Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Może czujnik położenia wału albo wałka? Oscyloskop i ew. to sprawdzić..
    Na jałowym jakie obroty trzyma? tak do tych 3,5tyś wszystko chodzi normalnie? Pali w normie?
    Na jałowym ok 800 trzyma do 3,5 troszkę muli. Natomiast pali więcej.
    Zapomniałem dodać,że cewki są ok-kontrolowane.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A nie przeskoczył przypadkiem rozrząd? Wiem, że sprawdzałeś ale to tak trochę tym pachnie.. Wtedy mogłyby być różne dziwne numery.. Chociaż dziwne, że na zimnym idzie normalnie.. Ale może dlatego że na ssaniu..
    Kolejne do sprawdzenia to może cewka jakoś dostaje przebicia.. I dopiero przy pewnej częstotliwości zaczyna wywalać iskrę gdzieś indziej jak na świece..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2013
    Skąd
    Kudowa-Zdrój
    Wiek
    38
    Postów
    5
    Auto
    Palio 1.2 8V + LPG , Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001
    Rocznik
    2000
    Stało się to dzień przed wymianą rozrządu,też myślałem ,że przeskoczył..niestety to nie było to.Ale wcześniejszym objawem była cieknąca delikatnie pompa a w dzień usterki zauważyłem,że brakuje około litra płynu,więc go dolałem (wyciek spod pompy).Po ujechaniu do mechanika ubyło znowu około litra.Niestety płyn lał się na czujnik położenia wału być może właśnie on jest przyczyną.Auto obecnie stoi u innego mechanika,on obstawia czujnik wody.Zobaczymy. Ale myślę,że we wcześniejszym poście miałeś rację.Okaże się (albo i nie) jutro gdy będę go odbierał (mam taką nadzieję). Ale DLACZEGO komputer nie pokazał błędów???.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2013
    Skąd
    Kudowa-Zdrój
    Wiek
    38
    Postów
    5
    Auto
    Palio 1.2 8V + LPG , Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001
    Rocznik
    2000
    Czujnik położenia wału także w porządku,mechanik bierze się za czujnik temperatury.....dzisiaj będę bez fiacika....

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Obroty na ciepłym silniku max. 3,5 tyś.

    Cytat Napisał ijama Zobacz post
    Czujnik położenia wału także w porządku,mechanik bierze się za czujnik temperatury..
    A czujnik jak sprawdzał mechanik.. Podmieniał? Ja bym chyba to sprawdził.. Błedy komp łapie jak czujnik wychodzi poza parametry ale jak działa w parametrach tylko źle łapie to błedu nie ma..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2013
    Skąd
    Kudowa-Zdrój
    Wiek
    38
    Postów
    5
    Auto
    Palio 1.2 8V + LPG , Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001
    Rocznik
    2000
    byrrt WIELKIE DZIĘKI!!!!! Okazało się iż jest to czujnik położenia wału,mimo,że nie posiadał widocznych przetarć i wyglądał wzrokowo na dobry oraz nie wywalał błędów na ECU.

    Poleciał pkt rep. dla moda.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Obroty na ciepłym silniku max. 3,5 tyś.

    Spoko - super że się udało -)

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jest pare koników w awariach samochodów np cewka, czujnik połozenia wału przepustnica i nieszczesny krokowiec ;P
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 

Podobne tematy

  1. problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku
    Napisany przez slimek83 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-03-2012, 19:38
  2. Fiat Uno 1.4 i.e. gaśnie na ciepłym silniku
    Napisany przez abarth_87 na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-04-2011, 12:06
  3. Palio Weekend 1.6 16v na ciepłym silniku gubi wolne obroty.
    Napisany przez marcio1977 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-02-2011, 14:07
  4. Dziwny gwizd na ciepłym silniku.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-11-2010, 20:01
  5. problem z odpalaniem na ciepłym silniku
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-01-2010, 10:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cieply silnik obroty 2000 tys

gdi nie wkreca sie na obroty

dlaczego auto wkreca sie tylko do 3000 tys obrotow

3 tysiace obrotow na lpg

Brak ssania carisma gdi

1.2 8v nie wkreca sie w obroty fiat

max 3 tys obrotow

auto nie wkreca sie na 3 tysuace po odpaleniu

fiat siena nie wchodzi na obroty

obroty samochodu tylko 3 5

obroty silnika do 3 tysiecy

na cieplym silniku nie wkreca sie na obroty

czujniki odpowiedzialne za odpalenie silnika palio

laguna 1 1.8 nie wkreca sie powyzej 3 tys na gazie

fiat palio problem z obrotami nie wkreca sie

mitsubiszi carisma nie idzie po trzech tysiacach

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl