Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    7
    Auto
    fiat siena 1.4

    fiat siena 1.4 problem z fiat code.

    Witam serdecznie.
    Wiem,że było już sporo podobnych tematów, ale po ich przeczytaniu i sprawdzeniu mój problem nadal nie został rozwiązany.
    Posiadam fiata siene 1.4 lpg rocznik 98 monowtrysk (lpg-tartarini TEC 99,aoto alarm-american legend,imobilajzer sterownik IMOO1.01 dwa kluczyki niebieskie, jeden matka brązowy plus karta kodowa, komputer jeszcze nie sprawdzałem).
    Problem polega na tym,że po przejechaniu 100 metrów samochód zgasł.Po ponownej próbie przekręcenia kluczyka zaświecił się kluczyk code,wtrysk sie nie załącza,nie slychac go wogóle.Kontrolka tez sie nie pokazuje.Akumulator naładowany,kable,styki,wiazki itp sprawdzone.Bezpieczniki,przekazniki w srodku i pod maską także sprawdzone.Iskry na swiecach nie ma,cewka sprawdzona.Przekaznik podwójny pod maska rozebrany przelutowany.Pompka paliwowa sprawdzona.Klucz matka po wlożeniu do stacyjki nie reaguje.Antenka sprawdzona do czytania kluczyka wynik 17 omów.Rozrusznik kręci,masa sprawdzona.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Kurczę...ciężki przypadek...próbowałeś może odpalenia awaryjnego z procedurą wciskania pedału gazu i wprowadzania w ten sposób kodu z karty Opisane jest to w książce obsługi jak i co należy robić żeby awaryjnie odpalić autko. Wygląda to jakby immo się skończyło i sobie padło....

    p.s. Piszesz że wtrysk się nie załącza i nie słychać go....a może to czego nie słyszysz to pompy paliwa która przy odpalaniu powinna dać ciśnienie na wtrysk? Wtedy jest taki charakterystyczny szum...

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    7
    Auto
    fiat siena 1.4
    Cytat Napisał jerry
    Kurczę...ciężki przypadek...próbowałeś może odpalenia awaryjnego z procedurą wciskania pedału gazu i wprowadzania w ten sposób kodu z karty Opisane jest to w książce obsługi jak i co należy robić żeby awaryjnie odpalić autko. Wygląda to jakby immo się skończyło i sobie padło....

    p.s. Piszesz że wtrysk się nie załącza i nie słychać go....a może to czego nie słyszysz to pompy paliwa która przy odpalaniu powinna dać ciśnienie na wtrysk? Wtedy jest taki charakterystyczny szum...
    Witam dzieki za odpowiedz tak próbowałem nic sie nie dzieje z tego co wyczytałem to musi palic sie lampka wtrysku,tak chodzilło o pompe nie słychac jej wtrysk działa sprawdzałem na krótko,kolega wszystko mierzył i mowił ze na przekazniku tym pod masko podwujnym jest prad ale niema masy,prad jest na wtrysku i cewce tez bez masy.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    dawid1375, a nie masz przypadkiem rdzy na nadkolu tam gdzie masa z akumulatora wchodzi na karoserię Albo tam gdzie jest przekaźnik podwójny, na tym wsporniku tez lubi się zebrać rdza i wtedy będą problemy z masą
    Może dlatego pompa paliwa nie działa bo przekaźnik nie załącza...

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    7
    Auto
    fiat siena 1.4
    Cytat Napisał jerry
    dawid1375, a nie masz przypadkiem rdzy na nadkolu tam gdzie masa z akumulatora wchodzi na karoserię Albo tam gdzie jest przekaźnik podwójny, na tym wsporniku tez lubi się zebrać rdza i wtedy będą problemy z masą
    Może dlatego pompa paliwa nie działa bo przekaźnik nie załącza...
    masa ktora laczy sie z karoseria jest ok a przekaznik mam w domu rozebrany i sprawdzony on ma wlasne zasilanie masa pzrekaznik nie laczy masy z karoseria

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Skoro ciągle świeci się kontrolka Fiat CODE, to spróbuj wykonać adaptację kluczyków, bo może jakimś cudem centralka się rozkodowała i trzeba powtórzyć adaptację niebieskich kluczyków za pomocą kluczyka brązowego:

    Z Zembowicza:
    Aby kody kluczyków niebieskich zostały zapamiętane, należy wykonać następujące czynności:

    • włożyć kluczyk (M) do wyłącznika zapłonu i przekręcić go do położenia „MAR";
    • po krótkim zaświeceniu się diody lampki kontrolnej FIAT CODE przekręcić kluczyk (M) do położenia „STOP", a następnie wyjąć go ze „stacyjki";
    • w czasie nie dłuższym niż 10 sekund włożyć pierwszy kluczyk (N), którego kod transpondera chcemy zapamiętać, i przekręcić go w położenie „MAR";
    • po krótkim zaświeceniu się diody lampki kontrolnej FIAT CODE pierwszy kluczyk (N) przekręcić w położenie „STOP" i wyjąć go ze „stacyjki";
    • dwie poprzednie czynności w identyczny sposób powtórzyć dla drugiego i następnych kluczyków (N);
    • po wykonaniu powyższych czynności dla wszystkich kluczyków, których kody chcemy zapamiętać, należy ponownie włożyć do „stacyjki" kluczyk (M) i przekręcić go w położenie „MAR";
    • po krótkim zaświeceniu się diody lampki kontrolnej FIAT CODE bordowy kluczyk (M) przekręcić w położenie „STOP" i wyjąć ze „stacyjki".

    Ostatnie włożenie i wyjęcie kluczyka (M) zakończy procedurę zapamiętywania kodów kluczyków (N) w centralce blokady FIAT CODE.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    7
    Auto
    fiat siena 1.4
    Cytat Napisał jerry
    Skoro ciągle świeci się kontrolka Fiat CODE, to spróbuj wykonać adaptację kluczyków, bo może jakimś cudem centralka się rozkodowała i trzeba powtórzyć adaptację niebieskich kluczyków za pomocą kluczyka brązowego:

    Z Zembowicza:
    Aby kody kluczyków niebieskich zostały zapamiętane, należy wykonać następujące czynności:

    • włożyć kluczyk (M) do wyłącznika zapłonu i przekręcić go do położenia „MAR";
    • po krótkim zaświeceniu się diody lampki kontrolnej FIAT CODE przekręcić kluczyk (M) do położenia „STOP", a następnie wyjąć go ze „stacyjki";
    • w czasie nie dłuższym niż 10 sekund włożyć pierwszy kluczyk (N), którego kod transpondera chcemy zapamiętać, i przekręcić go w położenie „MAR";
    • po krótkim zaświeceniu się diody lampki kontrolnej FIAT CODE pierwszy kluczyk (N) przekręcić w położenie „STOP" i wyjąć go ze „stacyjki";
    • dwie poprzednie czynności w identyczny sposób powtórzyć dla drugiego i następnych kluczyków (N);
    • po wykonaniu powyższych czynności dla wszystkich kluczyków, których kody chcemy zapamiętać, należy ponownie włożyć do „stacyjki" kluczyk (M) i przekręcić go w położenie „MAR";
    • po krótkim zaświeceniu się diody lampki kontrolnej FIAT CODE bordowy kluczyk (M) przekręcić w położenie „STOP" i wyjąć ze „stacyjki".

    Ostatnie włożenie i wyjęcie kluczyka (M) zakończy procedurę zapamiętywania kodów kluczyków (N) w centralce blokady FIAT CODE.
    Witam niestety odrazu tak prubowałem niedziala niema zadnej reakcji

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    padła Ci centralka immo kolego. Jeśli masz możliwość to podmień, jeśli nie to niestety czeka Ciebie zakup nowej.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    7
    Auto
    fiat siena 1.4
    Cytat Napisał lukq
    padła Ci centralka immo kolego. Jeśli masz możliwość to podmień, jeśli nie to niestety czeka Ciebie zakup nowej.
    niemam mozliwosci podmiany a zakup nowej nieoplacalny taniej wychodzi odblokowanie kompa i pewniej

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    dawid1375, nie widzę innej możliwości jak właśnie ta. Jak masz magika od elektroniki w swoim pobliżu to nie zastanawiaj się nawet tylko leć w obejście immo Nowe immo można tylko raz kodować, jak okaże się że to nie to, to będzie kasa wyrzucona w błoto

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał dawid1375
    niemam mozliwosci podmiany a zakup nowej nieoplacalny taniej wychodzi odblokowanie kompa i pewniej
    skoro uważasz, że nie ma sensu, zrób tak jak pisze jerry, bo na 99% procent wina leży po stronie uszkodzonej centralki immo.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2011
    Skąd
    Włocławek
    Postów
    3
    Auto
    Punto

    Re: fiat siena 1.4 problem z fiat code.

    Cytat Napisał dawid1375
    Witam serdecznie.
    Wiem,że było już sporo podobnych tematów, ale po ich przeczytaniu i sprawdzeniu mój problem nadal nie został rozwiązany.
    Posiadam fiata siene 1.4 lpg rocznik 98 monowtrysk (lpg-tartarini TEC 99,aoto alarm-american legend,imobilajzer sterownik IMOO1.01 dwa kluczyki niebieskie, jeden matka brązowy plus karta kodowa, komputer jeszcze nie sprawdzałem).
    Problem polega na tym,że po przejechaniu 100 metrów samochód zgasł.Po ponownej próbie przekręcenia kluczyka zaświecił się kluczyk code,wtrysk sie nie załącza,nie slychac go wogóle.Kontrolka tez sie nie pokazuje.Akumulator naładowany,kable,styki,wiazki itp sprawdzone.Bezpieczniki,przekazniki w srodku i pod maską także sprawdzone.Iskry na swiecach nie ma,cewka sprawdzona.Przekaznik podwójny pod maska rozebrany przelutowany.Pompka paliwowa sprawdzona.Klucz matka po wlożeniu do stacyjki nie reaguje.Antenka sprawdzona do czytania kluczyka wynik 17 omów.Rozrusznik kręci,masa sprawdzona.
    To nie immo , masz problem z elektryką lub zasilaniem kompa , nawet gdyby to było immo lampka wtrysku powinna sie zapalac i nie gasnąć , a jak napisałeś lampka wogóle sie nie pali , najpierw ustal przyczyna dlaczego lampka wtryski sie nie zapala , sprawdz zasilania bezposredni przy kompie i odrazu bedziesz wiedział gdzie jest problem

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    7
    Auto
    fiat siena 1.4

    Re: fiat siena 1.4 problem z fiat code.

    Cytat Napisał waldigsi
    Cytat Napisał dawid1375
    Witam serdecznie.
    Wiem,że było już sporo podobnych tematów, ale po ich przeczytaniu i sprawdzeniu mój problem nadal nie został rozwiązany.
    Posiadam fiata siene 1.4 lpg rocznik 98 monowtrysk (lpg-tartarini TEC 99,aoto alarm-american legend,imobilajzer sterownik IMOO1.01 dwa kluczyki niebieskie, jeden matka brązowy plus karta kodowa, komputer jeszcze nie sprawdzałem).
    Problem polega na tym,że po przejechaniu 100 metrów samochód zgasł.Po ponownej próbie przekręcenia kluczyka zaświecił się kluczyk code,wtrysk sie nie załącza,nie slychac go wogóle.Kontrolka tez sie nie pokazuje.Akumulator naładowany,kable,styki,wiazki itp sprawdzone.Bezpieczniki,przekazniki w srodku i pod maską także sprawdzone.Iskry na swiecach nie ma,cewka sprawdzona.Przekaznik podwójny pod maska rozebrany przelutowany.Pompka paliwowa sprawdzona.Klucz matka po wlożeniu do stacyjki nie reaguje.Antenka sprawdzona do czytania kluczyka wynik 17 omów.Rozrusznik kręci,masa sprawdzona.
    To nie immo , masz problem z elektryką lub zasilaniem kompa , nawet gdyby to było immo lampka wtrysku powinna sie zapalac i nie gasnąć , a jak napisałeś lampka wogóle sie nie pali , najpierw ustal przyczyna dlaczego lampka wtryski sie nie zapala , sprawdz zasilania bezposredni przy kompie i odrazu bedziesz wiedział gdzie jest problem
    Witam chyba niemasz pojecia oczym piszesz problem tylko i wylacznie lezal po stronie imo ,problem został rozwiazany temat do zamkniecia.

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    napisz jeszcze co było winą antenka czy centralka?
    następnie zamknę temat

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    7
    Auto
    fiat siena 1.4
    napisz jeszcze co było winą antenka czy centralka?
    następnie zamknę temat

    padło immo i zablokowało podwójny przekażnik,marchewa nie musi swiecić...nawed nie można wprowadzić kodu awaryjnie ...


 

Podobne tematy

  1. fiat scudo
    Napisany przez gallonek na forum Scudo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2008, 12:15
  2. Mój FIAT :D
    Napisany przez Marczy na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 14-05-2008, 23:31
  3. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54
  4. [PDF] Fiat 124 Spider
    Napisany przez miszko na forum Old Timers i inne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 13:37
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena immobilizer

fiat code

fiat siena code

fiat siena kontrolka code

co nalezy zrobic zeby rozkodowac fiata palio tak zeby mogl zapalic

odblokowanie fiat code

code siena

fiat siena jak go rozkodowac

fiat siena jak rozkodowac lampka kodu

brak iskry pali sie code fiat palio

jak rozkodowac fiata za pomoca pedalu

co nalezy zrobic zeby rozkodowac fiata palio tak

STACYJKA FIAT PALIO NIE ODPALA 1.4

code fiat siena

fiat code siena

fiat siena jak rozkodowac go

immobilizer fiat siena

bezpiecznik od code faiat siena

http://www.iparts.pl