Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v

    Fiat palio a niepokojace zgrzyty i huki w okolicach prawego przedniego koła.

    Witam zwracam się do państwa po raz kolejny z prośba pomocy. niestety znów coś zaczyna nawalać u mnie w paliu tym razem przy maksymalnym skręcie kół w lewo w prawym kole podczas jazdy albo zakrętów słyszalne są jakieś zgrzyty trzaski które wyraźnie odczuwalne są na kole kierownicy. Co ciekawe ostatnio zauważyłem głośniejsza prace zawieszenia prawego przedniego koła i dałem do sprawdzenia mechanikowi jednak ten stwierdził że wszystko w porządku. Jednak że coś jest nie tak po podczas jazdy po bruku można jechać max 20-30km/h bo powyżej zaczynają się potężne drgania wstrząsające całą deską rozdzielcza oraz autem. Co to może być??


    Mam tez jeszcze jedno pytanie odnośnie oryginalnego wygłuszenia auta. Gdyż od czasu jak wróciło od blacharza po łataniu podłogi w aucie zrobiło się wyraźnie głośniej. Czy to wina miejscowego usunięcia oryginalnej mastyki?? czy nie zastosowania mat wygłuszających podłogi przez blacharza??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Do sprawdzenia masz przegub, jedź też na OSKP i sprawdź za 20 zł zawieszenie.
    Jeśli chodzi o hałas to zobacz czy w miejscu naprawy podłogi nie brakuje Ci wygłuszenia (filc)

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    co najciekawsze chyba przeguby były robione bo zgubiłem kiedyś cały olej ze skrzyni przez przegub albo przeguby nie wiem cy oba były robione musiał bym zapytać mechanika. amortyzatory były badane 2 miesiące temu. A była by to bardzo zła nowina gdyby się okazało ze to on bo już tyle kasy władowałem że na prawdę mnie już boli portfel. Dodam ze wszystkie amortyzatory w aucie oryginalne i mają przejechane 250tyś

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Bardziej w zawieszeniu zastanawiam się nad wahaczami i końcówkami drążków.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    no mechanikowi zleciłem wiele prac wtedy i on wsiadł przejechał się i stwierdził że nic nie słyszy i nie czuje i chyba więcej nie zagląda do przedniego zawieszenia. Ale coś mówił że luzów nie wyczuwa. Naprawdę brakuje mi powoli sił do tego auta. Jak było nowe i miał je ojciec w posiadaniu czyli przez 10 lat to nic się nie działo. Teraz wszystko się sypie.

    Odnośnie wygłuszenia to muszę wymontować fotele i listwy boczne żeby podnieść wykładzinę tak?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2012
    Skąd
    Hecznarowice/Bielsko
    Wiek
    36
    Postów
    29
    Auto
    Siena Hl 1,6 16V
    przyczyn takich jak wymieniłeś może być wiele...

    Tak jak Lukq napisał jedz na OSKP i niech ci go porządnie przetrzepią odnośnie zawieszenia.
    Problemem może być wahacz, końcówki drążków, łożysko w kole może odmawiać posłuszeństwa

    Polecił by ci podnieś na podnośniku przód i sprawdzić luzy na kole bez obciążenia samochodu.
    złap za koło w pozycji pionowej i poruszaj zobaczysz lub usłyszysz ewentualne luzy. tak samo polecam zrobić tylko złapać za koło w poziomie
    http://fiatklubpolska.pl/nasze-auta/auto/219
    SIENA BY RICCO...

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Ok zastosuje sie do tego co mi doradzacie bo jak widać czasem to samemu można lepiej coś zdiagnozować niż jak to zrobi mechanik.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    30
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Palio Weekend HL 1,2 75KM
    Mam tak samo jak ty moje Palio a w nim ... Przegub do wymiany

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    a ile to mniej więcej kosztuje bo nie pamiętam jak wymieniał ostatnio....

  11. #10
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ale przegub czy wymiana ja płaciłęm 160zł za GLO i 80 za robocizne - ale to było 3 lata temu i jeszcze w ASO robiłem
    Ostatnio edytowane przez yacub ; 26-04-2012 o 09:26
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przedwszystkim zmień mechanika skoro gość nie umie znalećć usterki w zawieszeniu. Jeżeli to przegub to będzie słychać go o wiele głośniej jak skręcisz i będziesz przyspieszał..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    może być jeszcze problem z mechanizmem różnicowym w skrzyni jak przy skrecie mu sie takie klocki dzieją - niech mechanik podniesie fure na podnosnik pokreci kołami i skreca kierą i powinien wyłąpac czy to rzegub czy mechanizm czy coś innego
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    to jest to wyraźne trzeszczenie w prawym kole przy skręcie w lewo. Przenosi się przez kierownice bardzo wyraźnie. Mechanik bardzo dobry ale drogi i ładuje tyko oryginalne części. Jedyna jego zaleta jest bardzo szybki i to koniec jego zalet. Tak samo gry wjeżdża sie na krawężnik nawet mały przy skręconych kołach w prawo słychać takie tępe uderzenie jak by gdzieś był luz.

  15. #14
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    to pewnie jak jedziesz po dziurach na wprost to nic nie ma , a jak na zakrecie jest dziura to pewnie tez coś stuka ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Jak jadę na wprost to już inne rzeczy się dzieją. Jak wcześniej mówiłem jazda po bruku powyżej 30km/h niemożliwa bo auto wpada w takie drgania ze chce się wszystko rozpaść chyba. A normalne dziury przechodzi z łomotem. Ale mi się wydaje jak by to był odmienne sprawy bo tego łomotu po dziurach i kostce nie odczuwam na kierownicy. Natomiast jak robię zakręty w lewo abo spadziste rondo to słychać wyraźne mięsiste skrzypienie z uderzeniami które wyczuwa się na kierownicy. Pamiętam że zaraz po zmianie przegubów (albo przegubu bo nie wiem czy oba wymienia) przy nawracaniu kiedy skręcało się koła na max i się jechało auto wydawało taki jęk i szum ale zaraz po wyprostowaniu wszystko znikało. dodam ze mam wersje bez wspomagania.


 

Podobne tematy

  1. Montaż prawego Lusterka
    Napisany przez adekad na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2011, 07:42
  2. zgrzyty w silniku
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 16-08-2011, 00:17
  3. [Łódzkie] Szukam lusterka prawego do sieny 1.6 16v
    Napisany przez slodziutka27 na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-08-2011, 15:39
  4. Brak prawego światła mijania
    Napisany przez bob96 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 24-03-2009, 19:21
  5. [ukł. hamulcowy] zgrzyty w piaście
    Napisany przez interceptor na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-03-2009, 10:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zgrzyty w kole samochodu

stukanie przy skrecie w lewo palio

huki w prawym kole

wymiana przegubu przedniego w fiacie siena

szum przegubu fiat siena

wymiana przegubu fiat palio

palio wymiana przegubu

skrzypienie przy skrecie po bocznym uderzeniuskrzypienie podczas skretu uderzenie bocznezgrzyt w kierownicy sienapalio szum w prawym przednim kolefiat palio weekend bez prawa do rejestracjipalio stukanie w kolepalio weekend stukanie przy kolenaprawa podlogi fiat paliostukanie w lewym kole we fiacie sienafiat palio stukanie przy skrecaniustukanie przy nawracaniu auta

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl