Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Wiek
    95
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend

    Fiat palio weekend 1,6 16v 1998rok. Jaka listwa z wtryskami?

    Witam, nie wiem gdzie to umiescic... padly mi w aucie wtryski i musze takowe zakupic. Czy listwa z wtryskami z fiata Palio weekend 1,6 16v ale z rocznika 1999 bedzie pasowala do silnika z roku 1998 bo wiem, ze cos sie podobno zmienilo... Ktos wie?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    http://allegro.pl/fiat-palio-czesci-listwa-wtryski-wtryskiwacze-i2820042768.html to rocznik 98 to rocznik 99 http://allegro.pl/listwa-wtryskowa-siena-palio-brava-bravo-1-6-16v-i2816536097.html jest to to samo?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Najlepiej po nr oem sprawdzić, posługując się nr VIN przez eper.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Wiek
    95
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    nie mam mozliwosci na teraz, auto jak i papiery mam u mechanika ktory juz jest w domu... a chce jutro rano juz to kupic na szybko. Poprostu mnie ciekawi czy moze ktos robil taka podmianke.

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jeśli oznaczenia silnika są takie same, a pewnie są to tak można zrobić

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Wiek
    95
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    no, dzieki - poprostu teraz tak patrze wzrokowo na jedna i druga aukcje, i nie widze roznic... tylko dalej nie wiem, bo moze jakies sa

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    81
    Auto
    Palio 1.6 HL
    Jak ja wymieniałem pojedyńczy wtrysk to dowiedziałem się ze są 2 rodzaje, ale możliwe ze jak kupujesz cała listwe to jest to bez różnicy

  8. #7
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    wszystkie wtryski ci padły ?? naraz ?? podejrzane
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Wiek
    95
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    kazdy mi leje... niestety. / wtryski z rocznikow 99+ pasuja do 98r.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    podejżane aby wszystkie lały - moze centralka przepuszcza prąd i dlatego leje ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Wiek
    95
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    wymienione, komputer, listwa z wtryskami. Jezdzilem non stop na gazie po 90 tys maja prawo wszystkie lać.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja tez jeźdze non stop na gazie juz 123kkm jedynie komputer szaleje i czasami go naprawaim ale listwa i wtryski są OK jak jest dobry emulator wtrysków to nic im sie nie stanie no i po co komputer wymieniałęs ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Wiek
    95
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    Jak go w poniedziałek odbiorę to Ci zrobie zdjęcie dlaczego..., wtryski zasralo jak zaciagneło mi syf z baku

  14. #13
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no spoko bede czekał na fotki dlaczego kompa wymieniłęs
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 

Podobne tematy

  1. Fiat Palio Weekend - 1.6 16V
    Napisany przez radi. na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 07-08-2011, 22:43
  2. Fiat palio weekend 1.4 98r
    Napisany przez peres12 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-01-2011, 06:01
  3. ''Ęco'' Fiat Palio Weekend 1.2
    Napisany przez Jawor na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-11-2010, 21:11
  4. Fiat Palio Weekend HL
    Napisany przez bartosh na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-07-2010, 00:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wtryski fiat palio weekend

http;fiatklubpolska.plsiena-palio

Fiat siena 1 6 wtryski

listwa wtryskowa fiat siena

listwa wtryskowa palio .

fiat siena 1.6 16v blos wtrysk

wtrysk palio 1 6

fiat palio weekend 1 6 16v

listwa ftryskiwaczy fiat palio weekend 1 6 16v

wtrysk fiat siena 1.6 allegro

palioweekend1.6HL

opinie na temat fiata marea wekend 1 6 1998rok

listwa wtryskowa fiat siena 1 6

Wtryski fiat siena 16

listwa wtryskiwacze siena 1.6 v16

listwa wtryskowa siena 1.6 98 gdzie jest

listwa wtryskowa fiat brava 1 6

listwa wtryskowa fiat 1.6 16v

listwa wtryskowa palio

wtryski fiat 16 16v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl