Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2011
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    37
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,6 16V LPG - II
    Rocznik
    1998

    Gaśnięcie podczas jazdy

    Witam Fiat Rodzinkę !!! POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Temat zacznę nast. Palio 1.6 16V 1998 rok z LPG ,piękna maszyna jak nie choruje.

    Od jakiegoś czasu - wstępnie od 3 miesięcy dzieją się następujące rzeczy gaśnie na benzynie i gazie. Zazwyczaj jak silnik jest ciepły ( czujnik położenia wału korbowego wymieniony),silnik krokowy wymieniony. Około 2 miesięcy temu przy jeździe w różnych warunkach czy to na benzynie ,czy to na gazie następowały wybuchy w kolektorze dolotowym. Kolektor jest mosiężny więc nic mu się nie działo,ale obudowa filtra powietrza po takich dwóch ,trzech wybuchach była do wymiany . Gazownik stwierdził,że już nic innego nie może zrobić i tak jeździłem do czasu,kiedy jak coś nie huknie ,puknie. Myślałem,że już mu serduszko wysiadło ,ale wprost przeciwnie. Kontrolka wtrysków zgasła i od tego czasu nie wiem co to są huki w kolektorze. Natomiast sama przyczyna została. Jak się nagrzeje i przekroczę 2500 obr/min. gaśnie i jest duży problem. wspomagania nie ma ,pompa hamulca nie działa. robi się nerwowo. JEŚLI KTOŚ WIE CO ROBIĆ PROSZĘ O POMOC !!! MI JUŻ RĘCE OPADAJĄ. POZDRAWIAM.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    971
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Zmień gazownika.
    Jedź do mechanika który zna się na silnikach, niech zrobi co trzeba (wtrysk, zapłon, rozrząd, dolot). Pojeździj na benzynie 500-1000 km, jak nie będzie już problemów z silnikiem znajdź gazownika który usunie błędy w montażu instalacji.

    Może się mylę, stawiam na problemy z wtryskiem i zapłonem potęgowane przez "partyzancką" instalację LPG, ale dużo juz takich "dziwnych problemów widziałem.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2011
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    37
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,6 16V LPG - II
    Rocznik
    1998
    Dzięki za szybką odpowiedz. zastanawiam się nad tym co piszesz ATA i chyba masz rację iż powinienem jeżdzić na benzynie przez jakiś czas. ale osobiście daję 2/1 że to jest to. Próbowałem już jeżdzić na samej benzynie i owszem było lepiej ale kiedy już myślałem,że to jest to nagle zgasł i bombki chu... strzelił . Wiesz jak trudno jest o DOBREGO gazownika? Powiem tak - wiem co to auto potrafi i mam nadzieję,że nie zbankrutuję przy nim ale postaram się go uzdrowić .

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Dzięki za szybką odpowiedz. zastanawiam się nad tym co piszesz ATA i chyba masz rację iż powinienem jeżdzić na benzynie przez jakiś czas. ale osobiście daję 2/1 że to jest to. Próbowałem już jeżdzić na samej benzynie i owszem było lepiej ale kiedy już myślałem,że to jest to nagle zgasł i bombki chu... strzelił . Wiesz jak trudno jest o DOBREGO gazownika? Powiem tak - wiem co to auto potrafi i mam nadzieję,że nie zbankrutuję przy nim ale postaram się go uzdrowić . Dodam,że świece , przewody ,cewka - wymienione.

  5. #4
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    971
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Dobra, połowa wymieniona.
    Teraz jeszcze trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu i stan zaworów. Oraz działanie wtrysku paliwa. Najlepiej testować (po zrobieniu) na całkowicie wyłączonej "gazowni", bo wiem jakie patenty potrafią być porobione.
    Tak z ciekawości - zrób kilka fotek gratów pod maską, ze szczególnym uwzględnieniem instalacji LPG. Może uda się wyłapać któryś ze znanych "patentów" stosowanych przez instalatorów (niedziałających, albo działających "prawie").

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    A ta instalacja to sekwencja czy II generacja? Bo jak II generacja to mogę powiedzieć jak to u mnie jest wszystko rozwiązane

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2011
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    37
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,6 16V LPG - II
    Rocznik
    1998
    Wczoraj musiałem jechać do Krakowa - śmierć zaglądała mi w oczy. Co chwila gasł, na benzynie ,gazie. Już z tym kures...em nie dawałem rady. Na jakąś terapie pójdę, a zapłaci za nią FIAT. Po drodze wpadłem do mechanika gdzieś w jakiejś wiosce - mówię mu co jest, a on pyta czy przepustnica była czyszczona, a krokowy był wymieniony. Przepustnica nie , krokowy tak,ale na jakiś chiński zamiennik . Dzisiaj wymieniam krokowy ,i przepustnica w czyszczeniu. Kolego Instalacja to II ale sterowanie jest nowiutkie.

    Zrobię zdjęcie w wrzucę
    Ostatnio edytowane przez bodziu85 ; 20-12-2013 o 10:22

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Wykręć świece i zobacz jak wyglądają, mają być w miarę suche i brązowego koloru. Ja mam zamiennik krokowego za 35zł i jeździ bez zarzutu już ponad rok. Być może dostaje się lewe powietrze w dolot i dlatego strzela. Jest również taki filterek w przewodzie między wlewem oleju a dolotem podobno zapobiegający strzałom. I ostatnia sprawa - miejsce montażu doprowadzenia gazu do dolotu. Ma być jak najbliżej przed przepustnicą. Najlepiej zrób fotkę

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2011
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    37
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,6 16V LPG - II
    Rocznik
    1998
    Otóż dnia dzisiejszego wymieniłem silnik krokowy i przepustnica wyczyszczona iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......................
    Ustąpiło. Tzn. Trzyma obroty (nieznacznie spadają do ok. 700/min.) na LPG ,a na benzynie nic się nie dzieje, żadnego spadku obr. trzyma równo 1000/min. Nie chwale jednak ,bo jak znam życie i autopsję zazwyczaj po tygodniu radości przychodzi deprecha , bo znowu to samo się dzieje. Poza tym zobaczę jak sprawdzi się po dzisiejszej nocy stania na mroziku. W ogóle nie odpalał. Musiałem 8-10 minut kręcić ,żeby mu pompka ruszyła.
    Trzymajcie kciuki.

    Jednak każdy mechanik , który pomykał moim Paliowozem stwierdza ,że jeździ i przyspiesza całkiem ładnie mimo wieku. Pozdro.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2013
    Skąd
    Tarnowskie góry
    Wiek
    30
    Postów
    43
    Auto
    Palio weekend
    Rocznik
    1999
    u mnie w moim dieslu to samo sie dzialo dzis mam do odebrania samochod od mechanika a powiedzial mi przez telefon ze to przgnity kabel od wentylatora chlodnicy i jak sie nagrzewa to wiatrak chce sie zalaczyc i w tej chwili odcina jak by zasilanie pompy i gasnie samochod, mi sie tak dzialo poprzejechaniu ok 15 km drogi i gasl pozniej tyrzeba bylo troche postac aby kawalek do przodu podjechac i tak w kolko zobaczymy co dzis wyjdzie jak rusze w droge nim

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2013
    Skąd
    Tarnowskie góry
    Wiek
    30
    Postów
    43
    Auto
    Palio weekend
    Rocznik
    1999
    to bylo to co pisalem a nie zadne przepustnice, lewe powietrze i silniczki krokowe poprostu kabelki ktorych koszt ok 60 zl jak jest dobry mechanik to sobie z tym poradzi a nawet samemu mozna to zrobic

  12. #11
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    i jak tam palio jakies nowe wnioski ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał bodziu85 Zobacz post
    trzyma równo 1000/min
    Na rozgrzanym silniku powinno być 850-900 rpm. Niezależnie czy gaz, czy benzyna.

    Cytat Napisał fluo25` Zobacz post
    kabelki ktorych koszt ok 60 zl
    Co to za kable, że tyle kosztują?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2011
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    37
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,6 16V LPG - II
    Rocznik
    1998
    fluo 25 cieszę się ,że masz dobrego mechanika,ale diesel różni się troszkę od benzyny. Moja maszyna na razie ładnie jeździ. Nic złego się nie dzieje, i oby tak było. Wiem jednak ,że na pochwały za szybko. Poczekam jeszcze jakiś czas . Później będę świętować . Pozdrawiam Paliowcow !!!

    P. S. - Poza tym dzisiaj bardzo ładnie odpalił. Od pierwszego strzału,przy dzikim mrozie.
    Ostatnio edytowane przez bodziu85 ; 21-12-2013 o 20:52

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2013
    Skąd
    Tarnowskie góry
    Wiek
    30
    Postów
    43
    Auto
    Palio weekend
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał turek86 Zobacz post
    Co to za kable, że tyle kosztują?
    robocizna plus kable

  16. #15
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no ale jakie to kable ? jaki producent ? i dlaczego robocizna ? samu nie da sie ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie podczas jazdy
    Napisany przez MABI na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-06-2016, 12:22
  2. Piszczenie podczas jazdy.
    Napisany przez kamilo62 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 12-06-2013, 19:27
  3. szarpanie podczas jazdy
    Napisany przez manglia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-02-2013, 13:19
  4. CC 900 gaśnie podczas jazdy
    Napisany przez skibbbi na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 11-08-2010, 14:08
  5. Chrobotanie podczas jazdy
    Napisany przez Sevq na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-08-2010, 10:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cinquecento przy kablu plus co to jest

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl