Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 50 z 50
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    36
    Postów
    124
    Auto
    Siena 1,6 97r. LPG sekw.@Uno 0,9 2002r. LPG
    Rocznik
    1997
    Możliwe,że uszczelnienie dolotu spowodowało wzrost podciśnienia i teraz więcej gazu wyciąga z parownika...jak chcesz się bawić sam to wkręcaj po trochu (1/4-1/2 obrotu)śrubę regulacyjną na parowniku....albo jedź do gazownika....włoży analizator spalin do rury wydechowej i wyreguluje porządnie za jedyne 30-40 zł....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    71
    Auto
    Siena 1,6 16V
    Rocznik
    06.1998
    No więc pobawiłem się trochę sam, wkręciłem śrubę regulacyjną
    i apetyt Sienki spadł do ok. 10,5 litra gazu na SETKĘ (do gospody).
    ALE to wciąż jakiś literek więcej niż przed całą operacją.

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    71
    Auto
    Siena 1,6 16V
    Rocznik
    06.1998
    Ponownie odświeżę kotleta:

    Zregenerowałem rozrusznik i kręci jak nówka.
    Zapala na ciepłym silniku na widok kluczyka: cyk i już.
    Na zimnym to:
    - na gazie po chwili kręcenia z wciśniętym częściowo gazem, po zdjęciu nogi z gazu gaśnie
    - na benzynie po króciutkiej chwili kręcenia z częściowo wciśniętym gazem, szarpie, jakby nie pali na wszystkie cylindry, szarpanie po chwili zmniejsza się
    W dalszym ciągu nie ma pełnej mocy w porównaniu do czasów sprzed zerwania rozrządu.
    Pali w trasie 10l LPG/100km, benzyny nie sprawdzałem.
    Filtr paliwa wymieniony jakieś dwa lata temu, zbiornik paliwa czysty w środku (sprawdzone przy wymianie pompy paliwa).
    Prawie rok temu wymienione zostały w ASO przewody paliwowe razem z całym pakietem przewidzianym w akcji serwisowej.
    Wygląda na to, że wtryskiwacze też, więc są nowe. Listwa wtryskowa, czujnik ciśnienia paliwa także wyglądają na nowe.
    Nawiasem - moja SIENKA była chyba najstarszym autem, jakie gościło w ASO na naprawie gwarancyjnej - pełne 18 lat!
    Czy za to poszarpywanie na zimnym silniku odpowiada niezbyt fachowo wykonana naprawa silnika po zerwaniu rozrządu,
    czy źle ustawiony rozrząd? A może oba czynniki?
    Sience stuknie za chwilę 160 kkm i w miarę postępujących prac autko się rozkręca.
    Chciałbym, by znowu brykała jak nówka-sztuka.

  5. #49
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,125
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał Tunio Zobacz post
    Czy za to poszarpywanie na zimnym silniku
    To raczej wina świec, kabli lub cewki (cewek).
    Cytat Napisał Tunio Zobacz post
    - na gazie po chwili kręcenia z wciśniętym częściowo gazem, po zdjęciu nogi z gazu gaśnie
    - na benzynie po króciutkiej chwili kręcenia z częściowo wciśniętym gazem
    Tu też jest problem, tyle że z iskrą i dawką paliwa. Prawdopodobnie czujnik temperatury silnika nie podaje właściwych wartości.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    71
    Auto
    Siena 1,6 16V
    Rocznik
    06.1998
    Hmmm... Świece są nowe (BERU dobrane wg katalogu),
    kable mają dwa lata (NGK dobrane wg katalogu),
    cewka jest (chyba) fabryczna, rok temu udało mi się na
    chwilę podmienić ją na nową i nic to nie dało...

    A czujnik temperatury płynu chłodzącego - hmmmm......
    w czasie postoju lub jazdy po mieście w korkach wskazówka
    temperatury idzie do góry i załącza się wentylator, wskazówka
    opada, wentylator się wyłącza....

    Czy to coś zmienia?


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. seincento 1.1 kłopoty z odpalaniem
    Napisany przez nikolas2020 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-11-2013, 17:36
  2. punto i kłopoty z wtryskiem
    Napisany przez seth na forum Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-08-2010, 07:25
  3. [ukł. zapłonowy] kłopoty z zapłonem
    Napisany przez asgerd na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-06-2010, 13:47
  4. Punto 2005 kłopoty z elektryką
    Napisany przez ecik1973 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-10-2008, 19:11
  5. Kłopoty z wrzucaniem biegu
    Napisany przez erk na forum Panda
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-06-2008, 21:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plsiena-palio-443klopoty-z-moja-sienka-22727

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl